تعداد بازدید: 3170

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 مهر 1388-0:0

حرفه وفن ِ جديد استاندار

بر اساس شنيده هاسيد محمد کريمي-استاندار مازندران-به زودي به تهران مي رود تا بر روي صندلي رياست سازمان فني و حرفه اي کشور بنشيند.


در حال حاضر شريفي رييس اين سازمان بزرگ است.

اين در حاليست که قبل از شريفي يک مازندراني ديگر يعني علي کردان رييس سازمان فني وحرفه اي کشور بود.

با توجه به رابطه خوب محمدکريمي و علي صابري،در دولت دهم هم صابري رييس سازمان فني وحرفه اي استان مازندران خواهد بود.

در محافل سياسي از محمودزاده-استاندار گلستان-به عنوان يکي از جانشينان کريمي نام برده مي شود.

اين در حاليست که قناعت-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران- نيز در پي رسيدن به اين مقام است،اما گفته مي شود وي نتوانسته استان را آماده کند و احتمال داردبين او و محمودزاده جابه جايي صورت پذيرد.

در همين راستا شايعه برکناري اسماعيل امامزاده-مديرکل فرهنگ وارشاد مازندران-نيز شدت گرفته است.

حجت الاسلام دکتر باباپور-نامزد ناکام اصولگرايان درانتخابات گذشته مجلس از حوزه قائم شهر-به عنوان جدي ترين گزينه مديرکلي ارشاد استان مطرح است.

هم چنين شنيديم که به هادي ابراهيمي-مديرمسئول نشريه صبح مازندران و از فعالان سياسي اصولگراي استان-که سابقه دوستي با محمد حسيني-وزير فرهنگ وارشاد-دارد،پيشنهاد مشاوره،سخنگويي ومديرکلي روابط عمومي وزارت فرهنگ شده است.


  • روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد نوشهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 12 مهر 1388-0:0

    رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر خبر داد:
    آثار هنری مرتبط با سفر مقام معظم رهبری در معرض نمایش قرار می گیرد
    ریيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر از برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی، عکاسی، گرافیک مرتبط با سفر مقام معظم رهبری در نوشهر خبر داد.
    حجت الاسلام و المسلمين حسن توپا حيدري امروز در گفتگویی اظهار داشت: خداوند متعال توفیق و سعادتی را نصیب مردم غرب استان نمود و قدوم مبارک و پر خیر برکت مقام معظم رهبری پس از سالها چشم انتظاری مردم ولایتمدار، شهرستانهای نوشهر و چالوس را منور نمود و سعادتی نصیبمان گردید تا شاهد حضور نایب بر حق آقا امام زمان(عج) در منطقه باشیم.
    وي افزود: در این رو به جهت اهمیت سفر با ارزش و پر خیر و برکت ولایت فقیه به دو شهرستان در طرحی ابتکاری بنا داریم تا آثار مرتبط با این سفر را در قالب نمایشگاهی برگزار نماییم که نیازمند همراهی و همت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر غرب استان به ویژه هنرمندان نوشهری است.
    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر حجت الاسلام و المسلمين حسن توپا حيدري خاطرنشان كرد: هنرمندان، خبرنگاران، طراحان گرافیکی، عکاسان عزیز غرب استان خصوصا شهرستان نوشهر می توانند آثار مرتبط با این سفر را تهیه و ان شاء ا... در فراخوانی که به زودی از سوی این اداره اعلام می گردد شرایط حضور و چگونگی برپایی این نمایشگاه اطلاع رسانی می شود.
    وي با اشاره به اينكه مطمئنا آثار زیادی در این خصوص تولید و خلق خواهد شد اظهار داشت: هنرمندان گرافیست پوسترها و بنرهای زیادی را به میمنت این سفر طراحی نمودند، عکاسان و خبرنگاران عکسهای مختلفی از زوایای این سفر می گیرند که همه این آثار وقتی در قالب نمایشگاه هنری برگزار شود زیبایی خاصی پیدا می کند.
    ریيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر همچنين زوایای نگاه به این سفر را نگاههای خاص و ویژه عنوان كرد و بيان داشت: هر هنرمندی با زاویه نگاه خود می تواند جلوه های هنری و بصری و حواشی ان سفر که خلوص و ولایتمداری مردم را نشان می دهد به تصویر بکشد که هرکدام در نوع خود قابل ارزش است.
    توپا حيدري تصريح كرد: به سه هنرمند برگزیده که آثار خود را به واحد هنری این اداره جهت برگزاری نمایشگاه تحویل دهند هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد و تمامی شرکت کنندگان لوح شرکت در نمایشگاه فوق الذکر را دریافت خواهند نمود.
    وي در پايان افزود: علاقه مندان می توانند ضمن تماس با واحد هنری این اداره در خصوص نحوه شرکت در این نمایشگاه و چگونگی تحویل آثار اطلاعات لازم را کسب نمایند.

    فایل تایپ شده خبر درwww.ershad-nowshahr.blogfa.com موجود است

    3223379 0191 داخلی 209 بابک شمس ناتری
    روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر

    • يکشنبه 12 مهر 1388-0:0

      در یک اقدام بی سابقه و شجاعانه خبرنگار تلویزیون در شب گذشته فیلم دروغ و فریب مردم توسط مدیرکل و معاون انتقال خون یزد که در حال اهداء خون اما نمایشی بودند در حالیکه هیچ سوزنی در رگها وجود نداشت . واقعا جای تاسف است . آیا این مصداق همان دروغ بزرگ که در مناظره های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح می شد نیست ؟؟؟؟؟؟!! دروغ تورم ، دروغ برنج ، دروغ دیپلماسی جهانی ، دروغ فوتبال دربی و ....

      • سه شنبه 7 مهر 1388-0:0

        بادا بادا مبارک بادا! ما عادت کردیم هر 15 ماهر استاندار عوض کنیم!!


        ©2013 APG.ir