تعداد بازدید: 4594

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 9 دی 1388-0:0

سفر موسوي و کروبي به رامسر:تفريح يا هراس؟

گفته شده موسوي و کروبي-نامزدهاي اصلاح طلب انتخابات گذشته- به مازندران سفر کرده اند اما فرزند کروبي اين خبر را تاييد نکرد.


خبرگزاري irna در خبري اعلام کرد که دو نامزد اصلاح طلب انتخابات گذشته به مازندران آمده اند.این خبرگزاری، دلیل خروج این دو نفر از تهران را «افزایش مطالبات مردم خشمگین برای مجازات آنها» عنوان کرده و با استناد به گزارش‌هایی، «سردرگمي و هراس آنان» را حکايت مي کند.

خبرگزاري رسمي دولت با ادبيات خاص خود نوشت:"دو تن از عوامل اصلي اغتشاشات پس از انتخابات به دنبال وقوع حوادث تلخ روز عاشورا و افزايش مطالبات مردم خشمگين براي مجازات آنها، روز چهارشنبه از تهران به سوي شمال کشور گريختند."


خبرگزاري دولت ادامه داد:" اين دو فتنه گر شناخته شده هم اينک در غرب مازندران به سر مي برند و گزارش ها از سردرگمي و هراس آنان حکايت مي کند."

اما فرزند مهدی کروبیدر گفت و گو با fardanews خروج کروبی از تهران را تکذیب کرد.

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی-از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و سران جریان معترض- خروج پدرش از تهران را تکذیب کرد.

حسین کروبی در واکنش به این خبر گفت:«پدرم تهران است و به جد پیگیر مسائل روز.»


  • سه شنبه 29 دی 1388-0:0

    صاحب عقیده فرار نمی کند

    • حامی میرحسینپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 11 دی 1388-0:0

      لعنت به آدم های دروغگو . ملت از دولت خشمگین هستند نه از این دو. به راستی رای من چه شد؟ تلویزیون ایران هر روز کودتای هندوراس را نشان می دهد و در به در شدن زلایا ، چرا کسی از کودتای احمدی نژاد سخن نمی گوید و دربه در شدن میرحسین؟ اگر هم این دو به شمال سفر کرده اند مردم آنجا حتما میهمان نواز هستند . طبق اسناد تاریخی 200 سال پس از ورود اسلام به ایران ، اهالی مازندران آن را پذیرفتند چگونه است که خود را اسلامی می دانند آن هم پس از 200 سال مقاومت در مقابل اسلام و این گونه می نویسند از مسلمانان؟


      ©2013 APG.ir