تعداد بازدید: 4699

توصیه به دیگران 10

جمعه 28 آبان 1389-20:50

فردا دير است

يک اشکال ساده ترافيکي در محور ساري-قائم شهر وجود دارد که تصور مي کردم مسئولاني که در اين جاده مهم،تردد مي کنند براي رفع مشکل اقدام مي کنند اما بعد از گذشت چند ماه هنوز اقدامي صورت نگرفته است.


مازندنومه:نوشته زير را يکي از مخاطبان به نام محمد اتقائی که دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است براي ما ارسال کرده است.مطلب به ايرادي ترافيکي در محور پرتردد ساري-قائم شهر اشاره دارد و نويسنده ابراز اميدواري کرده که اين مشکل مهم خيلي زود حل شود تا مبادا حادثه اي پيش بيايد.

-------------------------

مدت هاست که متوجه یک اشکال پرخطر ترافیکی در جاده ساري -قائم شهر شده ام.در اين مدت هر روز که می گذشت امید آن داشتم تا شاید مسئولانی که از این مسیر پرتردد عبور می کنند به این موضوع دقت کنند تا قبل از آن که فاجعه اي از اين مسئله نسبتا ساده به وجود بیاید ، آن را رفع کنند .

 متاسفانه امروز که چند ماه از ایجاد چنین خطایی می گذرد هنوز هیچ اقدامي جهت بر طرف کردن این مشکل و اشکالات نظیر آن صورت نپذيرفته است .

موضوع خط کشی اتوبان پرتردد "ساری – قائم شهر" است. این محور که یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی کشور است در بخشی از مسیر ترانزیتی "شماره 22" قرار دارد.

در این محور پس از اصلاحات هندسی متعدد جهت احداث دور برگردان متاسفانه در یک جا که من دقت کردم عملیات خط کشی آن، رانندگان را دچار اشتباه می کند.

در ورودی شهر قائم شهر در جایی که شهرداری اين شهر اقدام به احداث دور برگردان در ورودی شهر کرده، متاسفانه خط کشی قبلی را پاک نکرده اند و امتداد خط به داخل بلوار می رسد!

اگر راننده ای که به جاده آشنا نباشد و بخواهد متناسب با خط کشی خیابان مسیر را طی کند مستقیم به بلوار برخورد می کند.

از مسئولان محترم  بار دیگر تقاضا می کنم قبل از اینکه حادثه ای اتفاق بیفتد ، اقدام به رفع این مشکل که راه حل ساده ای هم دارد ، بکنند.


  • يکشنبه 30 آبان 1389-0:0

    البته دربخشی از جاده سوادکوه به تهران که دوبانده شده در حوالی خطیرکوه که دوبانده شده هم این مشکل پیدا می شود.من خودم که دو هفته پیش صبح زود داشتم به تهران می رفتم نزدیک بود با راهنمایی خط کشی بخورم به بلوار!!!آقایان نمی بینند؟!

    • شهروند قایمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 30 آبان 1389-0:0

      ای بابا هنوز که اتقاقی نیفتاده هر وقت به جدول بر خورد کرد آنوقت اعتراض کنید فعلا زود است. اگر هم برخورد کرد ، متاسفیم.


      ©2013 APG.ir