تعداد بازدید: 3196

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 دی 1389-21:56

تجمع سوختي

جمعي ازمردم کلاردشت با تجمع دربخشداری اين منطقه خواستار تامین سوخت بانرخ کمتر از نرخ مصوب شدند-  با بسته شدن در های بخشداری هم تعدادی ازمعترضان شیشه های بخشداری کلاردشت را شکستند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،يکي از معترضان گفت:ما ازهدفمندی یارانه هااستقبال می کنیم، وخود را برای صرفه جویی درخصوص نان، آب، برق ودیگر مسائل هدفمند شدن یارانه ها آماده کرده ایم، ولی درخصوص سوخت باتوجه به کوهستانی بودن منطقه و نداشتن گازنمی شود سرما را تحمل کرد و تهیه سوخت گازوئیل باقیمت 350 تومان برای ما مشکل است.

يکي ديگر از معترضان به گراني سوخت اشاره کرد و اظهار داشت:مانمی توانیم سالانه برای تهیه سوخت بیش از 5/2 میلیون تومان پول بپردازیم و بسیاری از ما بیکار و مستاجر هستیم.

بر اساس اين گزارش، این تجمع پس ازبیان نظرات معترضان به خشونت و راه پیمایی درسطح شهر انجامید. 

 با بسته شدن در های بخشداری هم تعدادی ازمعترضان شیشه های بخشداری کلاردشت را شکستند.

 لازم به یادآوریست ازصبح روز یکشنبه  نوزدهم دي ماه، ازسوی بخشداری 200 هزار لیتر گازوئیل به صورت سهمیه و باحواله 1000 لیتر برای هرخانوار توزیع شده است.


  • دوشنبه 20 دی 1389-0:0

    در منطقه ای که9ماه سال بخاری یاشوفاژباید روشن باشد از عدالت دور است که هم سوخت و هم گاز با قیمت گران و سختی تهیه شودخدایا تو داد این مردم را بستان.

    • بهشت گم شدهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 20 دی 1389-0:0

      حق دارند، اما دست مسئولین استان و شهرستان نیست. مقامات بالا همچون وزارت نفت و نیرو و .... باید به مناطق سردسیری مثل کلاردشت که سرمای شدید و سوخت گرمایشی گازوئیل دارند توجه می کردند، آیا خودشان و خانواده شان اگر در کلاردشت بودند ، در مقابل این سرما صرفه جویی گازوئیل می کردند و با قیمت مضاعف می خریدند ؟!!! اینجا همان کلاردشتی است که شما بزرگواران تابستان از تهران راهی اینجا می شوید! چه خوب بود حداقل وضعیت نقاط سردسیرشدید کشور مثل کلاردشت را در هدفمند کردن یارانه ها تبصره می کردید.


      ©2013 APG.ir