تعداد بازدید: 2925

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 21 مهر 1389-2:0

اصولگرايي با چاشني دروغ!

 علی رغم اینکه در اين سایت دروغ پراکن از نغمه های مذهبی استفاده می شود(!)و مواضع خود را انقلابی ومذهبی می خواند اما درعمل خلاف آموزه های دینی رفتار می کند.(يادداشتي از ايرج نياز آذري،روزنامه نگار-بابل)


 " دوستانی که می خواهند در عرصه رسانه پا بگذارند باید نماینده افکار عمومی باشند ، فهیم ترین و با اخلاق ترین مردم حتی در مورد دشمن باید درست صحبت کنند ، مگر امام (ره) نمی گفت" آقای ریگان "، البته بعد حرف خود را هم می زد .برخی ها چاله میدان و چهار راه را با رسانه اشتباه گرفتند ، برخی ها هم فقط به کامنت گذاری با غرض ورزی می پردازند ، مسئولان رسانه ها هستند که باید مبنا را رعایت ادب گذاشته و به افکار عمومی احترام بگذارند .به نظر من فهم رسانه ای دوستان باید بالا برود ، رسانه مقدس است ، قلم مقدس است ، اینکه هر کسی عقده های دل خود را کامنت بگذارد و مسئولان رسانه آن را منتشر نمایند با اخلاق رسانه ای مغایرت دارد ، با ادب انسانی مغایرت دارد . البته ما هم سکوت می کنیم ، من خودم سالها در عرصه رسانه فعالیت کرده ام ، رسانه یک آداب و اخلاق حرفه ای است ، کسی که بلد نیست برود یاد بگیرد ، مسئولان رسانه باید به مخاطبان خود احترام بگذارند."

عبارات بالایی به نقل از آقای شجاعی- نماینده فرهنگی و رسانه ای ساری در مجلس شورای اسلامی- در  يکي از سايت هاي تندرو و تازه تاسيس استان که دم از اصولگرايي مي زند پخش شده است.

 بدون شک ادبیات به کار رفته در این مصاحبه قابل احترام و توصیه های ایشان پذیرفتنی است، هرچندتذکر آقای شجاعی به طیفی خاصی نبود اما سایت مذکور آن را مصادره به مطلوب انگاشت و سعی کرد برای نماینده سخنران همایش روابط عمومی ها اسپانسر پیدا کند.

َ امیدواریم که سایت داعی اصولگرایی و اخلاق مداری خود ملزوم به مبادی آداب اسلامی و اخلاق حرفه ای باشد چرا که در خبر بالایی همین مصاحبه به مبارز و زندانی کشیده قبل از انقلاب-آقای دکتر شهابی- توهین نموده است و بارها به دروغ اتهاماتي را به سايت مازندنومه منتسب کرده است که گاه مايه خنده همکاران هم شده است!

اين سایت شبه اصولگرا که در طرد حداکثری دست کیهان و رجا نیوز را از پشت بسته بی توجه به حرمت انسان ها و اهل قلم،تمام قد تلاش می کند آبروی برادران مسلمان خودرا بریزد و هیچگاه به اخلاق اسلامی ملتزم نبوده است.

 علی رغم اینکه در اين سایت دروغ پراکن از نغمه های مذهبی استفاده می شود(!)و مواضع خود را انقلابی ومذهبی می خواند اما درعمل خلاف آموزه های دینی رفتار می کند .

 آقای شجاعی با اشاره به سیره اخلاقی امام(ره) یادآور شد امام عزیز حتی دشمنی چون رئیس جمهور آمریکا را" آقای ریگان"خطاب می کردند، اما اين سایت در قلم های بی شماری یکی از یاران خالص رهبری را که از معظم له چندین تقدیرنامه دریافت نموده، بارها با اسم کوچک خطاب نموده و برای تخریب ایشان ازهیچ کوششی دریغ نکرده و با ادبیاتی که دکتر شجاعی از آن گله مند بودند ایشان رامورد حمله قرار دادند و در ترور شخصیت او روی منافقین راسفید کردند!

