تعداد بازدید: 8727

توصیه به دیگران 24

چهارشنبه 27 بهمن 1389-21:33

بهمن ايثار ورشکست نشده است

پس از مسدود شدن حساب های تعاونی اعتبار بهمن ایثار در بانک های دیگر، تعداد زیادی از مشتریان این تعاونی با تجمع در مقابل شعب مختلف بهمن ايثار در شهرهاي مختلف استان،بازپس دهی سپرده‌های خود را خواستار شدند.


 در پی صدور مجوز تعطیلی و مسدود شدن حساب‌های شعبه هاي تعاونی اعتبار بهمن ایثار در استان مازندران و برخي استان هاي ديگر از جمله گلستان،قم و اصفهان و انتشار شایعه ورشکستی آن‌ها،از صبح روز چهارشنبه تعداد زیادی از مشتریان این تعاونی، ساعت‌های زیادی در مقابل شعب تجمع کردند و رسیدگی به این موضوع و بازپس گرفتن مبالغ سپرده گذاری خود را خواستار شدند.

به گزارش مازندنومه مشتريان اين تعاوني در برخي از شهرهاي مازندران از جمله نکا،ساري و قائم شهر در مقابل شعبه هاي مختلف بهمن ايثار تجمع کردند.

بر اساس اين گزارش مشتريان شعبه خيابان امام در قائم شهر اقدام به شکستن شيشه هاي اين شعبه کردند.در خيابان 18 دي ساري نيز تعدادي از مشتريان بهمن ايثار تجمع کردند و سپرده هاي خود را خواستار شدند.

در اين گونه موارد معمولا" بازار شايعه نيز گرم مي شود.يکي از شايعات اين بوده که این تعاونی به مردم وام با سود بسیار کم 2 درصد پرداخت می‌کند‌ و احتمالا به دلیل دریافت همین سود کم هم نتوانسته از نظر مالی پاسخگو باشد و به تعطیلی کشیده شده است.

شايعه ديگر اين بوده که برخي موسسه هاي مالي قديمي و رقيب اين تعاوني که با ورود بهمن ايثار و ارايه تسهيلات کم بهره و آسان،از تعداد مشتريان آن ها موسسات کاسته شده، با نفوذي که داشتند باعث مسدود شدن حساب هاي اين تعاوني شده اند. 

طبق گزارشي که خبرگزاري مهر از استان قم تهيه کرده است از حدود 15 روز قبل حساب‌هاي اين تعاوني را در چند بانک بسته‌اند.

 از سوی بانک مرکزی در تاریخ چهاردهم بهمن اطلاعیه صادر و تعاونی‌های متخلف اعلام شدند و برای آنان مهلتی تا روز پانزدهم اسفند‌ماه اعلام شد که این تعاونی‌ها ضوابط خواسته شده از سوی این بانک را اعمال کنند اما هنوز تا پایان این تاریخ فرصت باقی است و لذا مسدود کردن حساب‌ها غیرقانونی است.البته شنيده شده که مسئولان تعاونی تا زمان حصول تکلیف نهایی خودشان شعب را تعطیل کرده‌اند.

گفته مي شود در حال حاضر نامه‌ای مبنی بر ادغام چهار تعاونی اعتباری بهمن ایثار، اعتماد ایرانیان، دانش و امید روی میز کار مسئولان بانک مرکزی است.

بر اساس اين گزارش،برخي تجمع کنندگان امروز مقابل شعبات بهمن ايثار معتقد بودند که باید به مردم تضمین داده شود که موقعي که در جایی سپرده گذاری می‌کنند اگر مشکلی پیش آمد فرد يا نهادي هست که پاسخگو باشد.

به گزارش مازندنومه هنوز از سوي نهاد يا فردي به سپرده گذاران بهمن ايثار اطمینان داده نشده که کار از طریق مجاری قانونی دنبال می‌شود تا آنان مجبور نباشند کار و زندگی خود را‌‌ رها کرده و وقت شان برای ساعت‌ها و شاید روز‌ها گرفته شود.

 اساسنامه تعاونی بهمن ایثار برای استان گلستان است و گفته مي شود نباید اين تعاوني در استان مازندران و ساير استان ها فعالیت داشته باشد اما مسئولان اين تعاوني مي گويند با وزارت تعاون و اداره کل تعاون استان مازندران هماهنگ و بعد اقدام به احداث شعبه کرده اند.

در گزارش خبرگزاري مهر که مشکل پيش آمده را در استان قم بررسي کرده، آمده که بانک مرکزی چند روز قبل از نیروی انتظامی و بانک‌ها خواسته است تا در این مورد اقدام کنند. به علاوه بانک مرکزی از بانک‌ها خواسته تا تنها با صندوق‌های اعتباری که دارای مجوز قانونی می‌باشند همکاری کنند و لذا بانک‌ها نیز از مسئولان صندوق بهمن ایثار مدارک قانونی خواستند که آنها ارائه نکردند.

