تعداد بازدید: 3376

توصیه به دیگران 2

جمعه 18 تير 1389-0:0

طاهايي:بي حجابي ارزان تر است

 استاندار مازندران گفت:متاسفانه لباس های مروج فساد و بی حجابی در جامعه ارزان تر از لباس های اسلامی است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،مستقر در نمايشگاه عفاف وحجاب ساري،سید علی اکبر طاهایی عصر جمعه در حاشیه بازدید از غرفه رسانه ها و خبرگزاری هاي اين نمايشگاه اظهار داشت: ‌البسه تولیدی پوشش مناسب، از قیمت بالایی برخوردارند و بسیاری از خانواده ها از قیمت گران لباس های پوشش مناسب اسلامی گلایه مند هستند،در حالي که  لباس های مروج بی بند و باری از قیمت مناسب تری برخوردارند.

 استاندار مازندران با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب برای زن و مرد لازم است، گفت:‌ساختار فیزیکی زن به گونه ای است که موجب تشکیل خانواده است. 

 وی با ابراز امیدواری نسبت به گسترش فرهمگ عفاف و حجاب در دنیای امروز گفت:‌موج توسعه فرهنگ عفاف او حجاب به کشورهای اروپایی راه یافته و استکبار از این جهت احساس خطر می کند.

 استاندار مازندران پاکدامنی را ارزشمندترین اسلحه ای دانست که ازکیان ملت ها حفاظت می کند و خارنشان کرد:‌پیام نمایشگاه باید گسترش پوشش مناسب برای مردان و زنان باشد و دستگاه های متولی امر باید از تولیدکنندگان پوشش مناسب اسلامی و ایرانی حمایت کنند تا این نوع لباس ها با قیمت مناسب تری در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ما، استاندار مازندران از تك تك غرفه هاي نمايشگاه بازديد كرد و صحبت هاي غرفه داران را شنيد.


  • دکتر علی مرکباتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 19 تير 1389-0:0

    جناب آقای استاندار بنده دست آخر متوجه نشدم چرا قیمت یک دود تریاک از یک نان و املت کمتره
    چرا هر روز به شمار معتادان کشور افزوده می شود و افرادی به صراحت اعلام می نمایند مصرف کراک مضر بوده ولی شیره تریاک برای بازسازی بدن مفید می باشد
    آیا شما از ورود کامیون ها مواد مخدر به استان مازندران بی اطلاع می باشید یا اینکه مصرف این مواد را دشمن خانواده نمی دانید آیا از بخاری های سوراخدار و سیخ و سنجاق های بیشمار بی اطلاعید یا اینکه آنها را دشمن خانواده نمی دانید
    آیا ورود تهرانی هایی که برای تریاک کشی به شمال سفر می نمایند تهدیدی برای فرهنگ و ثبات منطقه ما نیست و فقط تهرانی های بدحجاب مزاحم و مضر می باشند؟و آیا ملت ویتنام با حجابش از کیان خود در برابر متجاوزین دفاع کرد و دولت عربستان سعودی به علت دارا بودن بیشترین با حجاب در دنیا از همه دول دیگر با شرف تر می باشد؟
    نطر شما در مورد مشکل تورم بیکاری و اتمام طرح های ناتمام چه می باشد نطر شما در مورد پیشروی آب دریای خزر چه می باشد نطر شما در مورد تخریب جنگل های استان چه می باشد نطر شما در مورد آلوده شدن آب دریای خزر چه می باشد؟آیا شما یک استاندار دارای تنها یک تخصص آن هم مبارزه با بدحجابی می باشید

    • شنبه 19 تير 1389-0:0

      chon parcheh kam varnh dokteshm kamtere


      ©2013 APG.ir