تعداد بازدید: 2968

توصیه به دیگران 1

شنبه 27 آذر 1389-13:54

خدادادي:هدف مندي،رياضت اقتصادي نيست

 معاون طرح و برنامه ريزي اداره كل تعاون مازندران گفت:هيچ دولتي جرأت اجرايي كردن طرح هدف مند کردن يارانه ها را نداشته است-مازندراني ها اجازه جوسازي را به فتنه گران اقتصادي ندهند. 


به گزارش رسيده از روابط عمومي تعاون استان به مازندنومه،معاون طرح و برنامه ريزي اداره كل تعاون مازندران از آمادگي كامل تعاوني هاي استان براي اجراي طرح هدفمندسازي يارانه ها خبرداد.

 مهندس خدادادي افزود: سالهاي متمادي( قبل و بعد از انقلاب) سرمايه هاي كشور به صورت يارانه توسط همه اقشار مردم( فقيران به ميزان سي درصد و اغنيا به ميزان هفتاد درصد) استفاده مي شد و ميزان زيادي از ثروت ملت بيهوده و ناعادلانه توزيع مي شد.

وي افزود:به همين دليل اجراي برنامه هدفمند كردن يارانه ها به منظور استفاده عادلانه دهك هاي مختلف جامعه در دستور كار مسئولان كشور قرار گرفت.

 معاون طرح و برنامه ريزي اداره كل تعاون مازندران، قانون هدفمندسازي يارانه ها را شبيه رياضت اقتصادي ندانست و گفت: هدف از اجراي اين قانون تنها اصلاح و مديريت مصرف بدون برنامه و غيرهدفمند است كه از سال ها قبل مطرح بود اما هيچ دولتي جرأت اجرايي كردن آن را نداشته است.

مهندس خدادادي از آمادگی گسترده شبکه عظیم تعاونی های استان برای کمک به اجرای دقیق قانون هدفمند کردن یارانه ها خبر داد و گفت: بخش تعاون مهیای پیاده سازی این قانون همگام با سایر نهادهای دیگر است و گستردگی اين شبكه ها اعم از تعاوني هاي توليد، خدمات و مصرف کارمندان ، کارگران ، فرهنگیان ، نظامیان ، دانشجویان در سطح استان و دسترسی آسان مردم به این فروشگاه ها از فرصت های منحصر به فرد بخش تعاونی ، در مقطع اجرای این قانون به شمار می آید.

بر اساس اين گزارش،معاون طرح و برنامه تعاون مازندران اظهار اميدواري كرد تا مردم استان اجازه جوسازي را به فتنه گران اقتصادي ندهند تا در كوتاه ترين مدت همه ملت از آثار و بركات اجراي اين قانون در همه جاي كشور بهره مند شوند.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 29 آذر 1389-0:0

    با تشکر از مهندس غلامی.
    کشاورز مغروض به دنیا میآید و مغروض هم از دنیا میرود. کی به حرف کشاورز بها میدهد. یک خانوار متوسط روستایی در سال 1000 لیتر نفت و گازوییل مصرف میکند، وقتی قیمت گازوییل 10 تا 20 برابر میشود، در سال حدودا 300 هزار تومان هزینه سوخت میدهد، حال افزایش 10درصدی در قیمت وسایل اولیه زندگی را در نظر بگیریم و همچنین افزایش چشمگیر قیمت آب و برق و گاز در کنار ثابت ماندن قیمت محصولات کشاورزی، ببینید چه میشود.

    • مهندس غلاميپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 28 آذر 1389-0:0

      داداش مازيار حساب منتقد اقتصادي از فتنه گر اقتصادي جداشت چيزي كه شما مرقوم فرمودي يك نقد محترمانه است ولي فتنه گر كسي است كه از آب گل آلود ماهي ميگيرد، احتكار ميكند ، كمبود مصنوعي ايجاد ميكند شايعه بي اساس پخش ميكند و ...

      • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 27 آذر 1389-0:0

        آقای مهندس شما اقتصاددان نیستید که قاطعانه از این طرح حمایت میکنید. بهتر است نظرات اقتصاددانان را که گفته اند تورم بی سابقه خواهد بود را هم بشنوید. شما ماهی چقدر حقوق میگیرید، من یک کشاورز بدبخت هستم که قبل از اینکه محصول بدستم برسد پیش فروش میشود، پس تو غنی هستی و من فقیر و شمایی که غنی هستید چطور برای فقیر تصمیم میگیری؟ بهتر است سری به بازار بزنید و ببینید که چقدر افزایش قیمت داشتیم در همین 1 ماه. آیا 40 تومان در ماه فاصله بین فقیر و غنی در کشور ماست؟! دوست عزیز تا کشوری تولیداتش مدرن و مکانیزه نشود هیچگونه پیشرفتی نخواهد داشت.خبری در مورد قبض برق در همین سایت هست لطفا آن را بخوانید.به شما قول میدهم اولین جایی که بدبخت میشود استانهای شمالی است...این طرح صرفا جهت کسب درآمد برای دولت است، دکتر فیاض هم که اصولگراست این طرح یارانه ها را حرکت بسوی لیبرالیسم میداند. فتنه گر اقتصادی یعنی چه؟اگر من زیر این طرح له بشوم و حرفی بزنم فتنه گر محسوب میشوم؟


        ©2013 APG.ir