تعداد بازدید: 6382

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 فروردين 1389-0:0

چهارشنبه بازار ساماندهي شد

در راستاي طرح ساماندهي دستفروشان سطح شهر، سومين مرحله از ساماندهي دستفروشان شهري در چهارشنبه‌بازار قائمشهر آغاز شد.


 چهارشنبه بازار پرتراكم‌ترين و قديمي‌ترين بازار روز شمال كشور به شمار مي‌رود که به دليل ازدحام دستفروشان و شهروندان مشكلات ترافيكي و بهداشتي به وجود آورده است.


 به نوشته farsnews چهارشنبه بازار بازار مركزي شهرستان قائمشهر است که مرحله جديد ساماندهي دستفروشان سطح شهر از روز چهارشنبه گذشته در قائمشهر آغاز شده و تا ساماندهي كامل محيطي ادامه دارد.


 در محدوده اين بازار حداقل 100 دستفروش وجود داشت که براساس اين طرح حضور تمام دستفروشان تا ساعت 19 عصر در اين بازار و خيابان‌هاي اطراف ممنوع است.


خاطرنشان مي کنيم بازار ماهي‌فروشان قائمشهر نيز در چهارشنبه بازار قرار دارد و مشكلات بهداشتي در اين منطقه ايجاد شده است که از اين پس تمام ماهي‌فروشان موظف شدند ضمن رعايت مسائل بهداشتي، كالاهاي خود در داخل مغازه‌ها به فروش برسانند و از انباشت و فروش آنها در پياده‌روها خودداري کنند.


قرار است در مراحل بعدي، بازار ماهي‌فروشان اين شهر، در كنار پارك توريستي سياهرود (كمربندي شمالي) احداث و اين بازار بهمجموعه در حال احداث بازارماهي فروشان منتقل شود.


گفتني است در مرحله اول ساماندهي دستفروشان در قائمشهر هسته مركزي شهر از وجود دستفروشان پاكسازي شد و اين دستفروشان در ايام پاياني سال در چهار منطقه معين شده توسط شهرداري اسكان داده شدند.



    ©2013 APG.ir