تعداد بازدید: 3021

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 15 بهمن 1388-0:0

شب تجليل

فيلم سينمايي وقتي ليموها زرد شدند ، به كارگرداني محمد رضا وطن دوست ، كارگردان جوان ساروي همزمان با اكران فيلم هاي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم فجر در سينما سپهر ساري اكران شد.

 


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به مازندنومه، قبل از اكران اين فيلم در مراسمي با حضور شجاعي نماينده مردم ساري ، ابراهيمي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران ، محمد پور مدير حوزه هنري مازندران و بيش از يك هزار مازندراني علاقه مند به سينما از محمد رضا وطن دوست و تعدادي از بازيگران اين فيلم تجليل شد.

 در اين مراسم مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران پشت تريبون رفت و در سخناني از وطن دوست به عنوان يكي از افتخارات عرصه سينما در مازندران ياد كردو افزود:افتخارات اين فيلم بيانگر قابليت هاي سينماگران مازندراني است.

وي به برپايي جشنواره فيلم فجر در مازندران اشاره كرد وگفت: اين رخداد فرهنگي - هنري، پس از شش سال در مازندران برگزار شده و 26 فيلم ايراني و خارجي در دو شهرستان ساري و چالوس به مدت ده روز به اکران درامد .

 ابراهيمي اظهار داشت:خانواده هاي مازندراني از اين جشنواره استقبال گسترده اي كردند و سينما در اين روزها رونق دلگرم كننده اي داشت.

 وي بيان داشت: فيلم هاي اکران شده از سوي مخاطبان مازندراني داوري خواهند شد و در پايان اين رخداد فيلم برتر از سوي مردم انتخاب و معرفي مي شود.

گفتني است اختتامييه اين جشنواره روز 20 بهمن در ساري برپا خواهد شد. 



    ©2013 APG.ir