تعداد بازدید: 3228

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 خرداد 1389-0:0

پسرعموها!

...علي صابري از نيروهاي فعال سياسي و قديمي راست سنتي است كه به گفته منابع آگاه مقامات بالا بر بركناري او تاكيد داشتند.(يادداشت روزنامه محلي"بشيرمازندران" به بهانه انتصاب شريعت نژادها در آموزش فني و حرفه اي مازندران و فرمانداري ساري )


روز سه شنبه مراسم معارفه مديركل جديد آموزش فني و حرفه اي مازندران برگزار شد. اين معارفه در حالي انجام گرفت كه در مسأله بركناري علي صابري -مديركل پيشين فني و حرفه اي استان- نقد و نظرهاي گوناگوني در محافل اصولگرايان طرح شده است.

 صابري كه از شروع به كار دولت نهم به عنوان اولين مدير اصولگراي استان به اين سمت منصوب شده بود، دبير رسمي سازمان آموزش و پرورش مازندران بود كه به عنوان استاد دانشكده فني امام محمدباقر (ع) به تدريس مشغول است .

وي رياست شوراي هماهنگي اصولگرايان، دبيري جامعه اسلامي مهندسين و دبيري جبهه پيروان خط امام و رهبري استان را برعهده دارد.

 وي از نيروهاي فعال سياسي و قديمي راست سنتي است كه به گفته منابع آگاه مقامات بالا بر بركناري او تاكيد داشتند.


عبدالرضا شريعت نژاد مديركل جديد آموزش فني و حرفه اي استان از نيروهاي ستاد انتخاباتي محمود احمدي نژاد در مازندران است كه پيش از اين به عنوان مربي در اداره فني و حرفه اي نكا مشغول به كار بود و با هماهنگي و مجوز مهندس صابري به عنوان مامور به خدمت در فرمانداري ساري فعاليت مي كرد كه سرانجام اين هماهنگي كار دست مهندس صابري داد!


در بخشــي از حكم معاون وزير كار و رئيس آمــوزش فني و حرفه اي كشور براي شريعت نژاد آمده است : "با توجه به تعهد، توانايي و تجارب ارزشمند جناب عالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان مديركل آموزش فني و حرفه اي استان مازندران، منصــوب مي شويد. به كارگيري توانمندي هاي همكاران محترم آن اداره كل، به خصوص مربيان دلسوز، ضمن هماهنگي با سياست هاي اجرايي استان كه از سوي استاندار محترم ابلاغ مي گردد، همچنين همكاري و تعامل با نمايندگان محترم استان درمجلس شوراي اسلامي و مديركل محترم كار و امور اجتماعي آن استان، مورد تاكيد است."


 از سويي در انتصابي ديگر حميدرضا شريعت نژاد پسرعموي عبدالرضا شريعت نژاد به سمت معاون سياسي اجتماعي فرماندار ساري منصوب شد.

وي كه رياست ستاد انتخاباتي محمود احمدي نژاد را در شهرستان ساري عهده دار بود، به عنوان معاون صنايع دستي در اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران فعاليت مي كرد.

پيش از اين علي بابايي معاون سياسي اجتماعي فرماندار ساري بود كه در حال حاضر مشاور استاندار مازندران در امور كارگري مي باشد.


لازم به ذكر است كه اين پسرعموها و مديران جديد الانتصاب اهل "كياسر" هستند.


  • شنبه 15 خرداد 1389-0:0

    درود بر شجاعي نماينده ساري كه تماما شايسته سالاري را در نظر دارد و از كياسري‌ها و شريعت‌‌نژادها حمايت مي‌كند. در ضمن به شماها جه مربوط مگر استان مازندران صاحب ندارد؟! البته كه دارد. برخي از نمايندگان محترم و همشهري‌هايشان و صد البته گردانندگان ستادهاي انتخاباتي. شما اگر راست مي‌گوييد مي‌رفتيد ستاد انتخاباتي، الان هم دير نشده! به شرطي كه راه را بلد باشي!!!

    • شنبه 15 خرداد 1389-0:0

      زنده باد

      هنوز کیاسری ها موضوع سرقت درب حمام عمومی یادشانه

      زنده باد کیاسر


      ©2013 APG.ir