تعداد بازدید: 4255

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 26 مهر 1389-13:24

بدون غرض و مرض

رييس اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر گفت:روزانه اغلب مطبوعات، خبرگزاری ها و حتی رسانه های مجازی استان را مطالعه مي کنم-کمتر رسانه ای را در استان سراغ داریم که از روی غرض ورزی مطلبی را درج کند-در اتاق این جانب همه روزه به روی همه اهالی فرهنگ و هنر باز است


به گزارش خبرنگار مازندنومه در نوشهر،حجت الاسلام و المسلمين حسن توپا حيدري-ریيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر -از برگزاری سومین نشست اصحاب فرهنگ و هنر در نوشهر خبر داد وگفت: این دورهم نشینی صبح روز چهارشنبه بیست و هشتم مهرماه راس ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس این اداره برگزار می شود که بنا داریم موارد و مسایل مربوط به خبرنگاران نوشهری را مورد صحبت و بررسی قرار دهیم.

 وي افزود: اغلب اهالی مطبوعات و رسانه نوشهر، نیروهایی متعهد، سختکوش و دارای پتانسیل بالا هستند که خوشبختانه در راه اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شهرستان تلاش و همت مضاعفی دارند و این تلاش باید از سوی مردم و مسوولان قدرشناسی شود.

 توپا حيدري خاطرنشان كرد: فضای نقد در جامعه باید منصفانه باشد و تعهد در قلم زدن باید رعایت شود،چرا که نقد منصفانه، خوب، مفید، راه گشا و کمک کننده است و نقدی که دارای ماهیت تخریبی یا جبران مسایل شخصی باشد روحیه تعهد را از انسان سلب می کند.

  وي با اشاره به اينكه روزانه اغلب مطبوعات، خبرگزاریها و حتی رسانه های مجازی استان را دنبال می کند اظهار داشت: گاهی در رسانه ها با مقالات، نوشته ها و اخباری مواجه می شویم که نقد خوبی در آن وجود دارد و اتفاقا کمک کننده است و باید مورد بهره برداری قرار گیرند.

وي افزود: کمتر رسانه ای در استان سراغ داریم که خدای نکرده از روی غرض ورزی مطلبی را درج کند.

رييس اداره ارشاد نوشهر گفت: اهالی رسانه نباید به خاطر یک نقد مظلوم واقع شوند و مسوولان بیایند و برای ایجاد نشاط در جامعه رسانه ای اطلاع رسانی خود را بیشتر کنند.

بر اساس اين گزارش، ریيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر همچنين پاسخگویی به مردم را از وظایف هر مدیر و دستگاه اجرایی عنوان كرد و بيان داشت: در اتاق اینجانب همه روزه به روی همه اهالی فرهنگ و هنر باز است و ما هر روز دیدار مردمی خواهیم داشت و اتفاقا خبرنگاران و اهالی رسانه بارها در خصوص مسایل و مشکلات و نارساییها حضور پیدا کردند.

 توپا حيدري در پايان افزود: فضای فرهنگ و هنر در نوشهر فضای با نشاط، کم حاشیه، متعهدانه و دارای شادابی است و باید همه دست در دست هم داده و این شور و نشاط را گسترش دهیم.


  • چهارشنبه 28 مهر 1389-0:0

    من خبرنگار نوشهر نیستم ولی اگر مدیر ارشاد شهرمان عین حیدری می امد و به حرفهای ما گوش می کرد و عین وی از ما دفاع می کرد یا حداقل 4 تا خبر به ما می داد خیالمون راحت می شد که ای بابا ارشاد شهرمان ما را آدم حساب کرده، خبرنگاران نوشهری قدر حیدری را بدانند

    • یک خبرنگارپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 27 مهر 1389-0:0

      ایکاش همه مدیران ارشاد مثل حیدری باشند


      ©2013 APG.ir