تعداد بازدید: 3317

توصیه به دیگران 25

يکشنبه 15 اسفند 1389-10:56

استاندار بيا بيرون

تعدادي ازمشتريان تعاوني اعتباري بهمن ايثار صبح روز يک شنبه جلوي استانداري مازندران تجمع کردند.اين در حاليست که استاندار و برخي مقامات استانداري براي شرکت در کنوانسيون تالاب ها به رامسر رفته اند.(ويرايش سوم)


به گزارش خبرنگار مازندنومه اين تجمع از حدود ساعت 9 صبح با حضور تعداد اندکي از مردم آغاز شد و به تدريج به نفرات تجمع کنندگان افزوده شد و به چند صد نفر رسيد.

بر اساس اين گزارش مشتريان موسسه بهمن ايثار شعار مي دادند:«استاندار بيا بيرون!»اين در حاليست که طاهايي و برخي معاونان استانداري به رامسر رفته اند تا در برنامه کميسيون تالاب ها شرکت کنند.

 تا لحظه مخابره خبر(ساعت10:45صبح )نيروي انتظامي جلوي در ورودي استانداري از داخل شدن معترضان به محوطه استانداري جلوگيري مي کند.پليس با جواني که مشغول فيلمبرداري با موباياش نيز بود برخورد کرد.

خبرنگار ما با هادي ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران-تلفني تماس گرفت که ابراهيمي اظهار داشت در جلسه اي حضور دارد و در حال آمدن به ساختمان استانداري و بررسي موضوع است.

خاطرنشان مي کنيم از حدود يک ماه پيش تعاوني بهمن ايثار بر اساس سياست بانک مرکزي سپرده هاي مشتريان را نزد خود نگه داشته و مشتريان اين موسسه دچار مشکل شده اند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما دقايقي بعد از ساعت 11 يکي از ده نماينده تجمع کنندگان که براي راي زني به داخل ساختمان استانداري رفته بودند به ميان جمعيت آمد و اظهار داشت:با يکي از مديران معاونت سياسي استانداري مازندران صحبت کرده است و آن مقام مسئول گفته که اگر تعاوني بمن ايثار حسن نيت نشان دهد و شروع به پرداخت سپرده هاي مشتريانش کند،ما نيز يک ميليارد تومان پول موسسه را تا آخر هفته آزاد خواهيم کرد.

اين مقام مسئول هم چنين گفت که شعبات بهمن ايثار فرم هايي را به مشتريان داده اند تا رضايت آنان را براي دريافت قسطي سپرده هاي شان جلب کنند که از مردم مي خواهيم زير بار اين کار غيرقانوني نروند.

برخي از تجمع کنندگان نيز اظهار داشتند تا چهارشنبه صبر مي کنند اما اگر مشکل شان حل نشد،دوباره جلوي استانداري تجمع خواهند کرد.مقامات مسئول در استانداري هم از مردم خواستند به تجمع بدون مجوز خود پايان دهند.

خاطرنشان مي کنيم حدود ساعت 11:35 دقيقه هادي ابراهيمي هم به ميان تجمع کنندگان که تعدادشان بسيار کم شده بود،پيوست.وي دقايقي با مردم صحبت کرد و قول پيگيري مشکل شان را داد.

گفتني است شهردار ساري و تني چند از اعضاي شوراي شهر مرکز استان که در حال عبور از خیابان بودند ،بي توجه به نگاه مردم منتظر و خسته از ايستادن متوالي،بدون اظهار حتي جمله اي براي همدردي با آن ها از کنارشان عبور کردند.

ساعت يک بعد از ظهر تعدادي از نماينده هاي تجمع کنندگان بعد از جلسه با مقامات استانداري،با خبرنگار ما به گفت و گو پرداختند.يکي از بانوان اظهار داشت:آقاي ابراهيمي ابتدا با همتاي خود در قم تلفني صحبت کرد و  معاون سياسي و امنيتي استاندار قم تلفني بيان داشت که طلب هاي مشتريان در قم پرداخت شده و اوضاع به حالت عادي برگشته است.

اين خانم که يکي از نماينده هاي تجمع کنندگان بود،افزود:معاون سياسي استاندار مازندران سپس با سرپرست موسسه مالي مولي الموحدين در مازندران صحبت کرد که سليم بهرامي گفت:از چند روز آينده به تدريج پرداخت ها را شروع مي کنيم و صاحبان مبالغ پايين مي توانند تا پايان سال موجودي خود را برداشت کنند.

