تعداد بازدید: 5886

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 11 آبان 1388-0:0

شريعت نژاد:اشتباهات زيادي داشته ايم

رئيس ستاد انتخاباتي محمود احمدي نژاد در ساري گفت:اگر مردم نتوانستند با مدير مجموعه ديدار کنند،رييس جمهوري بايد نزد آنان برود-مازندراني ها اگر بخواهند پيشرفت کنند بايد از استان مهاجرت کنند-دو سوم قواي ثلاثه كشور در اختيار مازندراني هاست و در قوه مجريه هم تصميم گيران مازني زيادي وجود دارد. 


حميدرضا شريعت نژاد با بيان اينكه «سفرهاي استاني احمدي نژاد تعبير ديني دارد»، گفت: اگر مردم اين موقعيت را نداشتند تا از نزديك با رئيس جمهور ديدار كنند، اين مدير مجموعه است كه بايد نزد مردم رفته تا او را ببينند و رئيس جمهور محبوب شان را در كنار خود حس كنند.

وي افزود: مزاج جامعه ساليان سال در حيطه طاغوت بود و نياز به تغيير وجود داشت كه اين تغيير را هر انساني نمي توانست انجام دهد.

مشاور امور فرهنگي در دانشگاه هاي مازندران خاطر نشان كرد: براي تغيير مزاج جامعه به سمبلي نياز است كه نه تنها توانايي ارائه الگوي كاربردي و مناسب را داشته باشد بلكه خودش نيز تمام مصاديق حرفه اي فرهنگي را دارا باشد.

شريعت نژاد در ادامه با اشاره به حديثي از امام رضا (ع) در كتاب حماسه و عرفان آيت ا... جوادي آملي، اظهار داشت: «روزي از امام رضا پرسيدند: شما كي متوجه مي شويد كه به درجه امامت رسيده ايد، در صورتي كه پدر و فرزند شما هم مصاديق امامت را دارند؟  و حضرت فرمود: هر وقت خود را از همه موجودات كوچك تر ديديم، آن لحظه امام هستيم.

وي ادامه داد: در نگرش ديني هر كسي بخواهد مجموعه اي هر چند كوچك را رهبري كند، بايد خود را در آن مجموعه از همه پايين تر ببيند و خود نيز اين مسأله را عملاً ‌نشان دهد و اين ملاك اصلي است، در اين صورت سيستم به رهبر اعتماد كرده و برايش جان مي دهد.

رئيس ستاد انتخاباتي محمود احمدي نژاد در ساري با اشاره به اين مطلب كه «در آرمان گرايي يكي از مسائلي كه اشخاص را به ميدان مي آورد ديدگاه فكري رهبر است»، تصريح كرد: در تمام انقلاب هاي دنيا اولين پارامترهايي كه موفقيت ايجاد مي كنند «مستضعفين» و «جوانان» هستند كه در سقوط تمام انقلاب هاي جهان اين دو پارامتر فراموش شده اند.

شريعت نژاد با بيان اينكه «مباني فكري ما الهي است ولي در اجراي كامل آن هنوز موفقيت چشم گيري نداشته ايم» افزود: در سال هاي گذشته طبقه مسئولين همواره بالاتر از مردم بوده اند كه اين تصوير ذهني و اين باور غلط در دولت احمدي نژاد شكسته شد و همه مجموعه باور كردند كه اگر دچار گرفتاري شدند، دولت به عنوان خادم مردم به آنها كمك مي كند.

وي با بيان اينكه «همه مردم حكومت را دوست دارند ولي بايد بپذيريم كه اشتباهات زيادي داشته ايم» بهisna گفت: بسياري از كساني كه در انتخابات اخير رياست جمهوري به بيراهه رفتند در مصاديق اشتباه كردند.

شريعت نژاد خاطر نشان كرد: شعار همه كانديداها، رفاه براي مردم ، حل مشكل اشتغال و مسائلي از اين قبيل است ولي اين افراد در مصاديق با هم اختلاف دارند.

وي با بيان اينكه «انقلاب در بدو كار بايد داراي انديشه باشد» ، به ورود حضرت امام خميني (ره) و راه اندازي اصل ولايت مطلقه فقيه اشاره كرد و افزود: "استبداد" در جامعه اي كه رهبر آن خود را پايين ترين فرد جامعه مي داند كاملاً‌ مردود است.

شريعت نژاد تصريح كرد: نه تنها ولي فقيه بلكه رؤساي قواي سه گانه و ديگر مديران نيز بايد اين ويژگي و طرز تفكر را داشته باشند.

رئيس ستاد انتخاباتي احمدي نژاد در مركز استان مازندران با اشاره به اين مطلب كه «طي سي سال انقلاب فقط جرقه هاي تكان دهنده اي براي هوشياري و بيداري مردم در حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي مردم را شاهد بوده ايم» افزود: براي پيشرفت جامعه نياز به استمرار در هوشياري است و اگر استمرار نباشد تقابل پيش مي آيد كه در انتخابات اخير نيز اين مسأله را شاهد بوديم.

وي با تصريح اين مطلب كه «رشوه در اين چند سال در نظام اداري كشور رسم شده و در بسياري از سازمان ها بيداد مي كند» اظهار داشت: رشوه خواري يكي از بزرگترين مشكلات اجتماعي است كه مختص 30 سال اخير نبوده و زائيده چند هزار سال حكومت شاهنشاهي در ايران است.

شريعت نژاد با اشاره به عدم پيشرفت مازندران با توجه به پتانسيل موجود در اين استان، افزود: مازندراني هاي زيادي در ميان انديشمندان بزرگ عصر حاضر به چشم مي خورند، در حال حاضر نيز دو سوم قواي ثلاثه كشور در اختيار مازندراني هاست و در قوه مجريه هم تصميم گيران مازني زيادي وجود دارد.

وي تصريح كرد: چون تمام كننده خوبي در مازندران وجود ندارد وضعيت حال حاضر را در استان شاهديم.

مشاور امور فرهنگي در دانشگاههاي مازندران با اشاره به حديثي از دانيال پيامبر در كتاب «گفتمان» علامه حسن زاده آملي، گفت: در اين حديث آمده كه «طبرستاني ها بسيار قيمتي بوده و انسان هاي مستعد و توانمندي هستند ولي اگر مي خواهند به درجه بالاي تجلي و پيشرفت برسند بايد از طبرستان هجرت كنند.»

شريعت نژاد يادآور شد: سيد حيدر آملي (قاضي القضات)، علامه حسن زاده آملي، آيت ا... جوادي آملي و بسياري ديگر كه مقام هاي بالايي داشتند نیز از مازندران هجرت كردند.(isna)



    ©2013 APG.ir