اما سئوال ضروري اين است که اگر این تعاونی مشکل داشته چرا از دو سال و نیم قبل و از زمان تاسیس بهمن ايثار اقدامی صورت نگرفته و اينک که تعداد شعب،کارکنان و مشتریان به حد بالايي رسیده این کار را انجام داده‌اند؟!و اين که تکلةيف سپرده هاي مردم چه مي شود؟


  • شهین ترابیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 22 مهر 1391-0:0

    همه ما پی بردیم که این مشکل رو بانکهای دولتی و به تبع آن بانک مرکزی تمام کننده این ماجرا بوده ....حالا بیاین وضعیت مدیرانشونو مشخص کنین..این بنده خداها این همه تلاش کردند هیچ سهمی نمیبرن در مولی الموحدین؟؟

    • يکشنبه 21 خرداد 1391-0:0

      مشکل مردم اینست که با وجود تورم زیاد( و پول موجود نا کافی برای رفع مایحتاج ضروری) وبالنتیجه پایین آمدن ارزش پول مجبور به سپرده موقت وجه موجودخوددر جایی که سودی در حد تورم داشته باشد میشوند غافل از اینکه در موسسات مالی و اعتباری که تحت نظر بانک مرکزی اداره میشود کسی بفکر مردم مشکل دار نیست.

      • يکشنبه 1 خرداد 1390-0:0

        چرا شماباعث بیچارگی مردم می شوید

        • اهورا-گرگانپاسخ به این دیدگاه 0 0
          پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390-0:0

          بچه ها سلام من اهورا هستم
          نگران نباشین بخدا همتون به پولهاتون میرسین . امیدتون به اون بالایی باشه . اگه باور ندارین با این شماره تماس بگیرین تا بهتون ثابت کنم که هیچ کلاه برداری ای از جانب مدیر و مسوولین تعاونی اعتبار بهمن ایثار صورت نگرفته.
          09395131190

          • علي باباييپاسخ به این دیدگاه 0 0
            دوشنبه 12 ارديبهشت 1390-0:0

            يك مشت آدم عوضي رو توشعبه توحيد گذاشتن.به جاي اينكه مردم وآروم كنند يه چيزي هم طلبكارند.لعنت به كسايي كه به خاطر منافعشون آدماي ضعيف وزير پاشون له ميكنن.به جاي اينكه اونا به ما وام بدن،ما به اونا وام داديم

            • سید علی هاشمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 11 ارديبهشت 1390-0:0

              با سلام میخواهم کلاهبرداری در روز روشن را برایتان بگویم شاید شنیده باشید اگر کسی چک زیاد میکشید و به افراد زیادی بدهکار بود و به هر دلیلی قار به پرداخت نبود (چه ورشکسته و چه کلاهبرداری)یک نفر را در حجره مینشاند و وظیفه ان شخص این بود که چکهای نفر بدهکار را تومنی دو ریال میخرید و شخص طلبکار هم که میدید پولش رو هواست مجبور میشد به این پیشنهاد تن دهد حا لا حکایت ما هم اینطور شده بعد از کفیل شدن تعاونی مولی الموحدین تعاونی بهمن ایثار از هر گونه پاسخگویی سر باز زده و ما را به مولی الموحدین حواله داد (صد رحمت به شمر)مولی الموحدین عجب جاییست میگویند خدا هیچکسی را نصیبش بیمارستان نکند اما من میگویم نصیبش مولی الموحدین نکند (قربان نامت یا مولا)اولا در اینجا بی احترامی تحقیر و توهین هست دوما افرادی از پرسنل تعاونی پنهانی پیشنهاد میدادند اگر پولتان را میخواهید 5/ 11 درصد از پولتان را کم و بقیه را میپردازیم سوما از تعداد زیادی ( چندنفر را خودم دیدم و وکالت نامه رسمی انها راخواندم)وکالت تام الاختیار و به نام برادر رئیس مولی الموحدین دال بر هر گونه اختیار و وکالت دهنده تا یکسال حق برداشت نداشته و سودی هم به وی تعلق نمیگیرد افراد زیادی بدلیل نا امیدی تن به این دادند که در صورت نیاز قابل اثبات هست (من هم دارم)خلاصه 4 ماه هست هیچکسی جوابگو نیست اصلا اگر دستی تو کار نیست چرا باید کفالت بهمن ایثار را به مولی الموحدین بدهند در حالی که بانکهای قویتری داریم انگار ما به انها وام داده ایم که میخواهند با اطلاع اینکه دستمان به جائی بند وفریاد رسی نیست پولمان را هر گونه که خود میخواهند بپردازند عزیزان مازومه قسمتان میدهم این مطلب را برای دیگر ان هم بفرستید یا نماینده ای به مولی الموحدین بفرستید تا ببیند مردم از شهرهای مختلف می ایند و بعد از روز ها سرگردانی عاقبت دست خالی بدون کوچکترین امیدی بر میگردند(یاد اوری میکنم حاضرم گواهی دهم )باور کنید دیگه خسته شدم و حال نوشتن ندارم ارادتمند هاشمی 09122870737

              • چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

                تنهاتعاونی اعتبار یا تنهامحلی که وام اسلامی باکارمزدی پایین پرداخت می کردبا توطئه سایربانکهای مثلا رسمی وبا دست بانک مرکزی بسته شد.بسیاری ازروئسا،معاونین و کارکنان بانکهاخودنیزسپرده گذاراین تعاونی بوده اند واعتراف می نمایند که باافزایش استقبال روزافزون مردم ازسپرده گزاری دراین چنین تعاونی خطر ورشکستگی سایربانکهای مثلا رسمی به گوش می رسید.
                تنض:نام موسسه یک نام اسلامی مثلا حضرت ... - حداقل بهره وامها24درصدبه بالا
                آقای بانک مرکزی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                • سید علی هاشمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 16 فروردين 1390-0:0

                  با سلام و تبریک سال نو .من مبلغ 72700000 تومان سپرده را به امید در یافت وام نزد تعاونی بهمن ایثار گذاشتم اما بعد از 3 ماه نه تنها سود یا وام نگرفتم بلکه اصل سپرده ام را هم نمی توانم بگیرم هم ابرو-- هم اعتبار هم سلامتی ام را به عبارتی زندگیم را سیاه کردند که خدا باعث وبانی انرا لعنت کند باه هر جا مراجعه کردم جواب درستی نمی دهند نامه نوشتم.ایمیل زدم .تماس کرفتم اما مسلمانی یافت نشد به داد من و امثال من برسد تازه این در حالیست که سود پولهای کرفته شده را نیز باید بپردازم اقای بهمنی در مصاحبه تلویزیونی میفرماید سپرده گذاران نگران نباشند . این یعنی چه .من زمانی میتوانم نگران نباشم که پولم در جیبم باشد .کسی نیست از این اقا سوال کند ایا میشود بدون مجوز دکه ای زد انوقت شما بعد از دو سال یادتان افتاده مجوز ندارند این سیاسی کاریست خدا لعنت کند باعث و بانی انرا التماس دعا

                  • مال باخته پاسخ به این دیدگاه 1 0
                    پنجشنبه 11 فروردين 1390-0:0

                    قابل توجه است که فرمانداری به موبایلها پیام می دهد: هیج بانکی برشکسته نشده است . صدا و سیما گزارش تهیه می کند که کار روند قانونی خود را طی می کند .دادگستری به شکایت های علیه بهمن ایثار کاری ندارد. استانداری با خشونت زیادی مراجعین را طرد کرده است .(ضرب وشتم و تهدید)جالبتر اینکه استانداری کمی قبل از بسته شدن شعبات بهمن ایثار به بعضی از کارمندان دولتی که در این موسسات پول داشتند کتبا اطلاعیه داده بود که این موسسات مجوز و اعتبار ندارند و بزودی بسته می شوند .پولتان را بگیرید!
                    ضمنا موسسه مولی الموحدین به عهده گرفته که اقساط بهمن ایثار را از مردم بگیرد اما هیچ کسی به عهده نمی گیرد که پول مردم را بدهد . اگر مشکل سر مجوز است به مردم چه ربطی دارد، پول مردم را بدهند با موسسات برخورد قانونی کنند چرا در طی این سه سال دولت اقدامی نکرد تا مردم اینهمه اعتمادشان افزایش پیدا نکند .
                    همه می گویند اتفاقی نیفتاده پول هست ،جایی نرفته به شما می دهند . اما فقط خود ما مشتریان می دانیم که لا اقل تا مدتی طولانی به نصف پولمان هم نمی رسیم .

                    • يکشنبه 7 فروردين 1390-0:0

                      من فکر میکنم نقشه بانک مرکزی بود که امثال ما که توان پرداخت سود بالا رانداریم نتونیم کمر راست کنیم دلمون خوش بود که با کل دارییمون بتونیم وام با بهره کمتر از بانک مسکن صاحب خونه بشیم که نشد فدای سر دولت ...

