تعداد بازدید: 2812

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 بهمن 1389-8:0

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(15)

مهدوي-مدیر کمیته اطلاع رسانی هفتمین نمایشگاه کتاب مازندران- گفت: تاکنون بیش از 600 خبر از نمایشگاه کتاب در رسانه های مکتوب و مجازی انعکاس یافته است-شهرداری هیچ کمکی به ما نکرده است-صدا و سیمای مرکز مازندران تنها برنامه های ضبطی از نمایشگاه کتاب تهیه کرده است.


 عباس مهدوی به مازندنومه گفت:برخي پایگاه های خبری ، خبرگزاری ها و مطبوعات حضور چشمگیری در غرقه رسانه های نمایشگاه کتاب داشته اند.

وی اظهار داشت: ویژه نامه کودک و نوجوان برای آشنا کردن این قشر با فرهنگ مطالعه منتشر و در نمایشگاه کتاب توزیع می شود.

مهدوی با بیان اینکه اغلب خبرنگاران بن خرید کتاب دریافت کردند یادآور شد:از مدت ها قبل به صورت تیزر و در مطبوعات و رسانه ها برگزاری نمایشگاه کتاب را به اطلاع عموم مردم رساندیم.

 وی با اشاره به راه اندازی غرفه کاریکاتور در نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: استان ظرفیت های زیادی در این حوزه دارد که مهجور واقع شده اند.

 مهدوی افزود: خانه کاریکاتور استان به زودی توسط روابط عمومی ارشاد مازندران راه اندازی می شود تا محرومیت کاریکاتور در رسانه ها با وجود جذابیت های بی شمار کاریکاتور برطرف شود.

مسئول کمیته روابط عمومی هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور ازبیست و چهارم تا بیست و هشتم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران توسط هنرمندان استان برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه در اهمیت این رویداد بزرگ فرهنگی بروشورهای متنوعی چاپ شده اند گفت: بولتن نمایشگاه کتاب به صورت ویژه چاپ می شود.

مهدوی با اشاره به اینکه از صدا و سیمای مرکز طبرستان انتظار می رفت که همکاری بیشتری در پوشش نمایشگاه کتاب به صورت زنده داشته باشند خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز مازندران تنها برنامه های ضبطی از نمایشگاه کتاب تهیه کرده است.

 وی با بیان اینکه مگر چند رخداد بزرگ فرهنگی در استان اتفاق می افتد،گفت:صدا و سیما باید بیشتر به معرفی تازه های کتاب و نشر بپردازد و در این زمینه جای گلایه وجود دارد.

مهدوی تصریح کرد: حتی خبرگزاری ها و مطبوعات هم با ناشران ارتباط ندارند و رونمایی از کتاب در استان کاملا به صورت مرده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ما وی با اشاره به اینکه انتظار ما از شهرداری مرکز استان در نظر گرفتن ایستگاه های اتوبوس برای نمایشگاه کتاب بود اظهار داشت: با وجود نامه نگاری هایی که از قبل با شهرداری داشتیم اما در ساری ایستگاه اتوبوس کتاب مفهوم ندارد.

 مهدوی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر ساری در برگزاری نمایشگاه کتاب با ارشاد مازندران تعامل نداشتند گفت: شهرداری هیچ کمکی به ما نکرد.

 وی با اشاره به اینکه 50 درصد از امور شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی است تصریح کرد: مسائل فرهنگی شهرداری در ساری کمرنگ است.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی هفتمین نمایشگاه کتاب مازندران با اشاره به تاکید استاندار مازندران در خصوص همکاری دستگاه ها با ارشاد مازندران برای برگزاری نمایشگاه کتاب یادآور شد: برخی دستگاه ها با ما همکاری نکردند در صورتی که استاندار تاکید کرده بود حتی اداره غله هم باید در این حوزه همکاری کند.

 وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه ها همکاری و مشارکت تنگاتنگی در برگزاری نمایشگاه کتاب با ارشاد مازندران داشتند.

 مهدوی با اشاره به خبرها و گزارش های اختصاصی مازندنومه از نمایشگاه کتاب گفت: حضور مستمر مدير و خبرنگاران اين پايگاه خبري در نمایشگاه کتاب نشان از میزان توجه آن ها به حوزه کتاب و فرهنگ مطالعه است و در مقابل از برخی دوستان رسانه ای که انتظار داشتیم در نمایشگاه حضور نیافتند.


  • يکشنبه 24 بهمن 1389-0:0

    شهرداري مگر تا حالا كار فرهنگي كرده اقاي مهدوي.مال اين حرفها نيست شهرداري ساري.

    • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 23 بهمن 1389-0:0

      صدا و سیما خوب اطلاع رسانی نکرد،

      شهرداری هم خوب یاری نکرد،

      ناشران هم که پرباری نکردند ،

      خبرنگاران هم که خوب اطلاع رسانی نکردند ،

      ارشاد هم که خوب فعال سازی نکرد ،

      ما هم که نشسته ایم تا کسی دیگر فرهنگ یاری کند .

      پس از که گله داریم که اینیم که هستیم .

      • كارمند شهرداريپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 23 بهمن 1389-0:0

        مهدوي در چه جايگاهي قرار دارد كه اينگونه از شهرداري انتقاد ميكند برود بزرگتر از خودش را بياورد تا بگوييم مملكت داراي قانون هست اين قايون نمي دونن براي هر كاري بايد مجوز بگيرن شق القمر كه نكردن وضيفه شان را انجام دادن همه جمع بشن تا ارشاد نمايشگاه برگزار كنه ان هم با اون كتا بهاي در پيتي


        ©2013 APG.ir