تعداد بازدید: 4001

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 دی 1389-1:36

فياضي:دليل عزل و نصب ها انتخابات است

گفته مي شود مدیر جدید آموزش و پرورش مازندران هفته آینده معارفه می شود-نمایندگان اصلاح طلب مازندران ،عملکرد فیاضی را نسبت به دو مدیر قبلی آموزش و پرورش قوی تر دانسته اند-جو آموزش و پرورش آرام است-مسئله عزل فياضي به وزير تحميل شده است.


چند روز گذشته براي مديرکل آموزش وپرورش مازندران هفته اي پر تب و تاب بود.ابتدا قضيه برکناري عبدالوحيدفياضي مطرح شد و سپس خبر آمد که قضيه منتفي شده است.

 يک منبع مطلع که مايل به افشاي نامش نبود،به مازندنومه گفت: نماینده ها برای عزل مديرکل آموزش و پرورش مازندران اقدامی نکرده اند و وزیر مربوطه به خاطر بروز برخی تخلف ها در برگزاری آزمون آموزش و پرورش شخصا" معتقد به عزل فیاضی بوده است.

 وي گفت:9 نماینده مازندران برای ابقای فیاضی به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشته و از او حمایت کرده اند اما سه نماینده دیگر استان نامه ابقای فیاضی را امضا نکرده اند.

 اين منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: نمایندگان اصلاح طلب مازندران ، عملکرد فیاضی را نسبت به دو مدیر قبل قوي تر دانسته اند. 

وي افزود: مدیر جدید آموزش و پرورش مازندران هفته آینده معارفه می شود.

اما ماجرا را تلفني از مديرکل آموزش وپرورش مازندران جويا شديم.

 عبدالوحید فیاضی در اين گفت و گو در خصوص بروز تخلف در آزمون آموزش و پرورش گفت:آزمون به صورت متمرکز در کل کشور برگزار شد و هیچ استانی به صورت مستقل عمل نکرده و ما فقط مجری بودیم که آزمون هم به خوبی برگزار شد.

وی اظهار داشت : اخیرا در خصوص مدیرانی که در استان دارای محبوبیت هستند صحبت هایی مبنی بر قصد حضور در انتخابات مجلس نهم عنوان می شود و مسئله استانی شدن انتخابات هم بر این موضوع صحه گذاشته و عزل و نصب ها دلیل دیگری ندارد.

 از فیاضی در رابطه با زمان و چگونگی کلید خوردن مسئله عزل وی از سمت خود پرسیدیم ، وی افزود: راجع به این موضوع در حال حاضر حرفی برای گفتن ندارم چراکه یک مدیر و تابع شرایط هستم و حرف هایم را به زمانی موکول می کنم که در اين سمت نباشم و معلم باشم،چون حرف های معلمان شنیدنی است.

 مديرکل آموزش وپرورش مازندران در خصوص رضایت نمایندگان اصلاح طلب در خصوص مدیریت وی در ریاست آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: فقط بحث نماینده ها نیست، بلکه همه کسانی که نسبت به مسائل آموزش و پرورش آگاهی دارند این قضیه را شهادت می دهند.

 وی با بیان اینکه جو آموزش و پرورش فضای بسیار آرامی دارد یادآور شد: این فضا تاکنون به این اندازه آرام نبوده و معلمان می توانند در این زمینه شهادت دهند.

فیاضی در خصوص اینکه از معارفه هفته آینده مدیر جدید خبر ندارم،خاطرنشان کرد: این شایعات را یک سال است که شروع کرده اند و معلوم نیست، در مازندران مدیری که امروز آمده شایعه می کنند که هفته دیگر می رود.

به گزارش مازندنومه،مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه نباید فضای چالشی ایجاد کنیم افزود: کسی که مصالح نظام را می خواهد سکوت می کند.

وی با بیان اینکه من فرد آرامی بوده و همه را به آرامش دعوت می کنم اظهار داشت: اما وظیفه حفظ ار ارزش های نظام را همیشه در سکوت نمی دانم بلکه گاهی اوقات برای دفاع از این ارزش ها باید فریاد زد.

 فیاضی در رابطه با اینکه قضیه عزل وی از سوی وزیر کلید خورده گفت: این مسئله از سوی برخی به وزیر تحمیل شده و مستند این مسئله را در دست دارم و می توانم ارائه کنم.


