تعداد بازدید: 2734

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 7 بهمن 1388-0:0

فيلم و کتاب و يک استکان چاي داغ!

12 نکته درباره نمايش فيلم هاي جشنواره فيلم فجر و نمايشگاه بزرگ کتاب در مازندران(عباس مهدوي،مدير روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران)


1-رسانه های استان از یک ماه قبل به اطلاع رسانی پیرامون دو رویداد فراگیر فرهنگي پرداخته اند.

2-جشنواره فیلم فجر بزرگترین رخداد سینمایی کشور محسوب می شود و برگزاری آن در یک استان ره آوردهای ارزنده ای برای رونق هر چه بیشتر سینماها به همراه دارد .

3-تا کنون بیش از یکصد خبر در صدا و سیما ، مطبوعات و خبرگزاری استان پیرامون این جشنواره انعکاس یافته است.

 4-روزانه در سینمای جهان نمای چالوس و سینما سپهر ساری شاهد اکران فیلم ها بخش مسابقه سینمای ایران و چند فیلم خارجی از هفتم تا هفدهم بهمن در سه سانس 15 تا 17 ، 17 تا 19 و 19 تا 21 خواهیم بود .

5-اهالی رسانه می توانند با هماهنگی روابط عمومی جشنواره از فیلم ها دیدن کنند .

6-  10 شماره خبرنامه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مازندران انتشار مي يابد.سیمرغ مازندران برای اطلاع رسانی پیرامون فیلم های اکران شد و انعکاس اخبار جشنواره ، همه روزه منتشر و در اختیار تماشاچیان قرار خواهد گرفت .

7- نظرسنجی روزانه بررسی اقبال عمومی به فیلم های اکران شده انجام مي شود.برگه های نظرسنجی کیفیت فیلم ها در اختیار مخاطبان قرار گرفته و در قالب صندوق های مستقر در لابی سینمای سپهر ساری و جهان نمای چالوس جمع آوری می شود تا فیلم برتر از نگاه مخاطبان مازندرانی انتخاب شود .

8-  500 ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران حضور مي يابند. این نمایشگاه هشتم تا چهاردهم بهمن در کیلومتر 7 جاده ساری – نکا برگزار می شود .

9- ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب از دو ماه قبل تشکیل شده و تبلیغات محیطی ، پخش تیزر در شبکه استانی طبرستان و انعکاس صدها خبر در مطبوعات و خبرگزاری ها جزو عملکرد اين ستاد است.

10-سایت اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب مازندران راه اندازي شده است. این سایت به آدرس اینترنتی www.Bookmaz.ir به اطلاع رسانی پیرامون برنامه ها ، اخبار و بخش های مختلف نمایشگاه خواهد پرداخت .

11- انتشار خبرنامه ، برپایی کارگاه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی ، ارسال پیامک ، تشکیل تیم خبری ، رادیو نمایشگاه و ایجاد بسترهای لازم برای اطلاع رسانی خبرنگاران از دیگر فعالیت های این کمیته محسوب می شود . 

12- ساعات بازديد از نمايشگاه از 10 صبح تا 19 عصر خواهد بود



    ©2013 APG.ir