                      • سه شنبه 2 فروردين 1390-0:0

                        با سلام خدمت همه این بانک در یک هفته قبل سال جدید با پرداخت 3.5تومان از اصل سپرده به مردم از طریق موحدین وحده مابقی پرداخت پولها را بعد عید داده است شایان ذکر است که در قدم اول پرداختی مبالغ 7 تومان بوده است

                        • جوان سي ساله بدبخت بيکارپاسخ به این دیدگاه 1 0
                          جمعه 13 اسفند 1389-0:0

                          متاسفانه سرنوشتمون دست مفت خوراييه که اجازه نميدن کوچکترين تکوني به زندگيمون بديم ميخواستم وام بگيرم عيد ازدواج کنم خدا لعنتتون کنه عين روز واسم روشنه ماجرا چيه

                          • پنجشنبه 5 اسفند 1389-0:0

                            من یه پیام دادم در این مورد که آگاهی دادن به مردم بود اما تایید نکردید چرا ؟ خوب معلومه که مردمی را که با سانسور در جهل و نا آگاهی قرار بدیم عاقبتشون بهتر از این نمی شه ! خودتون هم اهل سانسور هستید و دوست دارید مردم بیچاره بشن.

                            • چهارشنبه 4 اسفند 1389-0:0

                              تکلیف سپرده های مردم چه میشه؟حالا وامشون ارزونی شون.

                              • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

                                توراخدابولمونو بدین

                                • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

                                  سلام
                                  شعبه بهمن ايثار تو قوچان هم بسته شده و همه مردم الان چند روزه كه جلوى اين شعبه تجمع كردن...
                                  واقعأ كى ميخواد جواب مردم رو بده؟

                                  • سه شنبه 3 اسفند 1389-0:0

                                    سلام میخواستم بدونم ایا تا پایان سال جاری ما میتونیم به پولمون برسیم یا نه

                                    • مریم از بابلسرپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                      دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                                      بدبخت شدیم رفت قرار بود 11/25 وامو به حسابمون بریزن چک دادیم.ابرومون رفت.کی جوابگو ما خواهد بود.دار و ندارمون رو جمع کردیم ریختیم تو حساب تا شاید گره ای وا شه.مجبور شدیم نزول کنیم تا چکو که واسه فرداست پاس بشه تمام هستیمون بر باد رفت مثلا اومدبم مشکلمون حل شه بدتر افتادیم تو چااخه این چه وضعشه؟؟؟؟؟؟چرا با ابروی مردم بازی میکنید.؟؟؟؟؟؟

                                      • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                                        نگران نباشید به امید خدا درست میشه.من هم سپرده دارم.

                                        • مردم فهیم!!!!!!!!!!!!!پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                          دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                                          لعنت به باعث و بانی این اتفاقات.مگر آقایان دولت نمیدونستند که اینها دارن فعالیت میکنن؟
                                          چرا مجوز دادن؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          چرا الان که شب عیده مجوزشو میخوان بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          این مملکت صاحب نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          هرکی میاد پول مردمو بخوره و بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          چندتا خانواده رو بدبخت کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          چند نفرو بیکار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          آبروی چند نفرو بردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                                          مسئولین وزارت تعاون کلاخشونو بالاتر بذارن!!!!!!!!!!!
                                          مسئولین بانک مرکزی بالاتر!!!!!!!!!!!!!
                                          فقط بلوف بزنن که همه چیز در کنترله،همه چیز خوبه،ما تو این مملکت مشکل نداریم!!!!!
                                          پس این اگه مشکل نیست چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
                                          هر کس هر غلطی میخواد میکنه فقط مردم باید جواب بدن!!!!!!
                                          تا الان ده هزار بار کلاه این مردم را برداشتن،کی جواب داده که اینبار جواب بده؟
                                          تا الان صدها نفر از بانک های ایران اختلاص کردنفدزدی کردن،پول امثال من بدبختو خوردن کی جواب داده، جورشو مردم فهیم!!!!!!!!!!!باید بکشن.

                                          • دوشنبه 2 اسفند 1389-0:0

                                            مسولین گرامی بانک مرکزی خواهش می کنیم هر چه سریع تر کار بهمن ایثار را حل کنید تا ما افراد مسضعفین سپرده های خود مان رابرداریم

                                            • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                              سلام..
                                              من يكي از كارمندان بهمن ايثار هستم..شعبه ي ما قرار بود 22 بهمن افتتاح بشه اما به دليل مشكلاتي كه بانك مركزي پيش آورد فعلا افتتاح نشده..بيش از 10 شعبه تجهيز شدن اما هنوز نتونستند افتتاح بشن..اين در حاليه كه تعاوني بهمن ايثار در حال طي مراحل بانك شدن بود..
                                              همه ي ما خوب مي دونيم كه با اينكه هنوز 15 روز از فرصتي كه بانك مركزي اعلام كرده باقي مونده ولي حساب هاي تعاوني مسدود شده و مشتريان محترم ما حق دارند كه نگران بشن..
                                              اما من از مشتريان عزيز خواهش مي كنم در سرپرستي و شعب تجمع نكنن..خواهش مي كنم همكاران من رو مورد اهانت قرار ندن..
                                              واقعا ما بي تقصيريم..
                                              مطمئن باشيد حقي از شما ضايع نمي شه..به زودي اوضاع به روال عادي برمي گرده..
                                              جناب بندرچي و بالويي در تلاش هستن..

