تعداد بازدید: 3034

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 آذر 1389-21:42

اعتبار را عادلانه تقسيم کنيد-بهروش

عضو شوراي شهر ساري گفت:مرکز استان به لحاظ الزامات مركزيت، به ويژه به دليل مشكلاتي كه در رابطه با معضل زباله گريبانگير اين شهر است،به اختصاص به موقع و عادلانه اعتبار سفر سوم دولت نياز مبرم دارد.


 به گزارش مازندنومه،سيد علي بهروش-عضو شوراي شهر ساري- با اشاره به اينكه هيئت دولت در سفر اخير خود به مازندران اعتبار 50 ميليارد توماني جهت دفع و ساماندهي زباله را در استان به تصويب رسانده، گفت: اختصاص به موقع سهميه مركز استان از اين اعتبار كه برطرف كننده بخش عظيمي از معضلات مربوط به زباله در اين شهر خواهد بود، نيازمند همت و عنايت مسوولان است.

 وي يادآورشد: يكي از مسايلي كه همواره از دغدغه هاي اصلي شوراي اسلامي شهر ساري است،كم لطفي هايي بوده كه برخي از مسئولان در رابطه با اختصاص سهم مركز استان از اعتبارات كلان و امكانات زير ساختي به اين شهر روا داشته اند، به همين دليل اين موضوع به دفعات در سخنان اعضاي اين شورا منعكس شده است.

 بهروش افزود: به لحاظ وظايف قانوني و تكليفي كه نسبت به شهروندان در خود احساس مي كنم، بارها كم لطفي هايي را كه به مركز استان مي شود،عنوان كردم و انتظار شهروندان و نمايندگان آنها در شورا اين است كه اين بار در تكميل توجه دولت، نسبت به اختصاص عادلانه سهميه ساري از اعتبارات 50 ميلياردي مزبور اقدام شود.

به گزارش مازندنومه، رئيس كميسيون فرهنگي واجتماعي شوراي اسلامي شهر ساري با تاكيد برضرورت توزيع عادلانه اين اعتبار بين شهرهاي استان خاطر نشان كرد:ساري به لحاظ الزامات مركزيت به ويژه به دليل مشكلاتي كه در رابطه با معضل زباله گريبانگير اين شهراست، به اختصاص به موقع اعتبار ياد شده نياز مبرم دارد.

 وي تصريح كرد: تعدادي از شهرستان ها از قبل بودجه هاي خود براي ساماندهي زباله را دريافت كردند بنابر اين اميدواريم مسئولان استان با در نظر گرفتن اين موضوع عدالت محوري را در توزيع اعتبارات مصوب دولت لحاظ كنند.


  • پنجشنبه 25 آذر 1389-0:0

    do sad gofte cho nim kerdar nist

    • چهارشنبه 24 آذر 1389-0:0

      رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری آیا این را می داند که بعضی کتابفروشی های با سابقه شهر بدلیل ماده صد و سهم خواهی شهرداری به بهانه تغییر کاربری تعطیل شده است ؟ بد نیست لا اقل این را از شورای اسلامی شهر تهران یاد بگیرند و به آن عمل کنند .


      ©2013 APG.ir