تعداد بازدید: 2754

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 خرداد 1389-0:0

خبرگزاري شالي مي آيد

 نخستین کنگره ادبیات معاصر ( شالی ) میزبان 743 اثر از 225 نویسنده است-به زودی خبرگزاری «شالی » ( اختصاصی شعر و ادبیات ) اعلام موجودیت خواهد کرد.


به گزارش مازندنومه 94 شاعر با ارسال 362 شعر آزاد ،77 شاعر و ترانه سرا با ارسال 315 شعر و ترانه کلاسیک ، 2 نویسنده با ارسال 2 عنوان کتاب، 12 نویسنده با 29 داستان ، 35 منتقد با ارسال 34 مقاله و نقد و نظر و يک مترجم با ارسال ترجمه شعر ؛ میهمان دبیرخانه نخستین کنگره ادبیات معاصر ( شالی ) هستند.

 لیلا مشفق -دبیر کنگره شالی - اظهار داشت : ما به زودی خبرگزاری « شالی » ( اختصاصی شعر و ادبیات) را راه اندازي می کنیم که برخلاف بعضی شایعات،اين کنگره تنها مختص شمال کشور نیست.

 دبیر کنگره شالی در بخش دیگری از سخنانش گفت : آثار رسیده به دبیرخانه در یک ماراتن داوری مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن همراه با آثار و شرحی بر آن منتشر خواهد شد.

 وی در پایان با تشکر و سپاس از هنرمندانی که با استقبال از اولین « کنگره مجازی ادبیات معاصر » و بدون هیچ چشم داشت مادی منتظر روز پایانی هستند ، مراسم اختتامیه و معرفی بهترین ها را به پس از اعلام نتایج و جمع بندی های خاص این کنگره موکول کرد.

بر اساس اين گزارش، اولین کنگره ادبیات معاصر « شالی » با پشتیبانی مجله ادبی شمال ( www.hojum.com ) از سال گذشته با تنظیم فراخوان ویژه ، اقدام به جمع آوری آثار کرد.



    ©2013 APG.ir