تعداد بازدید: 3326

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 مهر 1388-0:0

به خاطر عبا و عمامه!

در جلسه شوراي اداري شهر نوشهر که صبح روز دوشنبه در فرمانداري اين شهر برگزار شد،بين فرماندار و يکي از روحانيون حاضردر جلسه برخوردي روي داد.


بنا بر خبر رسيده به مازندنومه،فاطمي-فرماندار نوشهر- وقتی با ارایه گزارش اين روحاني مواجه شد،اظهار داشت:لازم نيست شما گزارش ارايه بدهيد، ما به خاطر روحاني بودن و لباس روحانیت،از شما دعوت کردیم و نه چيز ديگر!

 فرماندار نوشهر بعد از جلوگيري از سخن گفتن اين روحاني،با اعتراض اين مدير مواجه شد.

وي در پاسخ فاطمي گفت:"شما نه تنها به من توهین کردی، بلکه شان لباس روحانیت را هم حفظ نکردی!" او در ادامه به عنوان اعتراض، جلسه شوراي اداري را ترک کرد.


  • حسین صادقی مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 1 آبان 1388-0:0

    هوالعزیز
    «قَالُو اَتَجْعَلُ فِيهَا مَنْ يُفْسِدُ فِيهَا وَ يَسْفِكُ الدِّمَاءَ»(البقره، 30 )
    سلام علیکم – وقت همگی بخیر
    جمعه 01/08/88 – ساعت 13:26 بعد از ظهر - اینجانب حسین صادقی مرشت، آموزگار بازنشسته و اهل تهران، این خبر را هم به حضور انور خوانندگان مازندنومه تقدیم می‌نمایم. حال چه قبول افتد و چه در نظر آید!
    خبرگزاری فارس(www.farsnews.com) - خبر – استانها
    شماره : 8607020637 - ساعت 15:59 – 02/07/86
    فرماندار نوشهر:
    روحانيون در حماسه دفاع مقدس پيشتاز بودند
    خبرگزاري فارس : فرماندار نوشهر‌ نقش علما و روحانيون را در حماسه 8 سال دفاع مقدس برجسته و پررنگ خواند. به گزارش خبرگزاري فارس از نوشهر، هاشم فاطمي امروز در نشست رؤساي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و در جمع روحانيون اين شهرستان افزود : پيشتازي روحانيون در تمامي صحنه‌هاي انقلاب و جنگ 8 ساله بر همه روشن است. وي با اشاره به نقش سازنده علما در بالا بردن بينش و آگاهي جامعه اظهار داشت : تغيير بينش و آگاهي جامعه كه ملت ايران در سايه رهبري حضرت امام«ره» آن را به دست آورد با مجاهدت روحانيون به ثمر نشست. فرماندار نوشهر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را مأموريت اصلي اقشار فرهنگي جامعه به ويژه روحانيون در دوران دفاع مقدس خواند و گفت : هدايت افراد جامعه به سوي جبهه‌هاي حق عليه باطل كه توسط اين قشر صورت گرفت بسيار ستودني بود، به طوري كه حضور جوانان ايراني در ميدان‌هاي جنگ مانع نفوذ دشمن به ميهن شد. فاطمي خاطر‌نشان كرد : اگر امروز اصولگرايي و آرمان‌گرايي در جامعه جريان دارد از انديشه‌هاي علما و روحانيون نشأت گرفته است. فرماندار نوشهر نقش روحانيت را در انتقال مفاهيم ارزش‌هاي دفاع مقدس مهم ارزيابي كرد و از ماه مبارك رمضان و جلسات خطابه به عنوان بهترين فرصت براي انجام اين مأموريت عنوان كرد. وي در پايان با اشاره به اينكه تاكنون انقلاب ما توسط جوانان با ايمان و توجهات حضرت باري تعالي بيمه شده است بر حفظ ارزش‌هاي انقلاب و دفاع مقدس تأكيد كرد.


    ©2013 APG.ir