تعداد بازدید: 3674

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 5 فروردين 1389-0:0

دو عيدي

دکتر علي ادياني راد-نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه و جويبار در مجلس در گفت وگوي نوروزي با مازندنومه عنوان کرد:از لاريجاني هيچ گونه عيدي اي نگرفته و همان 300هزارتومان عيدي را گرفته ام-يک ميليون و خرده اي حقوق مي گيرم-زانتيا سوار مي شوم اما گيربکس اش مجاني براي ما آواز مي خواند!


 ادياني راد بعد از دو دوره تلاش ناکام،بالاخره به مجلس هشتم راه يافت.او به عنوان يکي ازنماينده هاي اصولگراي طرفدار دولت،خيلي زود در مجلس چهره شد.

ادياني هم اکنون رييس مجمع نمايندگان مازندران،رييس مجمع نمايندگان استان هاي شمالي،عضو کميسيون انرژي،نماينده کميسيون انرژي در کميسيون اصل نود و رييس گروه دوستي پارلمان ايران و کشورهاي برزيل،کنگو و آلمان است.خبرنگار مازندنومه در قائم شهر با اين نماينده مجلس گفت و گو کرده است که چکيده آن در پي آمده است.

*دو عيدي!

-دو خبر خوش و عيدي براي مازندراني ها دارم؛اول اين که به کشاورزان نويد مي دهم که به کمک نمايندگان استان هاي شمالي،در روزهاي پاياني سال گذشته درباره قيمت و چگونگي عرضه محصولات کشاورزي به جاهاي خوبي رسيديم و قيمت ها تکان خورده و عادلانه تر شده است.

عيدي دوم هم اين است که با پي گيري من وآقاي يوسف نژاد-نماينده ساري-صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور سامان يافته است و وزارت رفاه مکلف شده حقوق اين گروه از بازنشستگان را بپردازد.

*همان 300 تومان!

-از آقاي لاريجاني هيچ گونه عيدي اي نگرفته ام و ايشان عيدي نمي دهند.من هم مثل بقيه مردم همان 300هزار تومان عيدي مصوب را گرفته ام.عيدي هايي هم که مي دهم 1000 تومان و 2000تومان و گاه 5 هزار تومان است.

*بالاي يک ميليون!

-حقوق من در مجلس يک ميليون و يکصدهزار و خرده اي تومان است.البته حقوق همه نمايندگان با هر مدرک تحصيلي يکسان است.بعضي ها که عضو هيئت علمي هستنديا کار قضاوت انجام مي دهندمختارند که يا حقوق دانشگاه و قضاوت را بگيرند يا حقوق مجلس را.اين را هم بگويم که يک بار در سال به ما پاداش هم مي دهند.

*سه روز در هفته در مجلس

-کار من در مجلس روزهاي يک شنبه،سه شنبه و چهارشنبه است که جلسه علني مجلس مي باشد.بعد از ظهر اين روزها هم جلسه کميسيون ها برگزار مي شود.شنبه و دوشنبه هم ملاقات هايي با وزرا و مسئولان داريم و کارهاي مردم را پي گيري مي کنيم.

*تنها در خانه!

-فرصت خريد و خانه تکاني را نداشتم و از اين نظر نمره منفي گرفتم! البته وضعيت بنده و امثال بنده را خانواده هاي مرتبط با ما درک مي کنند و آن ها انتظار دارند ما بيشتر نزد شهروندان باشيم.کلا"در اين چهار سال نمايندگي توفيق حضور در منزل را کمتر داريم.

*زانتيا دارم

-ماشين من زانتياست.البته قبل از ورود به مجلس هم سمند LX داشتم.در بعضي ادوار مجلس به نماينده ها با تخفيف ماشين مي دادند اما الان دو دوره است که اين کار انجام نمي شود.من وقتي به مجلس رفتم از ما 27 ميليون و خرده اي پول گرفتند و يک ماه بعد اين ماشين را تحويل دادند.البته گيربکس زانتيا براي ما مجاني آواز مي خواند و در اين زمينه به وزير صنايع هم اعتراض کرديم.


  • نیکجو-24 ساله-قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 9 فروردين 1389-0:0

    سلام.سال نو مبارک.با همه این اوصاف ،چرا نماینده های شهر ما رو هیچ وقت تو مجلس نشون نمیدن؟واقعا برام سواله

    • syed ahmad jafarnezadپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 6 فروردين 1389-0:0

      به نام حق

      جناب اقاى اديانى, سلام!

      فرخنده بهار نوروز برشما مبارك.

      با توجه به سال كار مضاعف از سوى مقام عظماى رهبرى, شما و نما ينده هاى ديكر
      براى اين مردم خوب وصميمى بيشتر از اينها كار وتلاش كنيد واين تلاش ها شايد
      از ديد ما انسان ها goomشود ولى در نزد خداوند newer!

      from qatqr:seyed ahmad jafarnezad


      ©2013 APG.ir