حالا چطور حضرات نگران اخلاق رسانه ای شدند جای تامل دارد!و باید پرسید سایت شبه اصولگرا این تعارض را چگونه پاسخ می دهد؟

 بارها به اطرافیان و دوستان صنفی گفته ام اين سایت می تواند منتقد مواضع وعملکرد رييس دانشگاه آزاد ساري باشد و طبق قانون مطبوعات ، اصل آزادی بیان و سایر موازین شرعی، دینی و قانونی این حق طبیعی را دارد درباره سیاست ها ، برنامه ها ، اقدامات هرکسی که علاقه مند است اظهار نظر نماید، نقد کند و قلم بزند؛ اما همه اینها با رعایت موازین اخلاقی و رعایت اصول حرفه ای است.

 کما اینکه این حق را قانون گذار برای نگارنده وسایرین فراهم آورده تا دیدگاه های خود را درباره مسائل کشور و هر موضوعی که صلاح بدانیم در چارچوب قوانین رسمی کشور منتشر نماییم. اما قلم هیچگاه نباید با غرض ورزی ، توهین و طرد همداستان شود.

 لذا در این سطور به آقايان تندرو و کوته نگر توصیه می کنم به همان اعتقاداتی که مبنای فکری شماست کمی وفادار باشید و از هتک حرمت برادران مسلمان خود و دروغ پراکني و لجن مالي بپرهیزید.

 فقط شما نیستید که به امام، رهبری، و انقلاب دل بسته اید، خیل کثیری از برادران و خواهران مسلمان ایرانی دیگری هستند که دلباخته امام و انقلاب ، شیفته ولایت و دلسوز نظام می باشند که برای پاسداری اعتقادات خویش هزینه فراوانی نیز پرداخته اند و البته روش ها و سلیقه های متفاوتی با شما دارند و چون معصوم نیستند خطاهایی هم دارند که کیفر آن هم با خدای رحمان و رحیم است.

به عنوان یک برادر کوچک که همواره ارادت خود را به ولایت ابراز نموده ام و در اوج اصلاحات تاکنون نیز بر موضع ام ایستاده ام به شما نصیحت می کنم طبق آموزه های اصیل اسلامی گام بردارید و بر مدار سیاست جذب حداکثری باحسن خلق برای نظام کادر سازی کنید نه دشمن تراشی. 

ايميل نويسنده: (irajniaz@yahoo.com)


  • بنده خدا پاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 25 مهر 1389-0:0

    بسم رب شهدا وصدیقین
    برادر نیاز الحق نشان دادی که برادر دو شهید بزرگواری و راه آنهارا در سنگری دیگر ادامه میدهی. من از آن سایت سوال میپرسم. به خدا اعتقاد دارید؟

    • خبرنگار بابلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      جمعه 23 مهر 1389-0:0

      به نظر من این سایت دروغگوی شبه اصولگرا را بباید اهمیت داد و بزرگش کرد.مطالب این ها را خودشان می خوانند و مشتری ندارند.به راحتی هم دروغ سر هم می کنند ومشتی اوباش و هوچی گرند.لطفا" درباره این دروغ گوها چیزی ننویسید تا فکر نکنند کسی هستند.

      • پنجشنبه 22 مهر 1389-0:0

        اقاي نياز وقتي چاپلوسي و دروغ مدتي است به ارزش تبديل شده بيش از اين انتظار نميرود.ما منتظر آقا امام زمانيم .

        • چهارشنبه 21 مهر 1389-0:0

          درود بر شما و درود بر همه كسانيكه بخاطر حق و حقيقت مظلوم واقع ميشوند و كسي هم نيست كه به دادشان برسد. درود بر شما

          • چهارشنبه 21 مهر 1389-0:0

            اقاي نياز آذري مگر كسي جرات مي كند رودر رو از آقايان انتقاد كند . مگر جوانهاي استان در ازمون استخدامي آموزش وپرورش توانستند با مدير كل مربوطه جلسه انتقادي برگزار كنند ؟ مجبورند حرفهايشان را به صورت كامنت بزنند. جمهوري اسلامي روز به روز حلقه شمولش را تنگ تر مي كند چه بايد بكنيم؟


            ©2013 APG.ir