تعداد بازدید: 8562

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 27 دی 1388-0:0

آن که مي رود-آن که مي آيد

پدر شاگرد رييس جمهوري در دانشگاه علم وصنعت،رييس دانشگاه مازندران مي شود؟


  بر اساس اخبار رسيده به مازندنومه با کلید خوردن تغییرات در دانشگاه های کشور تغییر رئیس دانشگاه مازندران قطعی شده و دکتر احمد احمدپور- دانشیار گروه حسابداری دانشکده علوم اقتصادی و دارایی دانشگاه- به عنوان رئیس جدید دانشگاه مازندران معرفی می شود.

شنيده هاي ما حاکی از آن است مسئولان وزارت علوم به دکتر قاسم علیزاده افروزی اطلاع دادند به زودی به فکر مراسم تودیع و معارفه باشد.

خبر دیگر در این زمینه این که علی رغم اصرار سازمان بسیج اساتید کشور مبنی بر ابقاي دکتر علیزاده یا انتصاب دکتر رئوف -شيمیدان طرفدار احمدی نژاد- به این سمت، لابی های مجید احمدپور دانشجوی فوق لیسانس احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت نتیجه داده و رئیس جمهوری به سفارش شاگردش تن داد و پدر شاگردش را به وزیر علوم تحمیل کرد؛ چرا که دکتر کامران دانشجو به شدت با انتصاب احمدپور مخالف است .

 در همین خصوص یکی از نمایندگان بابل که از بستگان دکتر احمدپور است برای جلب رضایت نمایندگان تلاش می کند.

 البته شواهد امر ناشی از دلخوری شدید اصولگرایان ، رزمندگان و بسیجیان به ویژه سازمان بسیج اساتید از این انتصاب دارد. آنها معتقدند که دکتر احمدپور هیچ تعلقی به جریان اصولگرایی ندارد و فقط به واسطه ارتباطات پسرش به این مقام دست می یابد.

 از طرف دیگر اساتید طرفدار دکتر علیزاده که اکثرا عضو بسیج اساتید دانشگاه مازندران هستند با هماهنگی مسئول نهاد رهبری تلاش گسترده ای برای ابقا علیزاده دارند.

مخالفان انتصاب دکتر احمدپور به سمت رئیس دانشگاه مازندران به شدت از رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گله دارند چرا خارج از ضوابط قانونی و بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و به واسطه سفارش شاگردش دست به این کار می زند.

 آنها عقیده دارند دکتر احمد پور فاقد کارایی و توانایی در اداره دانشگاه مازندران بوده و هیچ پایگاهی حتی در گروه آموزشی خود ندارد.

 این عده اقدام رئیس جمهوری را نافی شعارهای انتخاباتی وی دانسته از مخالفت و نگرانی های گسترده ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در مازندران خبر داده و به شدت از این مساله سرخورده شده اند.

 در همین حال اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران از سیاسی و سفارشی شدن انتصاب رئیس دانشگاه به شدت نگران شده اندو از دخالت عناصر سیاسی و غیر دانشگاهی در تغییر و تحولات بزرگترین مرکز آموزش عالی مازندران مکدرند.


  • حاجیزادهپاسخ به این دیدگاه 2 1
    شنبه 12 شهريور 1390-0:0

    منم با اقای واعظی موافقم و هیچ کدوم از حرفاتون پایه و اساس ندارند و چیزی جز یابه نیست چراکه ما دانشجویان استاد هستیم و شناخت کافی از ایشون داریم .بهتر بگم دروغ بستن به دیگران اونم به خاطر خصومت........
    ابه هر حال حرفهای شما نتنها از محبوبیت و درجات ایشون کم نمی کنه بلکه تمام شاخصهای نیکشون رو پر جلوه تر کرده
    منم ازطرف تمام دانشجویان ایشون این کامنت رو گذاشتم

    • عادل واعظيپاسخ به این دیدگاه 3 2
      دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:0

      سلام
      بي تعارف بگويم كه شخص جناب آقاي مهندس مجيد احمد پور يكي از اساتيد محبوب و پرطرفدار رشته مهندسين عمران مي باشند و اينچنين اتهامات واهي و بي اساسي به ايشان و خانواده بزرگوار ايشان به جز يك حسادت لجوجانه هيچ مفهوم و معناي خاص ديگري ندارد. بنده اين كامنت را به نيابت تمامي دانشجويان اين استاد عزيز در اين مكان مي نويسم و اين سخن تمامي دانشجويان اين استاد با ارزش و دوست داشتني مي باشد.

      • پنجشنبه 1 مهر 1389-0:0

        به کوری چشم نویسنده و دستور دهنده دیدین که شد.

        • چهارشنبه 30 دی 1388-0:0

          بايد هرچه سريع تر انجام شود چون دانشگاه با بي ثباتي مديريتي نمي تواند اداره شود .البته اين عده شايد بر اساس اهداف خود بحث مي كنند وگرنه احمد پور با محوريت خودش مدير مي شود نه از طريق پسرش اين حرف غير منطقي و خارج از عرف دانشگاه مي باد

          • جمعی ازاساتیدوکارکنان بسیجی دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 1 0
            يکشنبه 27 دی 1388-0:0

            مسئولین محترم سایت
            سلام علیکم
            احتراماً خبر شما جای بسی تاسف و تعجب دارد.
            دکتر احمد احمدپور، استاد برجسته، ولایی و اصول گرای دانشگاه مازندران می باشد. ایشان در حال حاضر در مسئولیت خطیر و حساس(عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران) با نظر و تایید رئیس جمهوری و مسئولین نظام به مدت چهار سال بر عهده دارند و انتخاب ایشان با درخواست هر 12 نماینده محترم مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی و همچنین شخص استاندار محترم صورت گرفته است و هیچ مخالفتی جناب آقای دانشجو وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با ایشان نداشته و ندارند.
            ایشان و خانواده شان پایگاه اصول گرایان کشور می باشد. نشانه این امر نیز در تناقض گویی های نوشته تان قابل مشهود است از طرفی احمدپور و شاگردش به نظر نویسنده، احمدی نژادی هستند پس چگونه اصول گرا نمی باشند. ضمناً فرزند ایشان فارغ التحصیل مهندسی عمران (کارشناسی ارشد رشته مدیریت ساخت و پروژه از دانشگاه صنعتی امیر کبیر می باشد نه علم و صنعت)
            ما امیدواریم جناب آقای دکتر احمدپور مسئولیت رئیس دانشگاه را در دست گیرند برخی از مدیرانی که بوسیله آقای دکتر علیزاده در سطح دانشگاه و دانشکده منصوب شده اند، کسانی هستند که برخلاف نویسنده نامه( که از نوشته هایش مشخص است چه کسی است)، لیست حمایت از آقای موسوی را امضاء کرده اند و در روزنامه های محلی نیز چاپ شده است. (آیا این است معیار اصول گرایی نویسنده این متن؟)
            جمعی از اساتید بسیجی و کارکنان دانشگاه مازندران


            ©2013 APG.ir