  • شنبه 25 دی 1389-0:0

    از شما ممنونم که باز هم به رسالت اطلاع رسانی خودتون عمل کردید و روشنگری میکنید و مردم رو با شعور و فهم میبینید بعضی خبر گذاری ها که اساساً منکر دخالت نماینده ی معلوم الحال "ن" شدند و گفتند که اصلاً ربطی به نمایندگان نداره ولی همه میدونن چه خبره و نماینده ی "ن" بالاخره کار خودشو کرد. ولی بهشون بفرمایید که مردم انقدی شعور دارن که بفهمن شما فیاضی رو از مازندران بردید چون احساس کردید بالاخره یه رقیب حسابی بیداشده بس لطفاً هی نشینید تو مجالستون بگید که ای واااای چه بد شد ما خیلی سعی کردیم این مدیر ارزشی رو نگه داریم ولی نشد.چون وزیر تصمیم گرفت خود وزیر داره میگه تحت فشار این کارو کرده دوماً چرا دوبار گفتند ایشون برکنار شد ولی فرداش حرفشونو عوض کردن غیر از اینه که بار دوم یه فشار قوی تری رو به وزیر تحمیل کردید؟متاسفم فقط همین

    • نا نگفته پاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 25 دی 1389-0:0

      آدم واقعاً لجش در میاد که نماینده انقدر قدرت داره که نظرشو بالاخره به وزیر مملکت تحمیل میکنه متاسفم .میدونم که اگه امسال هم رای بیاری لقب سناتور رو بهت میدن و به خاطر همینه که داری انقد خودتو به درو دیوار میزنی اما فکرشو کردی که جواب خدا رو چی میخوای بدی ؟؟!!!!!!!!!!!!! آقای فیاظی منتظریم بیاین کاندید شین تا به مردم کشور ثابت کنیم مردم مازندران انقلابی اند.

      • پنجشنبه 23 دی 1389-0:0

        قربونه ته دل بووشم که پست بالاتر ره قبول نکرده خاینی دباره عبایا دله درس هادی ...

        • پنجشنبه 23 دی 1389-0:0

          من متعجبم که چرا باید کسی در استان این قدر قدرت داشته باشد که در سال قبل صریحا"خاندان او از فتنه گران حمایت کردند واقعا متاسفم

          • چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

            به شرکت کننده در آزمون می گم آزمون 50 تا ظرفیت داشت 2000 تا متقاضی حالا 1950 نفر با این آدم بدن تقصیر این بیچاره چیه ؟باید ببینیم کی پشت این عزله اونوقت می فهمیم این آدم خوبیه یا بدیه!؟ وقطعاَ رفیق فتنه گرها آدم خوبی نیست!

            • شرکت کننده در ازمون استخدامی پاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

              اقای مدیر کل اینقدر مظلوم نمایی نکن که فقط اومدی خدمت بکنی...تو با اون حق خوری که در آزمون استخدامی باید اون دنیا جواب بدی و خشوحالم که این دنیا جواب گرفتی. حق من که پدر نداشتم ودر ازمون با نمره عالی قبول شدم ولی کسی را نداشتم را باید بدی ...جانبازی باش ولی دلیل نمیشه اینقدر ناحقی بکنی. قربون دم گرمه نمایندگانی که عزلش کردند

              • چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

                ...مي خواي كانديدا بشي

                • چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

                  مطمنا هرکس دیگری بیاید وام دار گروه دیگر است واین دور از عدالت آن هم در نظام مقدسی که منتسب به آقا امام زمان (عج)است میباشد آقای فیاضی شما در حق کسانی که هیچ پناهی جز خدا نداشتند ظلم کره اید . عادل باشید و از خدا بخواهید که نفرین تمام کسانی که پشت سر شما بوده با برخی اعمال مثبت تان در سازمان در این دنیا پاک شود هنوز هم خیلی ها کابوس آن بی عدالتی بزرگ را مبینند.

                  • دلسوز مازندرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

                    متاسفانه آقاي صبح خيز مازندراني مدير كل حوزه وزارتي كه هيچكس متوجه نشد چگونه در سيستم همداني آقاي وزير جاي گرفت برسم رفاقت كوتاه مدت و بيكار نشدن نامبرده سعي دارند آقاي اميري مديركل بركنار شده مشاوره وزارتخانه در طرح تعديل حوزه ستادي را كه به شهادت دوستان در راي او به موسوي شكي نيست به عنوان مدير كل جديد جا بزند تورو خدا برين به رزومه اين فرد و موفقيت او در جايگاه قبلي بنگريد خدا به مازندران رحم نمايد
                    جالب است بدانيم كه هدف اصلي آقاي اميري در اين جابجايي رسيدن به كرسي مجلس است كه آنهم خدا به مجلس آنروز رحم نمايد

                    • چهارشنبه 22 دی 1389-0:0

                      ان کس که گفته بود به گاه حادثه و به تسلای حادثه دیده قیام به یک دقیقه سکوت نمیکنند بل دو دقیقه فریاد میکشند برای این بود که حادثه تکرار نشود....اما ما چه کردیم؟ ما به همیشه حادثه (دیه ) گرفتیم و رضایت دادیم و نشستیم به تماشای تسلسل بروز حادثه...! به ما میگویند معلم؟ اینگونه درس دفاع از حق میدهیم؟اه خاکم به سر


                      ©2013 APG.ir