تعداد بازدید: 2867

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 19 آبان 1389-23:19

يک نماينده مجلس:جاده مرگ را اصلاح کنيد

سیدعلی ادیانی‌راد گفت: جاده سوادکوه-قائم شهر به جاده مرگ تبدیل شده است که انتظار می‌رود تا قبل از سفر اعضای هیات دولت به استان مازندران اصلاح شود.


بنا بر گزارش رسيده از دفتر دکتر ادياني به مازندنومه،نماینده قائم‌شهر، سوادکوه،جویبار و بخش کیاکلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این جاده ترانزیتی در واقع همان جاده تهران به قائم‌شهر و مهم‌ترین محور اتصال زائران حرم امام رضا(ع) است.


وی با بیان اینکه بیش از یک دهه است که این جاده در اختیار وزارت راه قرار گرفته ولی تبدیل به جاده مرگ شده است، ادامه داد: تاکنون اتفاق خاصی در نصف این جاده نیفتاده است وخطرات جانی و مالی و بار ترافیکی سنگین این محور را هر روز مردم سوادکوه و قائم‌شهر تحمل می کنند.


ادیانی افزود: دور سوم سفر هیأت دولت به استان مازندران در پیش است لذا درخواست می‌کنم که دولتمردان با ارزیابی دقیق از مصوبات سفر اول و دوم مصوبات جدید را شکل دهند.


  • شنبه 22 آبان 1389-0:0

    آقاكاش فقط ترافيك باشه من به شخصه دونفرازبستگان نزديكم را ازدست دادم براثرتصادف وبعدنداشتن امكانات دربيمارستان شهداي زيراب .فردي را كه احيا ميكنند دكتروپرستاران زحمتكش ودلسوز بعلت نداشتن دستگاه .... بيماري كه در كما است ميفرستن قائمشهر يا ساري ...و اون بيمارتا ... از بين مي رود .تورو به خدا امكانات دربيمارستان شهداي زيراب زيرصفراست حداقل امكانات ودستگاههاي مجهز جهت اين بيمارستان فراهم كنند تاشاهد مرگ عزيزانمان بعلت نداشتن امكانات نباشم .واقعاً اين جاده جاده مرگ است .باتشكر


    ©2013 APG.ir