تعداد بازدید: 3328

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 آذر 1388-0:0

فوتبال،پس از انحصار وراثت!

مدير عامل باشگاه شموشك گفت: فدراسيون فوتبال حق عضويت سالانه ما را براي شركت در مسابقات را بخشيد- فقط به خاطر مشكلات مالي از رقابت‌هاي جام حذفي كشور انصراف داديم-پس از انحصار وراثت،شموشك به اوج برمي گردد.


علي‌اكبر اسماعيل‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر اظهار داشت: بعد از درگذشت مهندس درويش مالك فقيد باشگاه شموشك نوشهر، بحران مالي تيم شموشك را فرا گرفت و اين تيم ريشه دار را دچار چالش كرد.

وي ادامه داد: در جلسه‌اي كه در محل فرمانداري نوشهر با حضور مدير كل تربيت بدني و رئيس هيئت فوتبال مازندران و مسئولان شهرستان نوشهر در خصوص حل مشكلات شموشك نوشهر برگزار شد، مقرر شد تا علي الحساب مبلغ 50 ميليون تومان به اين باشگاه تزريق شود تا بتواند بازي‌هاي خود را تا نيم فصل به پايان برساند كه از اين ميزان تنها اداره كل تربيت بدني استان مبلغ 14 ميليون تومان كمك كرد.

اسماعيل‌نژاد اظهار داشت: با اين ميزان تنها بخشي از بدهي‌هاي داخلي باشگاه و حقوق يك ماه برخي از بازيكنان و مربييان پرداخت كرديم و بخش ديگر نيز صرف هزينه‌هاي سفر به اصفهان براي بازي با سپاهان نوين شد و انتظار داريم تا باقيمانده مبلغ از 50 ميليون تومان كمكي نيز به باشگاه پرداخت شود، شايد مشكلات مالي به حداقل برسد.

 وي خاطرنشان كرد: مشكلات مالي شموشك نوشهر تنها مختص به تيم بزرگسالان نيست بلكه در رده‌هاي نوجوانان و جوانان كه در رقابت‌هاي ليگ كشوري حضور دارند نيز دچار مشكلات مالي هستيم.

 مديرعامل باشگاه شموشك نوشهر تصريح كرد: بر اساس جدول برگزاري بازي‌ها از 20 آذر ماه بازي‌هاي اين تيم‌ها نيز آغاز شد و حيف است كه رده‌هاي نوجوانان و جوانان فوتبال شموشك نوشهر كه پايه‌گذار اصلي تيم بزرگسالان هستند، به علت مشكلات مالي نتوانند در رقابت‌هاي سراسري شركت كنند و سهميه آنها كنار گذاشته شود.

اسماعيل‌نژاد بيان داشت: شرايط فعلي شموشك نوشهر براي بيشتر تيم‌ها در گذشته به وجود آمده است و اين تيم بعد از 18 سال دچار اين مشكلات شده است كه اميدواريم با همت و تلاش مسئولان استان، شهرستان نوشهر و بازيكنان تيم روند پيروزي‌هاي شموشك كه با نخستين پيروزي در برابر پيام مخابرات شيراز به دست امده است، ادامه پيدا كند.

وي درباره علت كناره‌گيري اين تيم از جام حذفي كشور گفت: فقط به خاطر مشكلات مالي از رقابت‌هاي جام حذفي كشور انصراف داديم كه اين انصراف قبل از آغاز قرعه‌كشي و بازي‌ها به اطلاع مسئولان فدراسيون فوتبال رسانديم و مورد موافقت قرار گرفت و بر اين اساس از جريمه يا محروميت انضباطي مصون مانديم.

مديرعامل باشگاه شموشك نوشهر ادامه داد: اگر در جام حذفي شركت مي‌كرديم فقط بازيكنان اميد را به ميدان مي‌فرستاديم تا هم كسب تجربه كنند و هم تيم اصلي شموشك براي حضور در رقابت‌هاي دسته اول كشور با مشكلاتي نظير مصدوميت مواجه نشود اما به هر صورت فرصتي براي حضور در جام حذفي نيافتيم.

 وي گفت: با كمك رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس كميته مسابقات فوتبال به علت مشكلات شديد مالي اين تيم حق عضويت سالانه اين تيم براي شركت در مسابقات را بخشيدند و تا اين لحظه رقمي از شموشك نوشهر دريافت نكردند و اين لطف بزرگي در حق شموشك نوشهر و هوادارن خونگرم نوشهري بود.

مدير عامل باشگاه شموشك نوشهر در پايان تصريح كرد: در صحبت‌هايي كه با وراث مرحوم درويش داشتيم، همگي متفق القول بر حفظ و نگهداري و ادامه فعاليت باشگاه شموشك در رقابت‌هاي فوتبال كشور تاكيد داشتند اما در حال حاضر به‌خاطر برخي مسائل انحصار وراثت و پيگيري اين امور نتوانستند چندان كمكي كنند اما مطمئنا پس از انحصار وراثت تيم فوتبال شموشك را همچون سابق تحت حمايت‌هاي خود قرار خواهند داد و شموشك به روزهاي اوج خود باز مي‌گردد.



    ©2013 APG.ir