تعداد بازدید: 3096

توصیه به دیگران 1

جمعه 14 آبان 1389-23:26

ترافيک،بدون خروجي

نماينده مردم قائم شهر،سوادکوه،جويبار و کياکلا در مجلس گفت:يکي از نکته های کلیدی حوزه انتخابیه ما،بحث گره خوردن ترافیک در درون شهرهاست که بدون خروجی مانده است .


صبح روز جمعه جلسه اي در فرمانداري جويبار تشکيل شد که در فرماندار اين شهرستان،معاون راه روستایی راه و ترابری استان ، دکتر ادياني راد-نماینده مردم در مجلس-و چند تن از مسئولان جويبار حضور داشتند.

 بر اساس گزارش رسيده از دفتر دکتر ادياني به مازندنومه،اين جلسه  براي بررسی روند اجرائی احداث راه جویبار به دریا تشکیل شد.

بر اساس اين گزارش پروژه راه دسترسی به دریا از مسیر آستانه سر به عنوان کمربندی در سال 1388 با اعتبار بالغ بر 120میلیون تومان برای خروج شهر جویبار از ترافیک آغاز شده است که تاکنون 3 کیلومتر از آن به پايان رسیده است .

 این جاده جویبار را از مسیر آستانه سر،بیکارآیش به دریا وصل می کند و برای تکمیل آن حدود 700 میلیون تومان دیگر اعتبار لازم است.

 ادیانی راد در اين جلسه گفت:از نکته های کلیدی که الان حوزه انتخابیه ما با آن روبه روست بحث گره خوردن ترافیک در درون شهرهاست که بدون خروجی مانده است .

 وی تصريح کرد: ترافیک تهران از راه فیروزکوه ، هراز و کندوان به قائم شهر و جویبار هدایت می شود.

اين نماينده مجلس گفت:با بازگشائی 1700 متر باقی مانده راه جویبار به دریا از مسیر آستانه سر ، بیکارآیش و تکمیل اين پروژه، شهر جویبار از بن بست ترافیکی رهایی خواهد یافت.

وي افزود: احداث این جاده که به صورت کمربندی هم تلقی می شود ضمن شکستن و کاهش بار ترافیکی در شهر مقدمات جذب توریست بیشتر را فراهم خواهد کرد.

ادياني در پايان سخنانش خطاب به مسئولان گفت:خاکبرداری مسیر آزادشده باید سریعا انجام شود.


  • بهنام فقيه جويباريپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 16 آبان 1389-0:0

    جناب آقاي ادياني : از پيگري ها و تلاش دلسوزانه شما در حل اين مشكلات متشكرم.

    • يکشنبه 16 آبان 1389-0:0

      جناب آقاي دكتر ادياني :
      درگذشت برادر جهادگر و مدير كل محترم راه و ترابري استان ، جناب آقاي مهندس رحيمي را به شما و خانواده ايشان تسليت مي گوئيم.


      ©2013 APG.ir