تعداد بازدید: 3087

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 14 آذر 1389-17:54

زارعی: تکذیب می کنم

فرماندار ساري گفت:ما در فرمانداری فقط دنبال خدمت به مردم هستيم-فعاليت هاي انتخاباتي من در فرمانداري و بخشداري ها صحت ندارد.


شنيده هاي مازندنومه حاکی از آن دارد که فرماندار ساری ، فرمانداری و برخی از بخشداری ها را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده و حتی رئیس ستاد انتخاباتی اش را هم انتخاب کرده است.

درباره اين شايعات از فرماندار ساری سئوال کرديم که منصورعلي زارعی گفت: الان وقت این حرف ها و انتخابات نیست.

وی به خبرنگار ما گفت: ما در فرمانداری مگر جز خدمت به مردم ، دنبال کار دیگری هستیم؟

زارعی با تکذیب این موضوع تصریح کرد: چنین چیزی درست نیست و صحت ندارد و ما در فرمانداری فقط به فکر خدمت به مردم هستیم.

 فرماندار مرکز استان یادآور شد: این شائبه ها را افرادی ایجاد می کنند که در واقع نگاه شان ضربه زدن به دولت است و ما ثابت کرده ایم که در فرمانداری از اول هم جز خدمت رسانی به مردم به چیز دیگری فکر نمی کنیم.


  • شنبه 10 ارديبهشت 1390-0:0

    من هم باور کردم ؟!!!؟!

    • مصلح ابن اقلپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 17 آذر 1389-0:0

      الان تکذیب کنی! هکن. فردا ... شه دونی. با عرض معذرت که از این "مردم گفته" برای بیان هدف خود استفاده کردم. واقعیت، لزوماً تلخ نیست؛ اما حتماً واقعی و ملموس است و در نتیجه بی پرده. شمه دور!

      • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

        سلام.
        مسلم است كه در چنين مواقعي اشخاص موضوع رو تكذيب مي كنند.
        الله اعلم .

        • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

          چرا به هم محلي ايشان آقا هادي ابراهيمي معاون سايسي استانداران گير نميديد؟ قطعا آقاي زارعي جلسه انتخاباتي را در فرمانداري برگزار نمي كند چون مي داند ديوار موش دارد و موش گوش دارد. احتمالا فكر خود را در فرمانداري به اين امور مشغول مي كند اجراي عملي آنها را در جلسات محفلي در مطرح مي كند

          • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

            ورود اصولگرای ارزشی برادر زارعی را به انتخابات گرامی می داریم.موفق باشید

            • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

              مگر فقط حضرت فرماندار به عرصه انتخابات پا گذاشته است/خیلی از مسئولان دیگر هم همین برنامه را دارند.چرا فقط به ایشان گیر داده اید؟

              • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

                بنده خدا راست میگوید تدوین برنامه ها -حضور در مراسمات ورزشی و ترحیمی - شناسایی افراد پرنفوذ در دستگاهها- دادن ... - جلسات هفتگی- وغیره راچه کسی انجام میدهد

                • علی بنافتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

                  شام دهی در ... و... چی/حمایت از ...چي/

                  • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

                    خدا شمه پییره بیامرزه مردی حواس جم هسه که هم فرموندار بوئه و هم بوره مجلس دولت اصولگرای حامی.... خا ونه از هم الان دس پا هاکنه دیگه چی چی بیتنی خانی خدمتگذرونه دجا....اووی از دس شما پرک چینا ولا به اون خدا......

                    • دوشنبه 15 آذر 1389-0:0

                      فرماندار آدم متشرع الظاهر است و نمي توان از ايشان انتظار داشت براي تبديل فرمادنداري و بخشداري ها به ستاد انتخاباتي خويش متوسل به دروغ بشود. مگر اينكه اين باور به وجود بيايد كه دروغ كه زايل كننده ساختار ايمان است براي رسيدن به مقصود در پيشگاه خداوند گناه محسوب نشود و به طمع دستيابي به هدف مقدس، ارتكاب به دروغ مباح تلقي شود. ساحت فرماندار از دروغگويي به دور است. آيا شما در طول دوران سر تا سر خدمت ايشان حتي يك كلمه دروغ از زبان مباركشان شنيده ايد؟ ايشان هرگز حتي كلمه اي براي تبديل فرمانداري به ستاد انتخاباتي خويش نگفته اند و حتي يك دقيقه از وقت فرمانداري را كه وقف مردم است و بابت آن حقوق دريافت مي شود و كلي دردسر جواب دادن در آن دنيا را به همراه دارد به مسئله انتخابات خويش اختصاص نداده اند و اگر داده اند خوب بايد در روز جزا پاسخگو باشند و اين فكر مي كنم كه جزء حق الناس باشد و شخص بايد خودش جواب طلب مردم را بدهد كه مي دهد. حاشا و كلا كه فرماندار چنين كرده باد.

                      • يکشنبه 14 آذر 1389-0:0

                        اگه تكذيب نكني پس چي بگي؟ بقال كه نمي گه ماستم ترشه

                        • يکشنبه 14 آذر 1389-0:0

                          اینکه که ایشان تمام قد وارد کارزار انتخابات شده اند که قابل تکذیب نیست.اما اگر می خواهند با فراغ باز کار کنند بهتر است استعفا دهند تا شایعه و شائبه ای ایجاد نشود.

                          • يکشنبه 14 آذر 1389-0:0

                            زارعی قوی ترین فرمبنداری است که ساری بخوددیده وواقعاخدمتگزاراست


                            ©2013 APG.ir