تعداد بازدید: 2775

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 آبان 1388-0:0

آموزشگاهي به نام مازندران!

نماينده ساري گفت: هریك سال و نیم یك استاندار داریم- آیا كسی می‌تواند در موقعیت زمانی محدودی نقش‌آفرین باشد؟- مردم مازندران چه گناهی دارند كه باید مانند آموزشگاه تعلیم رانندگی، محل تمرین، آموزش و تعلیم مدیران تازه كار باشند؟


وي افزود:هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر این‌كه مسوولان فریب لبخندهای آمریكا را نخورند، ناشی از عملكرد بعضی‌هاست كه برای نشستن پشت میز مذاكره اشتیاق زیادی دارند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در نطق میان‌دستور روز سه‌شنبهخود با بیان این‌كه اصول چهارگانه‌ای كه امت اسلامی زیر خیمه آن دارای امنیت هستند عبارتند از اسلام، انقلاب، امام و رهبری، گفت: كسانی كه معتقد به این اصول هستند و در زیر بیرق این اصول فعالیت می‌كنند. بین خود متحد و متفق و علیه كفار شدید هستند. امروز هركس در این چارچوب بگنجد خودی است و گفتمان و نقد و نظر او قابل قبول است.

به گفته‌ی وی، متاسفانه برخی‌ها با افراط و تفریط در چنین زمانی مصداق رحماء علی‌الكفار و اشداء علی المومنین هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با تاكید همیشگی بر مبارزه با استكبار جهانی و آمریكای جنایتكار فرمودند كه مسوولان فریب لبخندهای آمریكا را نخورند. این هشدار به مسوولان ناشی از عملكرد بعضی‌هاست كه اشتیاق زیادی برای نشستن پشت میز مذاكره دارند و حتی تعارف 40 دقیقه‌ای و نامه‌نگاری و دعوت خود را توجیه می‌كنند، آنها بدانند كه مردم ایرانی، مخالفت با استكار جهانی و رژیم اشغالگر قدس را ادامه نظرات و دیدگاه‌های حضرت امام می‌دانند كه امروز توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود و به وسیله سپاهیان قدرتمند و ارتشیان غیور و بسیجیان ارزشمند و مردم دلاور اجرا می‌شود.

وی در عین حال یادآور شد: نیل به مفاهمه جهانی، تعامل و گفت‌وگو در چارچوب منافع ملی خواست همه ملت ایران است.

عضو هیات رییسه‌ی كمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اتمام بررسی لایحه هدفمندسازی یارانه‌ها در مجلس گفت: آن‌چه در این رابطه قابل ذكر است، آسیب‌پذیری مردم، كارگران، كارمندان و مخصوصا اقشار آسیب‌پذیر و بخش‌های تولید، صنعت و معدن است. جبران خسارت وارده به خانوارها در اثر واقعی شدن قیمت‌ها باید به حداقل برسد.

به گفته‌ی وی، گران شدن قیمت آب، برق، نان و بنزین و ... ضمن افزایش عمومی قیمت‌ها موجب افزایش تورم می‌شود و به تولید آسیب جدی وارد می‌كند. صنایع غذایی كه می‌تواند ارزآوری و اشتغال‌زایی داشته باشد و به بخش كشاورزی و سلامت و بهداشت كمك كند، تحت تاثیر این افزایش قیمت‌ها، كم‌تحرك خواهد شد.

وی افزود: به این ترتیب، صنایع انرژی بر در بازار رقابتی نمی‌توانند دوام بیاورند. كشاورزان و باغداران باید در این ارتباط بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

بنا بر خبر isna یوسف‌نژاد در ادامه تاكید كرد كه مهم‌تر از تصویب قانون اجرای مناسب و درست آن است.

به گفته‌ی وی در وضعیتی كه اقتصاد ما بیمار است، دولت و مجریان مسوولیت سنگینی بر عهده دارند. امتناع و اجماع عمومی و توجه به اقشار كم‌درآمد و پرهیز از افراط و تفریط مهم است.

