تعداد بازدید: 6485

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 فروردين 1389-0:0

طاهايي:حقوق نمي گيرم

در گفت و گوي نوروزي مهندس طاهايي-استاندار مازندران-با راديو ساري عنوان شد: به فرزندان و نوه هايم، حداقل 50 هزار تومان عيدي مي دهم-عيدي نامزد پسرم را هم من مي دهم-دو خط تلفن دارم-هيچ حقوقي از وزارت کشور نمي گيرم.


 به گزارش مازندنومه،در نخستين روز سال نو استاندار مازندران با گزارشگر راديو مازندران گفت و گو کرد.

در اين گپ و گفت خودماني طاهايي اظهار داشت:3 دختر و 2 پسر دارم که يکي از پسرها تازه داماد شده است.

وي افزود:به همسرم -که هر چه دارم از اوست- و همه فرزندان و نوه هايم، حداقل 50 هزار تومان عيدي مي دهم و چون پسر تازه دامادم دانشجوست و درآمدي ندارد،عيدي نامزد او را هم من مي دهم!

به گزارش مازندنومه،استاندار مازندران در بخش ديگري از اين گفت وگو بيان داشت:به اقتضاي شغلم از صبح زود کارم را در دفترم آغاز مي کنم که تا ساعاتي از شب نيز ادامه دارد،بنابراين نتوانستم به خانمم در خانه تکاني کمک کنم.

وي افزود:از ساعت 6 صبح در دفتر کارم هستم و کارتابل ها را مي بينم و حداقل روزي 15 ساعت کار مي کنم.

استاندار مازندران افزود: در خانه هم که هستم گاهي مجبورم به تلفن ها پاسخ بدهم .

وي در پاسخ سئوال گزارشگر راديو که پرسيد چند خط تلفن دارد،پاسخ داد:دو خط تلفن دارم که يکي دست من است و ديگري را محافظانم جواب مي دهند،در استانداري هم تلفن گويا داريم.

به گزارش مازندنومه،مهندس طاهايي در ادامه اين گفت وگوي نوروزي تصريح کرد:رييس جمهوري در شبانه روز فقط  3ساعت مي خوابند،که شايد ظاهر جسمي ايشان نشان ندهد.

وي ادامه داد:يکي از نمايندگان تعريف مي کرد که در سفر رييس جمهور به سازمان ملل همراه ايشان بود.وي مي گفت در يک روز17ساعت همراه دکتراحمدي نژاد بودم و ديگر نتوانستم ادامه دهم و به هتل برگشتم تا استراحت کنم،اما رييس جمهور تا چند ساعت ديگرسخنراني و بازديد داشت و خستگي نمي شناخت.

طاهايي در بخش پاياني صحبت هاي خود بيان داشت که از وقتي که به استانداري قزوين منصوب شده است،به يادشهيدرجايي با خود عهد کرده که از وزارت کشور حقوق نگيرد و الان نيز بدون دريافت حقوق در استانداري مازندران کار مي کندو زندگي اش را از راه املاکي در غرب استان دارد اداره مي کند.


  • محمد کاظمپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 21 ارديبهشت 1392-0:0

    به فکر جوون های بیکار باش به خصوص حقوقی ها

    • غرب مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 10 اسفند 1391-0:0

      تا کی باید حق غرب مازندران خورده بشه که هم از نظر طبیعت و هم از نظر نیروی انسانی امتیاز های بیشتری دارد و جای صنعت در غرب استان خالی است

      • شهروند قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 2 0
        شنبه 7 فروردين 1389-0:0

        ای کاش خیلی از جوانان مثل من با داشتن تحصیلات عالیه و حتی اخلاق و ظاهر خوب میتونستند اازدواج کنند ولی به علت بیکاری و نداشتن پشتوانه مالی نمیتونند ازدواجی که سنت پیغمبر را عملی کنند آره آقای استاندار روز قیامتی هم هست

        • یک مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 7 فروردين 1389-0:0

          چرا همه نظرها را در سایت قرار نمی دهید

          • سه شنبه 3 فروردين 1389-0:0

            سعی نکن با این حرفها مردم مازندران را فریب دهی .مادر روزگار انسان بزرگ وشریفی چون رجایی را بدنیا نخواهد آورد. صداقت وخدا را فراموش نکن.یاعلی

            • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 0 0
              سه شنبه 3 فروردين 1389-0:0

              آقای طاهایی
              بنده با تمام زوری که می زنم سالی بیشتر از 600 هزار تومن درآمد ندارم ، خدا لعنت کند اگر دروغ بگویم . لطفا راهی نشان دهید تا من هم مثل شما حقوق نگیرم و اما به اطرافیانم 50 هزار تومن عیدی بدهم!

