تعداد بازدید: 4368

توصیه به دیگران 2

جمعه 17 دی 1389-20:11

فياضي مي رود

مراسم توديع عبدالوحيد فياضي،مدير کل آموزش وپرورش مازندران روز يک شنبه برگزار مي شود.


بر اساس شنيده هاي مازندنومه،با پيگيري هاي برخي نمايندگان استان و جلب نظر موافق برخي نمايندگان مازندران،فياضي برکنار مي شود و جاي خود را به اميري مي دهد.

گفته مي شود مديرکل جديد آموزش و پروش استان،ساروي است و هم اکنون در وزارت آموزش و پرورش در سمت مديركل دفتر مشاوره تربيتي فعاليت مي کند.

عبدالوحيد فياضي در سال دوم فعاليت دولت نهم(سال 85)مديرکل دفتر امور اجتماعي و انتخابات استانداري مازندران شد اما بعد از رفتن نصرت الله فاضلي و از سال 86 به اداره کل آموزش وپرورش استان آمد.

او مديرمسئول نشريه محلي سوردار نيز مي باشد.

گفته مي شود فياضي در عزل ونصب ها و تغییر روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مازندران حتی در حد اطلاع با نمایندگان هماهنگ نبود و اکثر نمایندگان از این جهت گلایه مند بودند.برگزاري تامل برانگيز آزمون استخدامي هم باعث انتقاد شديد برخي داوطلبان و خانواده هاي آنان شده بود.

شنيده شده که وي قصد دارد در انتخابات آتي مجلس، از حوزه نور ومحمودآباد نامزد شود.

 


  • مهدی قنبرزادهپاسخ به این دیدگاه 0 1
    شنبه 25 دی 1389-0:0

    آقای...:دست از سر مردم مازندران بردار.تاکی و تاکجا.والله خدایی هست چراباور نمی کنید.قلدرمآبی به سرآمد.درایام فتنه کجابودید.؟نگاه شمابه سمت کدام قبله بود؟مثل ارباب خود سکوت کردید.چرا؟حالابه یاوران راستین ولایت می تازید؟...آقای ... شمادیگه چرا؟نیروی ناب انقلاب ناسیونالیست نیست.همپیالگی با فءودالیست ها مبارک باشد.صدرحمت به همکار اصلاح طلب شماکه حرمت انسانی را پاس داشت

    • يکشنبه 19 دی 1389-0:0

      شما مث اینکه توپتون خیلی پره از ایشون اما اینکه چرا؟ ا.. اعلم!!!!!!!!!!!!!!!!! . ما که کلی حال کردیم نماینده هيي که کنف شدند. فیاضی یا هر کس دیگه ای اگه اینکارو باش میکرد کیف میکردیم. یه نگاه به شهر ما بندازید... بخدا یاد شهرمون و مردم مظلومش می افتم غم تو دلم می شینه.ان شاءالله فیاضی نماینده شه خدا کنه حرفتون راست با شه خودم

      • شنبه 18 دی 1389-0:0

        آه مظلوم اثر کند شب نکند سحر کند...

        • شنبه 18 دی 1389-0:0

          برخي توديع ها تعمل برانگيز است، عزل فياضي خيلي فكر كسي را مشغول نكرده بود ودير وزود داشت ولي سوخت وسوز نداشت اي كاش اين عزل از سوي وزير انجام مي شد نه با دخالت ...وظيفه نماينده مردم مگر عزل ونصب مديران است يا حل مشكلات شهري امروز ... مي تازد تا بار ديگر كرسي مجلس را از آن خود كند وگوي سبقت را در عرصه رقابت را از ... بربايد، يك نفر نيست در گوشي به ... بگويد بس كن اين كارها باعث مي شود راي نياوري،... خودت را كمتر با كارهاي حاشيه اي خراب كن... پس نصيحت بزرگن را گوش كن ، شال كه راه شونه شه پشت اشنه!!!!


          ©2013 APG.ir