تعداد بازدید: 3348

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 آبان 1389-9:11

15=2

پیشنهاد دفتر ارتباط مردمی دکتر سیدعلی ادیانی به وزیر محترم راه و ترابری:جاده درحال احداث آلاشت به فیروزکوه به نام زنده یاد مهندس موسی رحیمی نام گذاری شود-علي کريمي-نماينده بابل-گفت:وزیر راه ارج خاصی برای آن مرحوم قائل بود-در مدت دو سال مديريت مهندس رحيمي به اندازه 15 سال راه سازي انجام شد.


بر اساس گزارش دفتر ارتباط مردمی دکتر سیدعلی ادیانی به مازندنومه،مرحوم مهندس رحیمی از جمله مدیرانی بود که نسبت به اجرای مصوبات هیأت محترم دولت و بررسی مشکلات مردم پشتکار خاصی داشت.

 وي نسبت به اتمام پروژه تعریض و چهاربانده شدن جاده های مواصلاتی استان مثل جاده سوادکوه به تهران و آمل به تهران (هراز) تلاش فراواني  نمود.

بر اساس اين گزارش،دفتر ارتباطات مردمي دکتر ادياني به دکتر بهبهانی- وزیر راه و ترابری- پیشنهاد کرده به پاس خدمات ارزنده زنده ياد رحيمي،جاده آلاشت به فیروزکوه به نام مهندس موسی رحیمی نام گذاری شود.

به گزارش مازندنومه،روز جمعه مراسم هفتم مهندس رحيمي در مزارش در روستاي چمازکتي قائم شهر باحضور دکتر میرشفیع -معاون وزیر راه و ترابری- و مردم و مسئولان استانی وشهرستانی برگزار شد.

در اين مراسم دکتر علی کریمی-نماینده مردم بابل در مجلس- با اشاره به اینکه در زمان مدیریت دوساله مرحوم رحیمی در مازندران به اندازه 15 سال در راه سازی و راهداری کار انجام شد،افزود: قطعاً خاطره و یاد مرحوم رحيمي در دل های مردم مازندران زنده خواهد ماند.


وي گفت: وزیر محترم هم  ارج خاصی برای ایشان قائل بوده و در مراسم وی حاضر می شود.

هم چنين حميدبهبهاني-وزير راه- در مراسم هفتم مرحوم رحيمي قول داد دو فرزندش را در وزارت راه استخدام کند.


  • شهروند بابليپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 25 آبان 1389-0:0

    با سلام جناب آقاي کريمي شما که هر کسي به رحمت خدا مي ره از ايشان تعريف مي کني خدا عاقبت شما ختم به خير کنه که حرفي براي گفتن نداري ...

    • شنبه 22 آبان 1389-0:0

      واکنش ها در غم از دست رفتن این مرد مرا به خود آورد و فهمیدم بعضی اقدامات موثر در امور راه سازی در منطقه که در یکی دو سال اخیر انجام گرفت و برایم امیدوار کننده شد، از کجا و از سوی چه کسی تعقیب و یا تقویت می شد . خدایش رحمت کند

      • يكي از مسافران راههاي كشورپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 22 آبان 1389-0:0

        خدا رحمتش كند به مديركل راه چه ارتباطي دارد در مراسم شهداي رودبست شركت كند بهتر نبود در منزلش براي بهبود راههاي استان كه هرروز تعدادي كشته مي شوند از جمله خودش طرح و برنامه مي ريخت


        ©2013 APG.ir