تعداد بازدید: 4628

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 مهر 1388-0:0

هر روز ، روز لاريجاني ها

شنیده هاحاکی است دکتر فاضل لاریجانی،پنجمین برادر خانواده اردشیر لاریجانی، جزو جدی ترین گزینه های مطرح برای ریاست دانشگاه پیام نور است و احتمالا در روزهای آتی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور منصوب خواهد شد.


 

فاضل لاریجانی که تحت استخدام وزارت خارجه است،سابقه تدریس در دانشگاه، ترجمه متون سیاسی و رایزنی فرهنگی ایران در کانادا را در کارنامه خود دارد.

تا پیش از این، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی کابینه دهم، ریاست دانشگاه پیام نور را برعهده داشت و قبل از آن هم علیرضا علی احمدی، وزیر سابق آموزش و پرورش، ریاست این دانشگاه را برعهده داشت.(parsineh)


  • دانشجوی دانشگاه پیام نورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 27 مهر 1388-0:0

    اول سلام عرض می کنم به مدیر مسئول این سایت و یک نصیحت دوستانه به این عزیز برادر می کنم که دوستانی که دارن در این سایت زحمت می کشن با درج خبرهای بی اساس لطمه ای بزرگ به بدنه سایت وارد می کنن ، خواهشن جلوگیری گردد . دوما برید دنبال خبر درست من هم حرف دوست عزیزمان a/n را که مبنی بر گزینه واقعی دانشگاه آقای دکتر قاسم زاده را بیشتر مورد قبول می دانم . و امیدوارم که به واقعیت بپیوندد چون بهترین شخص برای تصدی این مسئولیت است با توجه به اینکه ایشان فعلا ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران را بر عهده دارن که بالغ بر 43 واحد دانشکاهی زیر مجموعه دانشگاه استان می باشد .

    • پنجشنبه 23 مهر 1388-0:0

      فکر کنم گزینه جدی تر دکتر قاسم زاده رئیس فعلی دانشگاه پیام نور استان تهران باشد.

      • چهارشنبه 22 مهر 1388-0:0

        راسته میگن :"ظالم سالم!"


        ©2013 APG.ir