تعداد بازدید: 3904

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 دی 1388-0:0

صابري:فتنه مرجع سازي خطرناک تر است

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران گفت:فتنه مرجع سازي کم تر از فتنه بعد از انتخابات نيست.


غروب روز چهارشنبه گذشته جلسه جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با حضور همه احزاب اصولگراي استان در ساري برگزار شد.


علي صابري،دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران ،به مازندنومه گفت:در اين جلسه پيرامون سه محور هم انديشي و تبادل نظر انجام شد.


وي گفت:ضرورت حفظ وحدت ميان اصولگرايان،به محوريت ولي فقيه نتيجه اصلي اين نشست بود.


صابري تصريح کرد:اصولگرايي حزب نيست،بلکه انديشه است،همان انديشه اي که انقلاب اسلامي از دل آن بيرون آمد.


اين فعال سياسي اصولگرا ادامه داد:دايره اصولگرايي بسيار گسترده است و  شامل همه افرادي مي شود که به نظام اسلامي،قانون اساسي و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه اعتقاد دارند.


دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران افزود:نتيجه ديگر جلسه مشترک اصولگرايان استان اين بود که مقرر شد براي تداوم و تکميل وحدت اصولگرايان استان،کارگروه هايي براي قشرهاي مختلف تشکيل شود.


وي هدف از تشکيل اين کارگروه ها را گسترش وحدت بين اصولگرايان و توجه به فرمايش مقام معظم رهبري يعني جذب حداکثري و دفع حداقلي دانست.


صابري در ادامه گفت و گوي خود با مازندنومه تصريح کرد:محور سوم جلسه مشترک جبهه پيروان خط امام و رهبري و احزاب اصولگراي مازندران،توصيه و رهنمودهاي اين تشکل ها به مديران اجرايي استان است.


وي تاکيد کرد:در پاسخ به حضور 30ميليوني مردم ايران در راهپيمايي روز نهم دي ماه امسال و قدرداني از وحدت ملت،مديران بايد به مردم صادقانه خدمت کنند.


خاطرنشان مي کنيم بر اساس يکي ازمصوبات اين جلسه مقرر شد در هر نشست، يکي از مديران استاني دعوت شود تا با حضور او بحث و تبادل نظر صورت پذيرد.


به گزارش مازندنومه در جلسه چهارساعته اصولگرايان مازندران،حاضران به اتفاق از بيانيه جامعه مدرسين قم در خلع مرجعيت از آيت الله صانعي حمايت کردند.


در همين زمينه علي صابري-دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران-گفت:فتنه مرجع سازي کم تر از فتنه بعد از انتخابات نيست و بسيار بيشتر از آن خطرناک است.


در اين جلسه ، پايگاه اينترنتي  www.pendarnews.ir از سوي جامعه اسلامي فرهنگيان استان معرفي شد تا خبرها و مواضع اصولگرايان را انتشار دهد.


  • راضیه مرتضویپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 21 دی 1388-0:0

    آقای صابری یک اصولگراي تمام عیار است.خوشحالم که همشهری ما با سایت ها مصاحبه می کند و نظراتش را اعلام می کند.من کسی را به شجاعت ایشان ندیده ام.رک و صریح حرفهایش را می زند.

    • جمعه 18 دی 1388-0:0

      از مواضع شفاف و اطلاع رسانی جناب صابری تشکر می کنیم.لطفا" نام مدیران مدعو را هم بگویید.

      • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
        جمعه 18 دی 1388-0:0

        سر ساقی سلامت !!!
        محضر مبارک حضرات اهل الحزب ، خدا عاقبتتان را ختم بخیر کند ، گاهی دلسوزی های نابجا و کاسه داغتر از آش شدن نتیجه ای می دهد مشابه دوستی با خاله خرسه ، امور مرجعیت شیعه به کجا رسیده که هر مقلدی به خودش اجازه دخالت در امور مراجع را میدهد !!!


        ©2013 APG.ir