تعداد بازدید: 3306

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 31 مرداد 1389-12:4

باز باران...

باران تند در آخرين روز مردادماه،مردم شهرهاي مختلف مازندران را غافلگير کرد.


به گزارش مازندنومه،دقايقي از سحرگاه يازدهمين روز ماه رمضان نگذشته بود که بعد از چند ماه گرما و خشکي بي سابقه در مازندران،در شهرهاي مختلف استان باران شروع به باريدن کرد.

 رگبار تند که مسئولان شهري را غافلگير کرده بود،باعث آبگرفتگي معابر در برخي شهرهاي ميانه مازندران ازجمله قائم شهر شد و مشکلاتي را در عبور ومرور شهروندان به وجود آورد.

با روشن شدن هوا بارش به تريج کم شد و دوباره آفتاب تابستاني ميهمان آسمان استان شد.

خبر ديگر اين که در آستانه فرارسيدن سومين ماه از فصل گرم تابستان ، پاييز هزار رنگ خود را به كجور مازندران رسانده است.به گزارش خبرنگار ما در کجور،در حالي كه هنوز يك ماه ديگر از فصل تابستان باقي مانده است ، فصل پاييز سفره رنگارنگ خود را بر گستره دامان سر سبز كجور پهن كرده، بسياري از مناطق جنگلي اين منطقه به رنگهاي پاييزي زرد و قرمز در آمده است.

بر اساس اين گزارش، پديده فرارسيدن پاييز زود رس در مناطق كوهستاني كجور که به ندرت اتفاق مي افتد، نگراني هايي را فراهم آورده است چرا كه اين پديده حاصل خشكسالي در اين منطقه مي باشد.

گفتني است در چد روز گذشته كمبود آب شرب در روستاي لرگان كجور به عنوان يكي از عوارض پديده خشكسالي در كجور خود را نشان داده است و مردم اين روستا را با مشكلاتي مواجه ساخته است.



    ©2013 APG.ir