تعداد بازدید: 2836

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 29 شهريور 1389-16:51

زنان بانکدار تنديس مي گيرند

در جشنواره بین المللی" ایران بانک 2010" -که مهم ترین رویداد بانکی کشور در سال جاری خواهد بود- زنان بانکدار موفق ، تندیس بلورین دریافت خواهند کرد.


بنا به خبر رسيده از روابط عمومی اولین جشنواره بین المللی " ایران بانک 2010 " به مازندنومه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که از 29 آبان ماه تا 2 آذر ماه امسال با حضور بانک هاي سراسر کشور برگزار می شود، زنان بانکدار موفق ، تندیس بلورین دریافت خواهند کرد.

بر اساس اين گزارش تا چندی پیش، تعداد انگشت شماری از زنان در هیئت مدیره بانک ها و مراتب بالای تصمیم گیری و سیاستگذاری عرصه های مالی حضور داشتند.اماچند سالی است که وضعیت حاکم بر ترکیب جنسیتی نقش آفرینان صنعت بانکداری دستخوش دگرگونی شده است.

بسیاری از کارشناسان بانکی و مالی بر این اعتقادند که وارد کردن زنان به مناصب بالای مدیریت بانکها، حرکتی هوشمندانه و دوراندیشانه است.

گفتني است تا چند سال قبل، حضور بانوان در صنعت بانکداری به اشتغال زنان در پستهای اجرائی و صف، به ویژه صندوقداری یا حسابداری محدود می شد و زنان را به بخشهای مدیریتی و ستادی بانکها راهی نبود، اما امروزه وضعیت به طور کامل تغییر یافته است. 

لازم به ذکر است در بخش جنبی جشنواره "ایران بانک 2010" نیز نشست های تخصصی با حضور فعالان عرصه بانکداری الکترونیک و مسوولان واحدهای بانکداری الکترونیکی بانکهای سراسر کشور برگزار می شود که عمده مباحث آن مربوط به امضاي دیجیتال،Core Banking و هماهنگی بانک ها در سیستم بانکداری الکترونیکی خواهد بود.



    ©2013 APG.ir