تعداد بازدید: 2764

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 بهمن 1389-11:55

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(5)

 مسئول غرفه انتشاراتی اسراء از رونمایی جلو بیست و دوم تسنیم،اثر جاویدان آیت الله جوادی آملی در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی مازندران خبر داد.


به گزارش مازندنومه از صد و هشتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هفتمین نمایشگاه کتاب مازندران محمد احمدیان گفت: جلد بیست و دوم از اثر تسنیم آیت الله جوادی آملی برای نخستین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه جلد بیست و دوم تسنیم شامل تفسیر آیات چهار تا 50 سوره مبارکه مائده است تصریح کرد: تسنیم شامل تقسیر ترتیلی قرآن کریم از درس های آیت الله جوادی آملی است که که تا جلد چهل و پنجم و تا پایاتن سوره مبارکه اسراء آماده چاپ است .

 احمدیان با بیان اینکه کلاس درس های آیت الله جوادی آملی به اواخر سوره طاها رسیده یادآور شد: مجموعه تسنیم احتمالا به 140 جلد خواهد رسید.

وی با اشاره به نگارش رساله توسط آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اثر تا نمایشگاه قرآنی آماده شود.

 احمدیان با بیان اینکه کتاب "آفاق اندیشه " مجموعه سخنان و رهنمودهای معظم له در دیدار با شخصیت های جهانی ، مسلمانان مقیم خارج از کشور و پیروان ادیان و مکاتب گوناگون است یادآور شد: این کتاب در پنج بخش و سه هزار نسخه منتشر شده و در نمایشگاه کتاب استانی مازندران ارائه می شود.

وی افزود: کتاب آفاق اندیشه در پنج بخش است که بخش نخست شامل دیدار و گفت و گو با مسلمانان کشورهای اسلامی ، بخش دوم دیدار و گفت و گو با رهبران سیاسی شوروی سابق ، بخش سوم دیدار و گفت و گو با گروه هایی از کشورهای هنر ، تایلند و تانزانیا، بخش چهارم دیدار و گفت و گو با دانشمندان ، مسئولان و طلاب غرب و بخش پنجم هم در شامل سخنرانی در کشورهای اروپایی و امریکایی است.

بر اساس اين گزارش،وی در خصوص بخش نرم افزاری انتشارات اسراء اظهارداشت: لوح فشرده تحت عنوان کتابخانه دیجیتال که شامل متن کامل 123 جلد از آثار آیت الله جوادی آملی در موضوعات مختلف فقه ، تفسیر، فلسفه ، عرقان ، کلام و اخلاق اسلامی است.

احمدیان به کتاب "مناسک حج" از انتشارات اسراء اشاره کرد و گفت:این کتاب در خصوص کلیه مناسب حج است و کتاب استفتائات آیت الله جوادی آملی هم منتشر شده و در سایت اسراء قابل دسترسی است و در این نمایشگاه کتاب هم عرضه شده است.



    ©2013 APG.ir