تعداد بازدید: 3445

توصیه به دیگران 11

دوشنبه 21 تير 1389-19:51

کادرسازي

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در ساري گفت:در دوره اصلاحات سوء تدبیرها ، اختلاف ها و تشتت هایی در کشور رخ داد-در دوره اصلاحات شاهد بازبینی و هشدارهای رهبری در مورد اندلسی کردن ایران بوديم.


به گزارش خبرنگار مازندنومه، معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در همایش آموزشی تشکیلاتی طلایه داران فردا، ویژه مسئولان انجمن های اسلامی مدارس سراسر مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری در صحبت های خود ضمن بیان اینکه قصد نقد نداریم،گفت: انجمن اسلامی در دوران سازندگی نتوانست به خوبی نقش آفرینی کند.

 احمد خلیلی در توضيح دلایل رکود انجمن اسلامی در دوران سازندگی گفت: این مساله فقط مختص انجمن های اسلامی نبود، پس از جنگ فضای نقش آفرینی بر عهده کارگزاران نظام بود.

 وی با اشاره به نقش آفرینی توده مردم در جنگ تصریح کرد: پس از جنگ فاصله ای با توده مردم و دولتمردان به وجود آمد و باعث شد دانش آموزان نتوانند نقش خود را ایفا کنند که باعث شد به نوعی خلا هویتی برسیم و این به معنای رها شدن نیست.

 خلیلی دوران اصلاحات را دوران خاصی برای نظام عنوان کرد و افزود: در این دوره گفتمان حاکم بر جمهوری اسلامی فقط گفتمان اصلاحات بود که شاخصه هایی هم داشت.

 معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه در دوره اصلاحات شاهد بازبینی و هشدارهای رهبری در مورد اندلسی کردن ایران بوديم، اظهار داشت : این هجمه ای بود که دشمن با دنبال کردن آن در صدد براندازی نظام بود .

 وی گفت: در این دوره سوء تدبیرها ، اختلاف ها و تشتت هایی رخ داد و البته شاهد بازسازی و ترمیم فضای فرهنگی تربیتی مدارس نیز بودیم.

خلیلی رسالت اتحادیه انجمن های اسلامی را در دوران اصولگرایی نیروسازی برای انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: این خلا در دوران اصلاحات و سازندگی رخ داد و نیاز است که در جهت نیروسازی برای انقلاب و جریان سازی برشی در قالب دانش آموزی جلوه کند.  


  • سه شنبه 22 تير 1389-0:0

    ظاهرا تلاش های دولت قبلی برای اندلس کردن ایران در دولت احمدی نژاد به ثمر نشست. زیرا سخنان رئیس دولت بر خلاف مبانی دینی موجب اعتراض فراگیر مراجع شده است. در دولت خاتمی کجا قرآن را رقص کنان توسط خانم ها به قاری می دادند؟ کجا خاتمی جرات داشت از حضور خانم ها در استادیوم ها بگوید؟ کجا جرات مخالفت با طرح حجاب و عفاف وجود داشت؟ کجا خاتمی شخصیتی مثل مشایی داشت که هر روز با حرف هایش دل مراجع را به درد آورد؟ از ملت اسرائیل سخن بگوید و خاتمی موضع گیری او را موضع دولت بداند؟ کجا خاتمی جرات داشت مثل شاه بگوید فقط یک حزب؟ کجا جرات وجود داشت که به صراحت قوانین مجلس را با ادعای خلاف شرع و قانون اساسی بودن اجرا نکند؟ معاون محترم جرات نداشت بگوید تلاش اصلاح طلبان در دولت احمدی نژاد به بار نشست. اگر شهامت انتشار را ندارید لطفا ستون ارسال نظر را حذف کنید


    ©2013 APG.ir