تعداد بازدید: 5793

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 24 شهريور 1388-0:0

همپاي مهربان پوستين!

مهندس نعمت الله پوستين دوز-نامزد انتخابات مجلس هشتم از حوزه چالوس ونوشهر-مدير عامل کمپاني سايپا شد.


مديرعامل پيشين امداد خودرو سايپا و رئيس هيات مديره شرکت سايپا يدک متولد دي ماه 1347 روستاي ميچكار از توابع بخش كلاردشت است.

وي از جمله مديران جوان شرکت سايپا در دوره مديريت قلعه باني بود که پله هاي ترقي را در همين شرکت طي نمود و در آن زمان به سمت مديرعامل امداد خودروي سايپا برگزيده شد و دو سال پياپي عنوان مدير نمونه سايپا را کسب کرد.

پوستين دوز در دوره مديريت بذرپاش به شرکت سايپا يدک منتقل شد و در بخش خدمات پس از فروش خدمت کرد.

وي در رشته مهندسي صنايع گرايش تجزيه و تحليل سیستم فارغ التحصيل شد.پوستين دوز عضو هيات علمي دانشگاه کرج است. 

پوستين دوز کارش را از اواخر 1366 و اوايل 1367 در صنايع خودكفايي سپاه شروع كرد كه تا اواخر سال 1371 ادامه پيدا كرد. از 1372 به مدت دو سال به عنوان مشاور در ايران‌خودرو و وزارت ارشاد مشغول به کار بود.

وي که بيشتر به سمت رشته مديريت گرايش داشت از همان زمان، تدريس را هم آغاز كرد.پوسنين دوز از سال 1374 در پارس‌خودرو مدير منابع انساني و از سال 1380 تا 1385 مدير توسعه مديريت بود و از ارديبهشت 1385 نيز به امداد خودرو آمد.

پوستين دوز در انتخابات قبلي مجلس شوراي اسلامي در حوزه نوشهر  وچالوس،ضمن رقابت با انوشيروان محسني، قاسم احمدي و صلاحي به مقام سوم رسيد.


  • روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد نوشهپاسخ به این دیدگاه 0 1
    چهارشنبه 25 شهريور 1388-0:0

    خبر جهت درج در خبرگزاریتان


    رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهرخبر داد:
    چهارمین نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان رشته گرافیک رایانه چالوس در نوشهر
    چهارمین نمایشگاه آثار منتخب دانش آموزان و هنرجویان رشته گرافیک رایانه مرکز مهارت مبنای سبز شمال تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در نگارخانه این اداره به معرض نمایش قرار گرفت.
    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر، مهندس نصرالله قمی مدیر مرکز مهارت آموزی گزارشی از عملکرد آموزشی و فعالیت 8 ساله مرکز را بیان داشت و گفت: مرکز مهارتی مبنای سبز در سال 1380 از سوی مهندس مریم کیا تاسیس گردید و هرساله در این مرکز تعدادی دانش آموز از سوی آموزش و پرورش شهرهای چالوس، نوشهر و عباس آباد به این مرکز معرفی و دوره مهارتی را در رشته های نقاشی، گرافیک رایانه ای، تولید چند رسانه ای و بانک اطلاعات سمعی طی نموده اند.
    رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر با اشاره به اهمیت توجه به تولیدات هنری در نسل امروز جامعه گفت: خوشبختانه شاهد این مسئله هستیم که این نمایشگاه بسیار با برنامه و منظم برپاش ده است و خوشبختانه آثار ارائه شده نیز از نظر بصری و فنی علیرغم اینکه توسط هنرجویان و دانش آموزان خلق شده ولی قابل توجه است.
    حجت الاسلام و المسلمين حسن توپا حيدري طی سخنانی با تشکر از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس و برگزارکنندگان این نمایشگاه افزود: تعامل بسیار خوبی بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای نوشهر و چالوس وجود دارد و ما خرسندیم و این حسن اتفاق و همکاری های مشترک را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که این همکاری ها برای هنرمندان و اصحاب فرهنگ 2 شهرستان منشا خیر و پیشرفت باشد. هنر 2 شهرستان نوشهر و چالوس دارای یک جایگاه ارزشمند در کشور است و باید این جایگاه به خوبی قدر دانسته و حفظ شود.
    رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چالوس طی گفتگویی گفت: در این نمایشگاه شاهد ظرفیت ها و پتانسیلهای خوبی در بین آثار هنرجویان گرانقدر هستیم که این هنرنمایی و زحمات عزیزان جای تقدیر و تشویق دارد.
    وي اظهارداشت: با توجه به اینکه در چالوس از داشتن نگارخانه و سالن نمایشگاه محروم هستیم لذا جا دارد از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تقدیر ویژه داشته باشم که نگارخانه این اداره را در اختیار هنرمندان چالوسی قرار داده و در برپایی این نمایشگاه با ما همکاری و مشارکت داشتند.
    در حاشیه این مراسم مهدی روحی کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر طی گفتگویی گفت: نمایشگاه فوق حاصل تلاش دانش آموزان روزانه و بزرگسال در رشته گرافیک رایانه مرکز مهارت مبنای سبز شمال می باشد که آثار به نمایش در آمده شامل 60 پوستر، 71 عدد طراحی از وسایل گوناگون، 181 اثر مبانی هنرهای تجسمی، 42 کار تصویر سازی می باشد.
    وی خاطرنشان نمود: این آثار زیر نظر اساتید رشته گرافیک شهر چالوس خانمها صغری کیا، نازک مریدپور و آقای روح الله مهدی پور می باشد.
    روحی در پایان بیان داشت: : این اداره در نظر دارد تا آثار نقاشی و گرافیک مرتبط با مضمون دفاع مقدس را در نمایشگاهی گرد هم آورد لذا به این واسطه از هنرمندان این رشته ها تقاضامندیم تا آثار مرتبط را به این اداره تحویل نمایند،
    فایل تایپ شده خبر درhttp://www.ershad-nowshahr.blogfa.com موجود است

    • چهارشنبه 25 شهريور 1388-0:0

      با اختلاف ناچيز به مقام سوم در انتخابات رسيد


      ©2013 APG.ir