عضو فراكسیون خط امام (ره) مجلس با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد صدا و سیما گفت: عملكرد صدا و سیما قبل و بعد از انتخابات مورد نقد جدی است. كاهش چشمگیر بینندگان صدا و سیما و شنوندگان آن، در حالی كه جنگ رسانه‌ای در دنیا در حال انجام است و رسانه باید در شرایط سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی كند، موجب نگرانی است.

وی تصریح كرد: به‌كارگیری مدیران غیررسانه‌ای و عدم استفاده از دانش روز باعث افت فعالیت‌ها و كاهش تاثیر صدا و سیما در جامعه شده است. امیدواریم این مسائل در یك سال آینده جبران شود.

وی افزود: در حوادث اخیر انتخابات عملكرد مسوولان باید مطابق قانون و در شأن و مرتبه مردم شهیدپرور باشد؛ چرا كه این مردم هستند كه پایه‌های اصلی نظام و حفظ و بقای حكومت محسوب می‌شوند.

نماینده‌ی مردم ساری با اشاره به مشكلات حوزه‌ی انتخابیه خود از جمله تغییر مدیران و استفاده از مدیران كم‌تجربه یادآور شد و گفت: عن‌قریب نوزدهمین استاندار معرفی می‌شود. هریك سال و نیم یك استاندار داریم. آیا هركسی می‌تواند در موقعیت زمانی محدودی نقش‌آفرین باشد؟ مردم مازندران چه گناهی دارند كه باید مانند آموزشگاه تعلیم رانندگی، محل تمرین، آموزش و تعلیم مدیران تازه كار باشند؟

وی هم‌چنین به مشكل كشاورزان و باغداران مازندران در زمینه واردات بی‌رویه محصوولات باغی زراعی مثل برنج و مركبات و كم‌توجهی به بخش كشاورزی اشاره كرد.

وی همچنین خواهان اجرایی شدن مصوبات سفرهای استانی هیات دولت شد و با بیان این‌كه بسیاری از این مصوبات جنبه‌ی اجرایی پیدا نكرده است، مشكل بیكاری جوانان و تحصیل‌كردگان حوزه‌ی انتخابیه‌اش را یادآور شد.

یوسف‌نژاد از وزیر نفت خواست كه از دریای خزر به عنوان محل تامین نفت بهره‌گیری كند و گازرسانی به روستاهای میانه‌رود را پی‌گیری نماید.


  • پنجشنبه 21 آبان 1388-0:0

    يك مازني مقيم كرج
    آقاي يوسف نژاد
    خواهشا ً اينقدر دم از بدبخت و بيچارگي مردم نزنيد اينقدر از پايه گذاران(شهدا) نظام نزنيد و ...
    شما نماينده ها بهتره رويه هاي كاري خودتون را اصلاح كنيد .
    آنجايي كه من اطلاع دارم شما و جند نفر ديگر از نماينده هاي مازني در كميسيون صنايع مجلس هستيد آيا اين چند نفر و ديگر نماينده هاي پرتلاش! تا به حال دور هم نشسته ايد و در خصوص آينده صنايع مازنداران فكري بكنيد . خدائيش يك كمي هم از نماينده هاي ديگر استانها ياد بگيريد توجه داشته باشيد شماها بايد استانداران را هدايت كنيد اتفاقا در وضعيتي كه اقتصاد دچار ترديد هست مجريان حتما ً راه را به خطا بروند ناظران بايد به هوش باشند .

    • یک مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 20 آبان 1388-0:0

      ای اقا شما که چند سال مسئول هستید تازه فهمیدی که مردم مازندران بزای انان جنبه امورشی دارند یا اینکه میدانستی تازه لب بازکردی و اینوع حرفها رامیزنی بروتحقیق کن مسئولینی که از استان رفتند چکاره شدند ودر واقع استان سکوی پرتاب افراد بی تجربه است که دراینجا اهداف خود را دنبال و بعد از چندماه بدست اوردن تجربه میروند و بروتحقیق کن کدامیک کارخانه و یا صنابیع دیگر احداث کردند و چند نفر اشتغال پیدا کردند ای اقا از قافله عقبی یا اینکه خودت را به عقب میانداری و این را بدان که تذکرات و حرف و سخنان شما اعتبار ندارد که انان به حرفهای شما گوش فرادهند


      ©2013 APG.ir