تعداد بازدید: 3012

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 23 آبان 1389-13:30

ابراهيمي:محکم ايستاده ايم

معاون سياسي وامنيتي استاندار شايعات را تکذيب کرد:كشتارگاه هاي سنتي مازندران به هيچ وجه بازگشايي نخواهد شد-‌هيچ مسئول يا نهادي اجازه بازگشايي كشتارگاه هاي سنتي را در استان ندارد.


به گزارش مازندنومه،در روزهاي اخير شايعاتي درباره اعمال نفوذ برخي نمايندگان استان براي بازگشايي کشتارگاه هاي سنتي شرق مازندران پخش شد که هادي ابراهيمي در گفت وگو با خبرنگار ما اين شايعات را تکذيب کرد.

بر اساس اين گزارش در ماه هاي اخير با اقدام مثبت معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران،بيشتر کشتارگاه هاي غيربهداشتي مازندران از جمله کشتارگاه هاي سنتي نکا و بهشهر تعطيل شد،اما شنيديم که نماينده بهشهر ونکا در مجلس درصدد بازگشايي اين کشتارگاه هاست.

چندي پيش در يک مجلس عروسي در نکا،مهمانان مراسم در اثر خوردن گوشت هاي آلوده مسموم شدند.

هادي ابراهيمي در حاشيه بازديد از هجدهمين نمايشگاه هفته كتاب مازندران در خصوص برخي گمانه زني ها براي بازگشايي كشتارگاه هاي سنتي توسط بعضي از مسئولان استان به مازندنومه گفت:‌آن دسته از كشتارگاه هاي سنتي كه در استان تعطيل شده اند به هيچ عنوان بازگشايي نمي شوند و ما محكم ايستاده ايم و هيچ اراده اي نمي تواند نسبت به آغاز به كار مجدد اين مراكز اقدام كند.

 ابراهيمي يادآور شد:‌كشتارگاه هاي سنتي هفت شهرستان تعطيل شده اند و به محض بازگشايي كشتارگاه صنعتي چالوس ، كشتارگاه هاي سنتي غرب استان هم تعطيل مي شوند.

وي اظهار داشت :‌هيچ مسئول يا نهادي اجازه بازگشايي كشتارگاه هاي سنتي در استان ندارد.

معاون سياسي وامنيتي استاندار در رابطه با نمايشگاه كتاب هم گفت:‌رويكرد ما تقويت ناشران استاني است تا توانمندي هاي خود را به معرض نمايش بگذارند .

وي تصريح كرد:‌مشكلات و تنگناهايي كه ناشران بومي با آن مواجه هستند در سفر سوم مورد بررسي قرار مي گيرد .


  • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 28 آبان 1389-0:0

    بالاخره جاانداختن بعضی موارد که سالها گریبانگیر مردم بوده است کار دشواری است و عادت کردن به بعضی کارها و و توجیه به ترک آن نیاز به روشنگری افکار عمومی دارد سالها کشتارگاه سنتی در جامعه بود ولی با توجه به رشد جمعیت و تکنولوژی بروز انواع آلودگی و آلاینده های صنعتی طبیع است با ید آرام آرام از این نوع کارها دست کشید و بسوی کار هایی برویم تا مردم آسیب نمانند و هم اشتغال مردم نیز آسیب پذیر نشود. اکنون طرح یارانه ها و هدفمندی آن کاری بسیار پسندیده است خوب باید مردم توجیه شوند و به همان دلیلی که دشمنان به مخالفت به آن پرداختند باید از آن حمایت قاطع کرد لذا آقا هادی مردم خوشحال میشوند که مسوولین آنها محکم روی مواضع شان در مسایل کاری و بهداشتی و سلامت آنان ایستادهاید .

    • يکشنبه 23 آبان 1389-0:0

      ای ول معاون.یه حرف زده تا اخر ایستاده.ببینیم آخر وعاقبت این قضیه چی میشه.

      • يکشنبه 23 آبان 1389-0:0

        ای بنازم هادی ره ای دواره بزن اون چکه ره


        ©2013 APG.ir