تعداد بازدید: 2786

توصیه به دیگران 1

شنبه 17 بهمن 1388-0:0

محسني:دولت از قانون تخطي کرد

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت:در يک ماه اخير دولت دو مورد از قانون تخلف کرده است-وقتي طيف وسيعي را در خوشه بندي ها مد نظر قرار دهيم و آنها را در خوشه هاي سه بگذاريم ،عادلانه و کارشناسي نيست-بنا نبود که اين گونه خوشه بندي شود و اکنون هر فرد کارمند و خدمتگزاري در خوشه سوم قرار گرفته است.


انوشيروان محسني افزود: قانون مصوب مجلس مبني بر اين بود که همه افراد جامعه به نسبت درآمدشان از قانون هدفمند کردن يارانه ها بهره مند شوند.

 او اظهار کرد: تا قبل از اجراي طرح خوشه بندي، بنا نبود که اين گونه خوشه بندي شود و اکنون هر فرد کارمند و خدمتگزاري در خوشه سوم قرار گرفته است.

 وي خاطرنشان کرد: وقتي طيف وسيعي را در خوشه بندي ها مد نظر قرار دهيم و آنها را در خوشه هاي سه بگذاريم و سهميه آنان را کم کنيم، عادلانه و کارشناسي نيست.

به گفته محسني طراحان اين طرح متوجه شدند اين کار کارشناسي نشده و از نظر علمي نادرست است و اگر با اين نگاه بخواهيم طرح هدفمند کردن يارانه را اجرا کنيم، با شکست مواجه مي شود.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس به mehrnews گفت:طرح هدفمند کردن يارانه ها طرح بسيار خوبي است و مديران اجرايي بايد کارشناسي تر برخورد کنند.

وي يادآور شد: همچنين در لايحه بودجه 89 نيز دولت از قانون تخطي کرد، زيرا قانونگذار دولت را مکلف کرده بود که بين 10 تا 20 هزار ميليارد تومان از اجراي طرح هدفمند کردن يارانه ها درآمد در نظر گيرد که در لايحه پيشنهادي دولت 40 هزار ميليارد تومان در نظر گرفته شد.

 وي عنوان کرد: در يک ماه اخير دولت دو مورد از قانون تخلف کرده و آنچه مدنظر قانونگذار بوده مجلس اصرار دارد، اين موارد را اصلاح کند.


  • شنبه 17 بهمن 1388-0:0

    بالاخره پس از چند سال ......ازشما هم یه چیزهایی شنیدیم.....


    ©2013 APG.ir