                                              • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                تورو خدا ،شما که دم از مسلمانی مزنید چرا این مشکل را زودتر حل نمیکنید .چک دارم ،مریض دارم زندگیم در حال متلاشی شدن هست، تمام زندگی ام رفت، هر شب کابوس میبینم، تو رو خدا پول خدم را بهم بدید

                                                • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                  پاسخ به محمد

                                                  تعاونی وحدت که بدتره بابا ......!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                  • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                    امروز اول اسفند در رشت مردم جلوی استانداری تجمع کردند واز استاندار خاستار پاسخ در باره چگونگی وضع بهمن ایثار وپس گرفتن پولهایشان شدند تجمع هم اکنون ادامه دارد اما هنوز کسی مردم را قانع نکرده

                                                    • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                      خیلی ساده نباشید پولمون رو خوردن یه آبم روش

                                                      • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                        امیدوارم مشکل حل بشه و ما همه مردم به پولشون برسن اگه خدای نکرده اتفاقی بیفته مردم دیگه به هیچ موسسه ای اعتماد نمی کنن

                                                        • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                          سلام.منم یکی از سرمایه گذارای بهمن ایثارم ازتون میخوام که بعده باز شدن حسابها به شعبه ها هجوم نیارین چون کارا حل شدو کار شعبات بهمن ایثار به روال عادی برگشت.با تشکر فراوون

                                                          • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                            من از دست این مردم عجول خیلی ناراحتم
                                                            کارمند این تعاونی هستم.شمال
                                                            همین 10 روز پیش که داشتن وامهای 20میلیونی با سود 5/2درصد میگرفتن.خیلی خوش اخلاق بودن.
                                                            اما امروز میگن من شما رو پولتون میکنم
                                                            ماهم کل خونوادمون تو این تعاونی سپرده گذاری کردن.
                                                            حالا که اتفاقی نیفتاده.تو رو خدا یکم خوش بین باشین
                                                            صبر کنین. اگه001%هم بانک نشیم پولتون جاش امنه

                                                            • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                              در دامغان هم مسدود است ولي در تعاوني بازه وجواب مردم را ميدن. گفتن تا15 اسفند درست ميشه، نگران نباشيد ، اميدوارم مسئولين به فکر قشر ضعيف ودانشجو مثل من باشند که شهريه دانشگاهم مسدود شده

                                                              • يکشنبه 1 اسفند 1389-0:0

                                                                لطفآ این توهم توطئه رو از خودتون دور کنید
                                                                اگه توطئه ای تو کار هست پس چرا برای تعاونی وحدت مشکلی پیش نیومده.
                                                                علت این مشکل رو در مسئولین شعب این تعاونی جستجو کنید. تعدادی جوان بی تجربه وبسیار خام که به هیچ عنوان در حد واندازه مسئول شعب یک موسسه مالی نیستند

                                                                • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                  من یکی از همکارانتون توی تعاونی اعتبار وحدت هستم. فقط دعا می کنم که از این وضعیت در بیاین.
                                                                  انشاءالله

                                                                  • محمدعلی از کاشانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                    شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                    باسلام
                                                                    مشکل اصلی تعاونی بهمن ایثار مسئله سیاسی می باشه وبرای این بانک مرکزی این مسایل را به وجود اورده اگه یه صندق یا تعاونی اشکال قانونی داره چرا بعد از اینکه 160 شعبه در کشور درست کرده ونزدیک 300هزار نفر عضو داره اونوقت میاد این حسابهاشو مسدود می کنه

                                                                    • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                      با سلام به دوستان عزیز بهمن ایثار در قوچان هم بسته شده(خراسان رضوی) امیدوارم که به پولمون برسیم!!!!!!

                                                                      • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                        مسئوليت مسقيم اين كار فقط متوجه بانك مركزي هست .آخه مرد مومن وقت كم بود كه ملت رو اي وقت سال به خيلي چيزا بدبين كنيد. شايد كه نه حتماٌ مافياي بانكي هم تو اين كار نقش دارن . دكتر احمدي نژاد كجايي مسئولين بانك مركزي دارن با آبروي دولتت بازي ميكنن ....

