تعداد بازدید: 8511

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 14 دی 1389-0:40

گزارش يک شايعه

مازندنومه بررسي مي کند:چرا مردم به شايعات دل مي بندند؟سيد کاظم حسيني-کمدين خوش نام مازندراني:شايعه مرگ من اوضاع زندگی ام را مختل کرده،دوستان و آشنایان از سراسر کشور زنگ می زنند و در خصوص این شایعه پرس و جو می کنند!(گفت و گو با" نوروز" و چند کارشناس و استاد دانشگاه درباره يک پديده نادر اجتماعي)


شايد تاکنون این شایعه به گوش شما هم رسیده و از این بابت متاثر و غمگین شده اید،خبر مجعولي که علی رغم سپری شدن دو ماه هنوز هم بازار داغی دارد و تب و تابش فروکش نکرده است. شایعه تصادف و فوت «سید کاظم حسینی » همان «عمو نوروز» معروف سریال های طنز شبکه طبرستان!

مدتی است این شایعه در هر کوی و برزن ،کوچه و خیابان ،اتوبوس و تاکسی ، صف نانوایی و...بحث داغ محافل شده و حتی با سرعتی عجیب در تمام کشور انتشار یافته و تا جایی پیش رفته که عمو نوروز هم در گفتگو با مازندنومه ضمن اظهار دلخوری،گفت: «نمی دانم این شایعه بر چه اساس و مبنایی ساخته شده ! اما اوضاع زندگی مرا مختل کرده و تمام دوستان و آشنایان از سراسر کشور زنگ می زنند و در خصوص این شایعه پرس و جو می کنند!»

 سيد کاظم حسینی افزود: سر ضبط فیلمبرداری بودم که تلفنم زنگ خورد و یکی از آشنایان این شایعه را به من رساند ولی پس از آن تعداد زنگ ها و پرس و جوها زیاد شد. البته این مساله برای من عادی بود، چون می دانستم شایعات در مورد هنرمندان زیاد است اما خانواده ام باورشان شده بود.

حسيني ادامه داد: اقوام و آشنایان و حتی مردم به منزل زنگ می زدند و در مورد شایعه می پرسیدند. هنگامی که همسرم با من تماس گرفت به دلیل اینکه اکثرا سر ضبط فیلمبرداری بودم ،نمی توانستم جواب دهم برای همین شایعه برای شان به باور تبدیل شد و خیلی بی تابی و گریه کردند.

 این هنرمند مردمی ادامه داد:البته مردمی که من تمام عشق و علاقه ام بعد از هنر به آنهاست و بدون آنها هیچم،حق داشتند نگران باشند؛ برای همین چند بار در مصاحبه های تلویزیونی این شایعه را تکذیب کردم ولی جالب بود، باز مردم اصرار داشتند آخرین مصاحبه ام را پخش کنند.

حسيني هم اکنون در حال ضبط يک سريال براي شبکه طبرستان است که بعد از محرم و صفرپخش می شود.شايد آن وقت مردم شايعه مرگ او را فراموش کنند!

ما اين واقعه را يک پديده نادر اجتماعي در استان مي انگاريم و به همين دليل از بعد کارشناسي به بررسي موضوع پرداختيم.

گزارش کامل ما را که در آن علاوه بر حسيني،با مردم و نيز دو جامعه شناس و يک روان شناس گفت و گو شده،با عنوان"زندگي به شرط خنده" در ستون گزارش بخوانيد:

http://www.mazandnume.com/?PNID=V11673


  • امیر از ساریپاسخ به این دیدگاه 2 0
    يکشنبه 28 آبان 1391-0:0

    سید کاظم حسینی واقعا یک هنرمنده,مثل رشید توی اصفهان,کسی مردم رو میخندونه یک هنرمند واقعیه

    • سه شنبه 12 بهمن 1389-0:0

      اینهمه استاد محقق شاعر پژوهشکر وهنرمندان واقعی داریم اونوقت یک نفری که فرهنگمونو مسخره کرده شده فرهنگ و هنر مازندران

      • پنجشنبه 16 دی 1389-0:0

        نوروز یه شفت بی مزه هست که وقت تلویزیون و امکاناتش رو گرفته.عشق است فقط شهروز که واقعا طبیعی و با وقار و بامزه بازی میکنه

        • سه شنبه 14 دی 1389-0:0

          هر کي ما را بخنداند هنرمند است،خواه نوروز باشد يا...!

          • سه شنبه 14 دی 1389-0:0

            اگه نوروز يك هنرمند مردميه كه اونم تازه كاراش از كانال كئي تيوي پخش ميشه.بيچاره اون هنر مندايي كه اين همه سال خاك صحنه خوردن كه شايعه فوتش اين همه بازتاب داره


            ©2013 APG.ir