تعداد بازدید: 3245

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 23 آذر 1388-0:0

بندر عام

فرماندار فريدونکنارپيشنهاد کرد:بندر خصوصي فریدون کنار سهامی عام شود!


 فرماندار فریدون کنار گفت: برای سرعت بخشیدن بیشتر به کارهای اجرایی تنها بندر خصوصی شمال کشور ،می توان از مشارکت مردم منطقه بهره بیشتری برد.

بنا بر خبر رسيده به مازندنومه،اميدنيک نژاد پیشنهاد کرد: می توان بندر راهبران فریدون کنار را با سهام دار کردن شهروندان ومردم به صورت سهامی عام گسترش داد.

وی تصریح کرد :با افزایش نقدینگی، نزدیکترین بندر به پایتخت از پشتبانی مردمی بهره مند می شود و با سرمایه گذاری شهروندان ، بندر فریدون کنار با سرعت هرچه بالاتر به اهدافش دست می یابد.


  • شنبه 17 مهر 1389-0:0

    با سلام محضر مبارک رییس جمهور محبوب جناب اقای احمدی نژاد ما اهالی روستای اسیب دیده منجیر ازبخش کجور شهرستان نوشهر از شما درخواست کمک و پیگیری مشکلات ان راداریم ما فقط یک سوال داریم واینکه ایا با گرفتن تعهد محضری از بعضی از روستاییان که مفاد آن قابل تامل است می توان با جان مردم بازی کرد

    • سه شنبه 24 آذر 1388-0:0

      در شهرستان فریدونکنار تعاونی مرز نشینانی دارد که مردم تمامآ در آن سهیم هستندو جالب اینجاست نه اینکه به مردم حساب پس نمی دهند 9 ماه از سال گذشته است حتی یک جلسه هم نگرفتن و 8 سال است میزنند و... فرماندار خبر دار نیست حال میخواهد با این طرح ما را با ... روبرو کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • انتقال روستای اسیب دیده منجیرپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 23 آذر 1388-0:0

        با سلام چرا مسئولین استان با گذشت یکسال از ریزش سنگ وکوه هنوز کاری برای ساکنین 300خانوار روستا اقدامی نکردند وروستاییان با ترس ولرز زندگی می کنند

        • دوشنبه 23 آذر 1388-0:0

          امیدواریم این بندر بعد از سهامی عام شدن مثل شرکت مرز نشینان فریدونکنار نشود!!!


          ©2013 APG.ir