                                                                        • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                          سلام. خيلي خيلي خوشحالم که مردم فهيمي ميث شما دارم.
                                                                          من يکي از مسئولين شعب بهمن ايثار هستم و اين وضعيت براي همي ماها لازم بود که يه تلنگري به خودمون بزنيم که هميشه همچي اون طوري که ما مي خوايم نيست.
                                                                          کل ماجرا از اينجا شروع شد که از اين تعاوني و تعاونيهاي اين طوري به بانک مرکزي و داراي به خاطر نرخ سود پايين چيزي نمي ماسد. اونا از تمام تلاششون استفاده کردن ولي نتونسن کاري کنن.از طريق شايعه ورشکستگي فشاري وارد کنند که خدايي هم پدرمونو در آوردن.
                                                                          ولي اينو بهتون هم بعنوان يک مسئول و هم بعنوان يک سپرده گزار که اگر بخواهيم همه يک روز درخواست پول حتي از بانک مرکزي رو کنيم نميتواند جوابگو باشه.خيال همتون راحت. اين کلماتو در حالي براتون تايپ مي کنم که روزاي پر مشغله اي رو طي مي کنم.از اينجام از هميه همکاراي صبورم تشکر ويژه کنم وسلام

                                                                          • پيام محمديپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                            شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                            من با واسطه از دوستان جناب آقاي بالويي مدير كل بهمن ايثار هستم
                                                                            اينكه بهمن ايثار ورشكست شده فقط يك شايعه است تا بوسيله سيل مردم كمر تعاوني بشكند
                                                                            هيچ نگران نباشيد بهمن ايثار بيدي نيست كه از اين بادها بلرزد
                                                                            بزودي با خبر بانك شدن اين تعاوني دل همه دوستان خنك شده و دماغ همه دشمنان خواهد سوخت
                                                                            شركت سالم انديشان گلستان

                                                                            • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                              متاسفانه تو رشت تازه متوجه شدیم که بهمن ایثار دچار مشکل شده.البته این ما مردمیم که بیچاره شدیم. هیچ کس هم اینجا پاسخگومون نیست.جدا چاره چیه؟کی و چقدر از پولمونو میدن؟؟؟؟

                                                                              • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                من هم در یکی از شعب رشت بودم اگر مسئولین شعب ترسو نبودند وفرار نمیکردند شاید مردم اینقدر بی قرار و مضطرب نمیشدند وای خدا به داد ما برسد اگر 20 میلیون پولمان را ندهند واقعا دولتمردان ما غیر مسئولن که در چنین شرایطی ساکت وآرام نشسته اند

                                                                                • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                  حالا من كه تهرانم ميخوام اقساطم پرداخت كنم چه بايد بكنم

                                                                                  • فریدونکنار بهروزپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                    شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                    سلام ... کی از این بلاتکلیفی در میایم دیگه خسته شدیم ... از مسئولان تقاضا دارم که به این مسئله رسیدگی کنند ...

                                                                                    • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                      من هم تو این موسسه پول دارم وامم هم اماده بود 8/11باید واممرا می گرفتم خدا خیر بده به هر کس که این کار را کرد هم پولم رفت هم وامم بابا جون من چک شب عید دارم عیدمان گل باران است

                                                                                      • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                        منم اونجا حساب دارم . خواهشا تجمع نکنید دم در بانک ها . این مشکلی رو حل نمی کنه . ما باید بهمن ایثار رو هم مقصر بدونیم . چرا که تاریخی که بانک مرکزی به اونا گفت برج چهار 88 بود . اما الان کی هست .
                                                                                        پس بهمن ایثار نیز سرسری گرفت تا کار به اینجا کشید . من یه 5 میلیون پول گذاشتم تا با وامی که گرفتم 10 میلیون یه قطعه زمین 80 متری تو روستا بخرم . چه کار کنم .مجبورم .
                                                                                        حالا بانک مرکزی به جای اینکه کار رو اصلاح کنه مردم ایران که خدایی از بهترین مردم ها هستند رو دچار مشکل کرده .
                                                                                        آقا مردی بیا وام 4 درصد نه 10 درصد نه 12 درصد بده چرا وام 24 درصد می دی .
                                                                                        اینه بانکداری اسلامی ؟ من که باومر نمی شه

                                                                                        • شنبه 30 بهمن 1389-0:0

                                                                                          من هم اونجا حساب دارم.هركسي كه وضع ماليش خوب نبود به اين موسسات دل بسته بود.چرا بايد بانك مركزي يه كاري كنه كه دودش به چشم همه بره؟

