تعداد بازدید: 3088

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 آذر 1388-0:0

ادياني هو شد!

در حاشیه مراسم دوشنبه شب گرامی داشت روز دانشجو که توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران،برگزار شده بود،دانشجویان به کرات سخنان نماینده مردم قائمشهر را قطع و با هو کردن های مکرر، نارضایتی خود را از سخنرانی وی اعلام کردند.


علي ادياني-نماينده قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس وعضو کميسيون انرژي-دوشنبه به بهانه روز دانشجو در دانشگاه مازندران سخنراني کرد.اين سخنراني همراه با حاشيه هايي بود:

*به گزارش خبرنگار مازندنومه،سالن با ازدحام شدید افراد مواجه بود و تعداد زیادی از دانشجویان حدود 3 ساعت ایستاده در برنامه حضور داشتند.

 *تنظیم نبودن صدای سالن بارها موجب قطع سخنرانی شد که ادیانی در این هنگام گفت: « از جمله مشکلاتی که در جلسات جمهوری اسلامی همواره وجود دارد ، مشکل صدا است. » این سخن وی خنده دانشجویان را به همرا ه داشت .

*نماينده قائم شهر،سوادکوه،جويبار و کياکلا بارها در حین سخنرانی مجبور به سکوت شد تا سالن آماده ادامه سخنرانی باشد.

* قبل از به پایان بردن بند آخر سخنان اين نماينده مجلس ،دانشجویان با کف زدن های ممتد خواستار اتمام سخنرانی بودند. دکتر محمد جعفری نیز ساعتی پس از شروع مراسم در سالن حضور یافت اما سخنرانی نکرد.

*عده ای زيادي از دانشجویان در حین سخنرانی ادیانی سالن را موشک باران کردند و مجری برنامه نیز از افتتاح نخستین کارخانه موشک سازی کاغذی توسط برادران خبر داد.

*در خصوص پذیرایی نیز مانند کمبود فضای سالن ، برنامه ریزی منظمی صورت نپذیرفته بود و تعداد زيادي از دانشجویان دست خالی به خوابگاه ها و خانه هایشان بازگشتند.

* در این مراسم 3 بیانیه قرائت شد . در یکی از این بیانیه ها عنوان شد : نارضایتی در جامعه موج می زند و باید فکری برای اعتماد از دست رفته شود . همچنین تعدادی از یاران امام و انقلاب گوشه نشین شده و بعضا در زندان به سر می برند.


  • دوشنبه 28 دی 1388-0:0

    ‹ سال اصلاح الگوی مصرف ›

    سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) فرمودند : رستگاری در صداقت است .

    مسئول محترم پایگاه خبری – تحلیلی مازندران ( مازند نومه )
    با سلام و احترام
    دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تشـــکر از مطالب مهم و ارائه شده ی آقای دکتر ادیانــی رئیس محترم مجمع نمایندگان استان مازندران و استقبال دانشجویان عزیز از فرمایشات ایشان اظهار می دارد ، خبر سه شنبه 17 آذر 1388 را با عنوان «ادیانی هو شد ! » را از بی دقتی ها و بی اخلاقی های خبری دانسته و توصیه می کند صداقت بهترین مدافع می باشد . در انتها بر خود فرض می داند از هوشیاری و بلوغ فکری و اجتماعی دانشجویان و آینده سازان ایران عزیز، تقدیر و تشکر نماید.

    دكتر محمد آزادبخت
    معاون دانشجویی و فرهنگي دانشگاه

    لطفا شماره دورنمای خودتان را به شماره 2269891 اعلام فرمایید.

    • عبدالله عبداللهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 27 دی 1388-0:0

      مدیر مسول سایت
      سلام
      خبر شما کذب محض است اولین معیار یک خبر سلامت آن است متاسفانه این بی دقتی فضا ی بی اعتمادی ایجاد می کند. لطفا دقت فرمایید.


      ©2013 APG.ir