              • دوشنبه 2 فروردين 1389-0:0

                لطفا پر بیننده ترین خبر تولیدی سایت تان را اعلام کنید.

                • seyed ahmad jafarnezadپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 1 فروردين 1389-0:0

                  بهنام حضرت دوست

                  استاد طاهايي,سلام! اميد است سلام خالصانه ام را از انسوى خليج فارس قبول كنى. اهل بهشهرم ودبير تربيتى وهنر. حدود 3سال دركشورقطرمى باشم . ارزو داشتم ازنزديك جنابعالى را زيارت كنم ,ولى سعادت
                  يارى نكرد13سال دراموزش برورش بهشهر
                  بودم براى ادامه تحصيل وكاربه مشهد مقدس رفتم5سال مشهد بودم ازطريق ازمون قبول شديم فعلا در قطرهستيم وخرداد 89 ما موريتم تمام است از دوستداران شمايم .از خداوند بزرك اميدوارم كه دركا رهايت موفق باشى وسال خوب توام با سلامتى براى شما وخانوادهات ارزو مى كنم.
                  استاد تلفن همراه يا ايميل خود را برايم ايميل نما. دوست و شاكرد شما از قطر :سيد 009746059648

                  • معین مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 1
                    يکشنبه 1 فروردين 1389-0:0

                    رهبر معظم انقلاب در پیام سالانه نوروزی خویش،موکداً بر تجلیل از خادمان جامعه و مردم تاکید فرمودند و آن را یک وظیفه همگانی دانستند.
                    در ایام نوروز یکی از سازمانهایی که با حضور پیوسته کارکنانش در صحنه، متقبل و متحمل خدمات طاقت فرسای شبانه روزی در شرایط کاملاً سخت و بحرانی می شود، بلاتردید اداره کل راه و ترابری مازندران با همه ظرفیتهای سازمانی و حتی فراسازمانی است.
                    یکی از چند نهاد معدود که حتماً و بلا استثناء به 3 میلیون شهروند مازندرانی و 13 الی 15 میلیون مسافر فرا استانی سرویس دهی خالصانه و فراگیر می کند،قطع یقین همین اداره کل راه و ترابری مازندران و غالباً تحت عنوان راهداران است.
                    هیچ مسافر و هیچ شهروندی نمی تواند مدعی شود که از راه استفاده نکرده و یا نمی کند! چرا که بر خلاف مابقی نهادهای خدماتی،استثناءبردار نیست و تقریباً می توان گفت که پابپای پلیس،یک آماده باش کامل را ایام تعطیلات نوروزی و سایر تعطیلات سال، گمنامانه تجربه می کند!
                    بارندگی ها،زلزله ها، رانش ها، ترافیک ها، تعریض ها، توسعه ها، آسیب ها و هرگونه تخریب جاده ای،حضور همه جانبه و تاثیرگذار راهداران را می طلبد و خدا می داند که ماموریت آنان در گاهی اوقات با چه دشواریها و خطراتی مواجه می گردد و اگر ایمان و عشق به خدمت نباشد، این حرفه چقدر آزارنده و غیر قابل تحمل جلوه می کند!
                    جالب است بدانیم که در طول سال نیز یکی از سازمانهایی که بطور پیوسته با پروژه های سازندگی و یا نگهداری و یا راه اندازی مواجه هست و موجب امیدواری هر چه بیشتر مردم به نظام می شود،همین اداره کل راه و ترابری است که در مازندران، در غالب دوره ها و بخصوص در دوره مدیریت مشرفانه آقای مهندس رحیمی،بیش ار پیش دیده می شود.
                    فلذا بسیار شایسته است تا بپاس این همه خدمات خالصانه و رضایت آفرین، از زحمات مهندس رحیمی مدیرکل راه و ترابری مازندران تقدیر و تجلیل بعمل آید.
                    چهاربانده کردن بزرگراه ها و نیز جاده های بین شهری در مازندران که در اصل پایه و اساس نوسعه اقنصادی تلقی می گردند، اتفاق بزرگی است که پیوسته در حال انجام است و علیرغم همه مشکلات ملی و بودجه ای و غیره، باز هم می توان مدعی بود که حتی یک روز بی پروژه راه و ترابری در مازندران وجود نداشته و ندارد.


                    ©2013 APG.ir