تعداد بازدید: 3058

توصیه به دیگران 8

پنجشنبه 31 تير 1389-15:29

ناصحي:زيرميزي پزشکان را کنترل مي کنيم

 رییس انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: در خصوص تبلیغات دستگاه های پورتن و شاندرمن به صدا و سیما شکایت کرده ایم- بسیاری از حرکاتی که اکبر مالکي در تلويزيون انجام می دهد صدمه زاست- فرزند مالکی به دیسک مبتلا شده و اگر ورزش های وی مناسب است،چرا دخترش به تیغ جراحان سپرده شد!؟

 


به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري،رییس انجمن فیزیوتراپی ایران در مراسم بزرگداشت روز فیزیوتراپی در هتل نوید ساری با بیان اینکه بسیاری از ورزش ها صدمه زا هستند، تصریح کرد: باید به جامعه ورزشی بقبولانیم که هر ورزشی برای هر سنی مناسب نیست .

ابراهيمي با اشاره به اینکه واقعا ورزش هرچه بیشتر ، بهتر نیست، یادآور شد: فیزیوتراپ ها باید جامعه ورزشی را زیر چتر خود بگیرند.

 رییس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به اینکه در خصوص تبلیغات دستگاه های پورتن و شاندرمن به صدا و سیما شکایت کرده ایم،گفت: این وسایل غیربهداشتی و غیر علمی هستند اما صداو سیما به فکر کسب درآمد است.

ابراهیمی با اشاره به برنامه ورزشی اکبر مالکی در تلویزیون گفت: بسیاری از حرکاتی که وی ارائه می دهد صدمه زاست که حتی در مواردی باعث بروز دیسک می شود.

 وی افزود: مالکی صرفا یک کارشناس تربیت بدنی است و نمی تواند در مسائل فیزیوتراپی ورود پیدا کند.

رییس انجمن فیزیوتراپی ایران خاطرنشان کرد: فرزند مالکی به دیسک مبتلا شده و اگر ورزش های وی مناسب هستند چرا دخترش به تیغ جراحان سپرده شد!؟

 به گزارش خبرنگار ما در این مراسم رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران-ناصحی- صحبت هایش را با تعرفه های سرسام آور پزشکان و زیرمیزی ها شروع کرد و گفت : این مساله را کنترل خواهیم کرد.

وي با بیان اینکه امکانات بهداشتی مازندران در حد سه میلیون نفر است اظهار داشت : جمعیت زیاد گردشگران بار زیادی به پیکره بهداشت و درمان استان وارد می کند.

ناصحی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شکل و ظاهری که مازندران دارد ، مسئولان کشوری مازندران را استانی برخوردار در همه جهات می دانند در صورتی که در همه ابعاد به ویژه بهداشت و درمان امکانات کافی نداریم.

وی با اشاره به وجود جمعیت گردشگر چهار برابر جمعیت استان در مازندران گفت: این جمعیت شناور همواره در طول سال در مازندران وجود دارد و بهداشت و درمان مازندران فقط امکانات سه میلیون نفر را دارد و امکانات در بخش دولتی نیز زودتر فرسوده می شوند.

ناصحی اظهار داشت : قصد داریم مراکزی را به صورت تمام وقت و با حضور اعضای هیات علمی در سراسر استان متمرکز کنیم تا از دریافت تعرفه های غیرمنطقی و خارج از عرف و زیرمیزی ها جلوگیری کنیم.



    ©2013 APG.ir