تعداد بازدید: 2760

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 ارديبهشت 1389-0:0

همگام با نمايشگاه هشتم-6

حاشيه هايي نمايشگاه هشتم:از حضور چندباره برخي مسئولان و نيامدن برخي ديگر-چرا مردم عادي از نمايشگاه استقبال نکردند؟


-برخي چهره هاي سياسي و اجرايي چند بار از نمايشگاه بازديد کردند،از جمله دکتر يوسف نژاد که هم در مراسم افتتاحيه نمايشگاه حضور داشت و هم به اتفاق همسرش در روز دوم از نمايشگاه بازديد کرد.دکتر ادياني راد-نماينده مردم قائم شهر در مجلس-نيز روزهاي جمعه وشنبه،دو مرتبه از نمايشگاه بازديد کرد.

عکس مطلب حاضرمربوط است به حضور دوم اين دو نماينده مجلس و بانويي که در وسط عکس ايستاده همسر دکتر يوسف نژاد است.

- تعدادي از مديران و مسئولان اجرايي استان به خودشان زحمت ندادند که از نمايشگاه بازديد کنند.اين گروه از مديران ثابت کردند که در عمل چه قدر به رسانه ها اهميت مي دهند!

-حضور مردم عادي در نمايشگاه بسيار کمرنگ بود.برخي علت اين قضيه را نداشتن نفوذ مطبوعات محلي در ميان خانواده ها مي دانستند و برخي ديگر بر اين باور بودند که چون اين نمايشگاه چيزي براي فروش ندارد،از آن استقبال مردمي نمي شود.شايد نبود تبليغات مناسب در راديو وتلويزيون محلي ، تبليغات خياباني و تبليغات در خود اين نشريات عامل ديگري باشد که سبب شد در سه روز برگزاري نمايشگاه،رسانه چي ها شاهد حضور مردم عادي نباشند.

- تعداد اندکی از مردم عادی که برای بازدید از نمایشگاه آمده بودند به دنبال سی دی و نرم افزار و چيزي براي خريد می گشتند.

-روز پاياني شلوغ ترين روز نمايشگاه بود.بعد از اعلام نارضايتي استاندار مازندران که از عدم حضور مديران ومسئولان دستگاه هاي اجرايي گله کرده بود،شنبه بسياري از مديران دستگاه ها،مديران روابط عمومي ها،شهرداران و ...به نمايشگاه آمدند.

-برگزاري جلسات مطبوعاتي يک و چند نفره با حضور مسئولان اجرايي در غرفه ها داغ بود و هر رسانه اي تلاش داشت مهمانان را به غرفه خود بکشاند و سريع ترخبر و گفت وگوي انجام شده را نيز پخش کند.البته مديران دستگاه ها هم بدشان نمي آمد که تيتر اول رسانه هاي استان باشند و با کمال ميل حاضر به گفت وگو مي شدند.

-نمایشگاه هیچ گونه برنامه جنبی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه نداشت.برخي خبرنگاران و اصحاب مطبوعات منتظر برپايي کارگاه و ورک شاپ و سخنراني مدرسان علم ارتباطات يا برگزاري جلسات مناظره بودند که البته تصورشان اشتباه بود.

-نمايشگاه هيچ برگزيده اي نداشت.خوب بود قبل از برگزاري نمايشگاه فراخوان مي زدند و آثار برتر رسانه ها را انتخاب و داوري مي کردند و در مراسم اختتاميه به برترين هاي حوزه هاي مختلف مثل تيتر،گزارش،عکس،سرمقاله و...جوايزي اهدا مي کردند.



    ©2013 APG.ir