وي افزود:صاحبان حساب هاي مبلغ بالا بخشي از موجودي شان را تا پايان سال 89 و بقيه را سال آينده دريافت خواهند کرد.

هادي ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استاندار مازندران- نيز به خبرنگار ما گفت:به زودي از طريق صدور اطلاعيه يا مصاحبه تلويزيوني درباره تعاوني بهمن ايثار و وحدت با مردم استان صحبت خواهم کرد.

خاطرنشان مي کنيم مردم مازندران 130 ميليارد تومان در تعاوني اعتباري بهمن ايثار سپرده گذاري کرده اند.

گفتني است مردم شهرستان قائم شهر نيز تجمع مشابهي را صبح روز يک شنبه جلوي اين تعاوني در خيابان امام اين شهرستان برگزار کرده اند.تا ساعت تنظيم خبر(1:30 بعدازظهر)شماري از تجمع کنندگان در جلوي استانداري و نيز شعبه اين تعاوني در قائم شهر ايستاده اند و هنوز متفرق نشده اند.


  • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

    http://www.bahmaneisar.blogfa.com/
    جهت اطلاع از آخرین اخبار بهمن ایثار به وبلاگ فوق مراجعه کنید

    • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

      جواز تعاونی های اعتباری از اداره تعاون صادر شده الان باید جوابگو بانک مرکزی هم باشند

      • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

        به نظر من بجای استانداری باید رفت جلوی اداره تعاون

        • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

          ...و چه به بانک و بانکداری ... همشون ...دارن

          • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

            همیشه بدبختی مال ادمهای فقیر و بدبخت است چون سرمایه دار نیاز ندارد که پولش را به این تعاونی های بی اعتبار بدهد و می دونه که کجا سرمایه گذاری کنه ولی افراد فقیر اندک پولشان را می اورند توی این تعاونی ها که بتونند وام بگیرند که متاسفانه همچین وضعی پیش اومد بر پدر باعث و بانی لعنت.

            • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

              سلام
              beh-paras اگه خودتم مالباخته بودی همین حرف می زدی؟ در ضمن یکی مثل من که 25و 19 اسفند 10 میلیون تومان چک دارم استاندار محترم جای چک را پاس می کنه یا سرپرستی بهمن ایثار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
              دم عید من این همه پول از کجا بیارم؟ گرونی و خرید عید هم تعطیل..... کی میفهمه؟ تا بوده تو این مملکت همین بوده. اونی که نداره تا عمر می کنه باید از این جامعه بکشه.

              • دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

                سلام-متولیان بانکها نباید سلب اعتماد کنند-بنظرم بلوکه کردن سرمایه مردم نوعی کلاهبرداری محسوب میشود ومستلزم کیفر و عذاب باشد-
                مالباخته محترم حقته! چون خسیسی و طامع -بابا یک بخش از پولتو در راه خیر خرج کن درست میشه.

                • يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

                  مشکل بهمن ایثار و وحدت با حرف و حدیث حل نمی شود . بانک مرکزی باید از محل وجوه اداره شده سایر موسسات مالی مشکل این تعاونی ها را حل کند . ایا این درست است که مشتریان این تعاونی سرمایه خود را ، تمام زندگی خود را به این تعاونی ها وام دهند و پول خود را قسطی دریافت دارند ! کجای دنیا همچین قانونی رسمه !!!111

                  • همولایتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

                    من هم جزو تجمع کنندگان بودم و دوساعت از اداره مرخصی ساعتی گرفتم و اومدم.6 میلیون پول دارم تو بهمن ایثار.نمی دونم کی پول من زنده میشه؟وام بخوره تو سرم.ار آقای ابراهیمی می خواهیم وعده ندهند و مشکل ما را اساسی حل کنند

                    • يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

                      من هم امروز هنگام عبور از میدان شهرداری مردم را دیدم.واقعا" مردم مشکل ارند که باید حل شود.مسئولان الکی به اینها قول ندهند و حل کنند.مردم که بیکار نیستند شب عیدی بیایند جلوی استانداری چند ساعت معطل بمانندلابد مشکل دارند.وعده سرخرمن به اینها ندهید.گناه دارند.

                      • يکشنبه 15 اسفند 1389-0:0

                        هروقت معاون محترم سیاسی به وعده اش درخصوص تاسیس چندین شورای مشورتی در ارشاداستان واستانداری با حضور نخبگان علمی عمل کرد به وعده اش در رفع مشکل مردم از بانک مذکور نیز اقدام خواهد کرد .


                        ©2013 APG.ir