تعداد بازدید: 3134

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 بهمن 1388-0:0

چتر مجلس بر سر سايپا

با توجه به تمكين نکردن عده اي از مديران شركت هاي تحت پوشش از تصميمات مدير عامل سايپا، نمايندگان مجلس از پوستين دوزحمايت کردند.


 شجاعي کیاسری -نماينده مردم ساري-گفت : مديريت جديد در سايپا ، اميد تحول و ساختار شكني در كيفيت خودروهاي اين شركت و نوآوري و خلاقيت در اداره ي كاركنان اين شركت ايجاد كرد كه نمونه هاي عيني آن كاملا مشهود است.

وي تاكيد كرد : اميدواريم با برنامه هاي بلند مدتي كه پيش بيني شده ، در راستاي كيفي كردن خودروهاي ايراني و خارجي ، گامهاي جهشي و بلندي را بر دارد كه البته اين توان در اين شركت وجود دارد .


شجاعي در ادامه افزود : با تعاملي كه همه بخشهاي مربوط با ايشان دارند بتوانند در برنامه هاي بعدي اين شركت موفق باشند و نيز انتظار مي رود هيئت مديره به همراهي مدير عامل در بهره گيري از ظرفيت نيروهاي فني و كارشناسي اين شركت ، و نيز بالا بردن سطح كيفيت خودرو ها و با توجه به مشتري مداري و خدمات پس از فروش ، توفيقات قابل توجهي داشته باشند.
 ‌
به گزارش baztabonline انوشيروان محسني -نماینده نوشهر و چالوس و نایب رییس كميسيون بهداشت مجلس ، در پي حمايت از هم ولايتي خود-پوستين دوز- گفت: مهندس پوستين دوز با دانش فني بسيار بالا و تجربه اي ارزشمند در صنعت خودرو سازي كه تحولات زير بنايي و اساسي را در زمان مديريتش در امداد خودرو سايپا كسب كرده، توانسته با سرعت خوب و كيفيت بسيار عالي در سر تا سر نقاط كشور نهادينه كند كه رضايت مندي خريداران خودروهاي توليد شده صنعت خودروسازي سايپا، نشان دهنده درايت اين مدير موفق در آن مجموعه بوده است.

‌محسني افزود : پوستين دوز از زماني كه مديريت سايپا را بر عهده گرفته ، برنامه ريزي بسيار دقيق و علمي و كارشناسي را همراه با نوآوري و خلاقيت و افزايش كيفيت را در برنامه هاي كاري خود در اين صنعت خودرو سازي شروع كرده و در جهت اجراي اين سياست گذاري ها و قطعا نيازمند نيروهايي است كه بتواند در مجموعه سياست گذاري و راهبردي با اين مدير كارآمد و موفق همراهي كنند.

وي با بيان اين مطلب كه واقعا در اين حركت ، ايشان ناگزير به جابجايي و تغيير بعضي از مديران در برنامه هاي خود را دارد، افزود : نمونه اخير ، يعني تغيير مديريت سازه گستر سايپا كه زير مجموعه شركت سايپا مي باشد ، را نيز شاهد بوده ايم كه با جابجايي يك مدير ، اعتراض بعضي از افراد ، نشان دهنده عدم كارآمدي آن مدير تعويض شده مي باشد.


 ‌محسني تصريح كرد : ما اين مسئله را بايد بپذيريم ، كسي كه خدمت گذاري در اين نظام را در برنامه كاري خويش دارد ، نبايد با تعويض خود ، مجموعه بسيار برزگي مانند سايپا را به چالش بكشاند.

گفتني است در هفته جاري در پي تغيير هيئت مديره يكي از شركت هاي زير مجموعه سايپا ، هيئت مديره عزل شده ، حكم مدير عامل سايپا را قبول نكرده و ساعاتي نظم شركت را بر هم زده بود كه با دخالت نيروي انتظامي غائله خاتمه يافت.

خاطرنشان مي کنيم نعمت الله پوستين دوز اهل روستاي ميچکار کلاردشت است.


  • يکشنبه 25 بهمن 1388-0:0

    با سلام و احترام
    در ماجراي فوق هيات مديره سازه گستر سايپا بر اساس قانون تغيير كرد كه متاسفانه در مقابل كار قانوني مدير عامل گروه ايستادند مضافا اينكه مراتب ثبت قانوني تغيير نيز انجام پذيرفت


    ©2013 APG.ir