تعداد بازدید: 2445

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 بهمن 1389-14:25

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(6)

مدیرکل دفتر اجتماعی و امور خانواده استانداری مازندران گفت:افزایش سطح مطالعه باعث روشنگری و تقویت در جامعه می شود که ما هم از این جریان حمایت می کنیم-زنان سرپرست خانوار می توانند با مراجعه به سازمان بیمه خدمات درمانی از طرح بيمه ايرانيان استفاده کنند.


 به گزارش مازندنومه عليرضا جانبازي در بازديد از صد و هشتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هفتمین نمایشگاه کتال گفت:نمایشگاه کتاب در روزهای نخست برگزاری با استقابل خوبی مواجه بوده است.

 وی با اشاره به تنوع موضوع کتاب ها در نمایشگاه تصریح کرد:نمایشگاه تاحدودی پاسخگوی نیازمندی های جامعه در حوزه کتاب بوده و گسترش فرهنگ کتابخوانی هم باعث ایجاد نگرش مثبت در جوانان می شود.

  مدیرکل دفتر اجتماعی و امور خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه افزایش میزان مطالعه می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد،خاطرنشان کرد: افزایش سطح مطالعه باعث روشنگری و تقویت در جامعه می شود که ما هم از این جریان حمایت می کنیم.

مسئول سازمان های مردم نهاد استانداری مازندران با اشاره به اینکه 500 سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می کنند تصریح کرد:ساماندهی سمن ها در قالب تشکل های نظم یافته در دست اقدام است تا به صورت کلاسیک و با اهداف مورد نظر فعالیت کرده و باری از دوش دولت بردارند.

به گزارش خبرنگار ما جانبازی با بیان اینکه صبح امروز تلفن مشاوره در بلوار جام جم در ساختمان شماره دو سازمان های مردم نهاد افتتاح شد،افزود:جوانان می توانند قبل از ازدواج با حضور در این مرکز از خدمات مشاوره ای بهره مند شوند تا زندگی بادوام داشته باشند.

 وی در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه در کارگروه تخصصی کاهش آسیب های اجتماعی با مدیران دستگاه های اجرایی در این حوزه بررسی شده یادآور شد: با توجه به اینکه آحاد جامعه می توانند از بیمه ایرانیان استفاده کنند زنان سرپرست خانوار هم می توانند با مراجعه به سازمان بیمه خدمات درمانی از این طرح بهره مند شوند.

 وی گفت: کسانی که به هر دلیل نتوانند حق بیمه ایرانیان را پرداخت کنند با رایزنی کمیته امداد و بهزیستی استان سهم بیمه شده رایگان خواهد شد.



    ©2013 APG.ir