تعداد بازدید: 2969

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 آبان 1388-0:0

وضعيت ويژه کردان

 کردان که تا پیش از این چندین بار برای شیمی درمانی به کشورهای اروپایی از جمله اتریش سفر کرده بود هم اکنون نزدیک به یک هفته است که در بیمارستان بستری شده و به دلیل وخامت اوضاع به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.


به نوشته parcham  دکتر احمدی نژاد نیز چند شب پیش به طور سر زده به این بیمارستان رفته و تا کنون رحیمی ، مشایی ، متکی و جمعی از وزرای قبلی و فعلی دولت به همراه برخی نمایندگان مجلس از جمله باهنر و بروجردی به عیادت کردان رفته اند.

گفتنی است که حال عمومی کردان به شدت وخیم گزارش شده و پزشکان در حال بررسی آخرین وضعیت جسمانی وی و اتخاذ راهکارهای مناسب برای بهبودی علی کردان هستند. هر چند عصر جمعه حال وی تا حدودی بهتر از قبل گزارش شده اما به دلیل پایین آمدن توان قوای دفاعی کردان وی به تازگی به مشکل ریوی نیز دچار شده و همین امر بر وخامت حال وی افزوده است.

اما در حالی كه طی 2 سال اخیر انتصاب و اقدامات علی كردان به شدت زیر ذره‌بین رسانه‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب بوده،سايت ayandenews  به همكاران مطبوعاتی پیشنهاد می‌دهد از این پس وی را از زیر ذره‌بین خارج كنند.
بنا بر اخبار رسیده، كردان به نوعی سرطان مبتلا شده و دولت نیز به وی كمك مالی سنگینی كرده است تا بعد از مسایل مختلف و از جمله عدم انتصاب كردان به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی به نوعی از وی دلجویی نیز انجام شود.
با توجه به موفقیت اقدام رسانه‌ها و نمایندگان منتقد در افشاگری، استیضاح و عزل كردان از وزارت كشور و محكوم كردن موضوع تقلب مدرك تحصیلی، از این پس به دلیل بیماری كردان، تداوم انتقادهای رسانه‌ای از وی چندان اخلاقی به نظر نمی‌رسد.



    ©2013 APG.ir