                                                                                          • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                            چرا بانک مرکزی به تعاونی هایی مثل فرشتگان و صالحین و ثامن الائمه گیر نداد؟جوابش ساده است چون با تسهیلات بالای 20% نمی تونن رقیب جدی برای بانک ها بشن. ولی تعاونی هایی مثل وحدت و بهمن ایثار بانک ها رو فلج کرده اند کمی تفکر رو این حرف شما رو هم متقاعد می کنه.هدفشون بی اعتبار کردن این موسساته که دارن به هدفشون می رسن

                                                                                            • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                              بیچاره بهمن ایثار داره 2،3 روزه موسسه ی مالی میشه ، تازه یه خبرم اینکه کلیه ی سهام تعاونی اعتبار امید رو با تمام امتیازات 160 تا شعبه اش رو از دم خریداری کرده که فکر کنم ارزشی بالغ بر چند صد میلیارد تومان داره ، مگه میشه ورشکست بشه ؟
                                                                                              این فقط یه توطئه هستش , فقط پیشنهاد میکنم زنگ بزنین بانک مرکزی و خیالتون رو راحت کنین , همیـــــــن و بس ...
                                                                                              من زنگ زدم و خیالم راحته راحته ...

                                                                                              • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                به همه میگم ناراحت نباشین من کارمند بهمن ایثارم ، فقط شایعات مارو به اینجا کشوند مخصوصآ شایعات و کارهایی که همکارانمون توی تعاونی وحدت کردن .الان دودش داره تو چشم همه میره...

                                                                                                • علی-تهرانپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                  جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                  ازمسوولان تقاضا داریم باحمایت ازاین موسسه ادامه فعالیت آنراممکن کنند ونیز تقاضای ذاریم تکلیف سپرده های مشتریان رانیزمعلوم کنند

                                                                                                  • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                    من از بهمن ایثار وام گرفتم و تا حد زیادی در جریان ریز کاراش هستم.بانک مرکزی در تاریخ 14 بهمن اسامی تعاونیهای متخلف که باید بسته بشن رو اعلام میکنه و به بهمن ایثار و اعتماد ایرانیان و امید جلین تا 15 اسفند برای گرفتن مجوز فرصت میده(این نامه رو تو سایت بهمن ایثار میشه دید) و در اقدامی بسیار مشکوک همون روز برای تمامی بانکها نامه محرمانه میزنه که از دادن خدمات به بهمن ایثار خودداری کنن!!!!! واقعا اسم این کار رو چی میشه گذاشت؟به جون عزیزم من هر دو تا نامه رو دارم.جالب اینکه بانکها هم محبت میکنن این نامه محرمانه رو در اختیار مردم میذارن.اسم این کارها رو چی میشه گذاشت جز اینکه چند نفر در سطوح بالای تصمیم گیری در این زمانه ها گرفتن امتیازات بسیار بالا و هنگفت رو به بدبخت کردن مردم و شرمساری 2000 خانواده از کارمندان این تعاونی جلوی مردم و بدتر از اینها بوجود آمدن جو وحشتناک امنیتی در چند شهر در این مقطع بسیار حساس از انقلاب اسلامی ترجیح میدن؟ اگر این موسسات غیرقانونی بودن چرا گذاشتن کار به اینجا ها بکشه؟چرا وقتی رییس جمهور از گسترش قرض الحسنه صحبت میکنه موسسات مظلومی مثل بهمن ایثار رو فدای جاهایی میکنید که وام های 20-30 درصدی به مردم میدن؟واقعا جای تاسف داره....

                                                                                                    • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                      من می خواستم توی این تعاونی 300میلیون از طرف یک شرکت سرمایه گذاری کنم برای همین به دفتر مرکزی بهمن ایثار در تهران مراجعه کردم به نظرم رسید که اونا دچار غرور و بی برنامگی شدن. فکر کن!!!!!! می خواستم 300 بخوابونم اما اونا به فکر خوردن ناهار بودن کوبیده ه ه ه ه
                                                                                                      اونقدر برخوردشون ضعیف بود که من پشیمان شدم. ضمنا یه تعارف خشک و خالی هم به من نزدن برای ناهار

                                                                                                      • کارمند بانکپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                        جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                        دوستان عزیز با توجه به تورم 21% و هزینه نگهداری پول 5% کدام عقل سلیم وام با نرخ 2% میدهد . مضافا اینکه خود بانکهای دولتی با پرداخت تسهیلات 14% به مرز ورشکستگی رسیده اند

                                                                                                        • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                          اصلاً نگران نباشید ، من زنگ زدم از بانک مرکزی وضعیته بهمن ایثار و پرسیدم ، اونا گفتن همه ی مدیران ارشد و هیات مدیره ی بهمن ایثار اونجا هستن و دارن تلاش میکن و یکی دو روزه به موسسه ی مالی تبدیل می شن ، با اینکه نزدیکه 55 میلیون تومن تو بهمن ایثار گذاشتم ولی اصلاً نگرانه پولم نیستم چون کارشوون درسته و این مشکل به زودی حل میشه .
                                                                                                          راستی ، اگه دوس داشتین به بانک مرکزی زنگ بزنین ...

                                                                                                          • جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                            تورو خدا یه جوابی به مت بدین زندگیمون تو بانککککککککککککککککککککککککک

                                                                                                            • محمدابراهیمپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                              جمعه 29 بهمن 1389-0:0

                                                                                                              این تعاونی باتسهیلاتی که به مردم میداد خاری بود درچشم با نکها

                                                                                                              • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                لعنت به این اوضاع مملکت ما
                                                                                                                اگه بانکای مرکزی با مردم همکاری کنن مردم به موسسها روی نمیاورند
                                                                                                                تورو خدا پیگیر باشید

                                                                                                                • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                  پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                  یکبار گزیده شده بودیم ، یکبار دیگر گزیده شدیم و عجیب انکه باز هم گزیده می شویم .

                                                                                                                  نه ما را خیالی هست و نه مسئولان ما را ؟

                                                                                                                  اما ، اما ، اگه ما شروع به ناله و فریاد کنیم ، حتما اونها کاری خواهند کرد

                                                                                                                  • پویا از بابل-پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                    پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                    مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما
                                                                                                                    غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما
                                                                                                                    برای پیدا کردن عامل این مشکل بروید ببینید چه کسانی الآن بشکن میزنند چرا موسساتی یا کارمزد 32% را نمی بندند؟

                                                                                                                    • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                      خدا لعنت کند استلندار بانکهای دولتی ک نذاشتن این بانک به کار خود ادانمه دهد.باج میدادن مشکل حل بود

                                                                                                                      • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                        بهتر است مسئولین و بانک مرکزی این تعاونی را حمایت کند تا مشکلی برای قشر اکثرا مستضعف که منتظر گرفتن وام با بهره کم هستند پیش نیاید. دولت که حامی مستضعفان است باید دخالت کند که حقی ضایع نشود.

                                                                                                                        • افشین خزایی پاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                          پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                          سلام افشین هستم منم در شعبه نوشهر افتتاح حساب کردم 2روزه فقط کارم شده گریه مال من 24 میلیون تومانه اما با دوستایی که معرفی کردم جمعآ شده 400میلیون تومان خدا بهم رحم کنه

                                                                                                                          • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                            مردم مازندران يه كم صبور باشيد
                                                                                                                            بايد صبر كينم تا 15 اسفند مسئولان بانك طرح ادغام رو انجام دهند كه ديگه منعي براي فعاليت نباشه!
                                                                                                                            از مسئولان بانك هم خواهشمنديم مردم رو در جريان اقدامات انجام شدشون قرار بدن.

                                                                                                                            • دایه دلسوزپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                              پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                              با سلام مدیران بهمن ایثار باید باج وخراج دولت را به موقع بدهند تا مشکلات اینچنینی برای ملت و خودشون درست نشه ، این یکی از اصول مدیریتی ... یعنی *** نمی دونستند!!!؟

                                                                                                                              • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                                خورديد رفت پول ما بدبختارو ميخواستيم به زخمي بزنيم .كه زخم كاري زديد.نوش جان

                                                                                                                                • پنجشنبه 28 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                                  وقتى در ايران چند ماه پيش موسوى و كروبى كانديداى رييس جمهورى بودن،وحال امروز در مجلس با عنوان «مرگ بر موسوى و كروبىواعدام» ياد ميشود ان موقع در بانك هاى ايران هر چه بگويم امكان داره رخ بده سوال؟چرا به ايثار از اول مجوز فعاليت دادن!؟

                                                                                                                                  • چهارشنبه 27 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                                    این هم توطئه بانکهای دولتی برا ازبین بین موسسه است که به برا مردم صادقانه خدمت می کند خدا لعنتشان کند

                                                                                                                                    • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                                                                                                                                      چهارشنبه 27 بهمن 1389-0:0

                                                                                                                                      من هم در بهمن ایثار حساب دارم.به نظر من مردم نباید تجمع کنند.این جوری مشکلی حل نمیشود.مردم باید منتظر بمانند تا آقایان مشکل را حل کنند.با تجمع به پولشان نمی رسند.اوضاع بدتر می شود.تازه در گزارش هم آمده که ورشکست نشده اند.مشکل قانونی دارند که با حوصله کردن حل می شود.خواهشا"شلوغ نکنید تا ما به پول مان برسیم.


                                                                                                                                      ©2013 APG.ir