تعداد بازدید: 4329

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 16 اسفند 1389-0:10

ما فقط ملا بنویس هستیم

در جلسه شوراي شهر ساري مطرح شد:اتاق فکر شورای اسلامی شهر ساری راه اندازی شد-پارک ها بايد به سرویس بهداشتی و آب مجهز شود- زمانی می توانم کت و شلوار هاکوپیان بخرم که درآمد بیش از یک میلیون تومان داشته باشم-در این مملکت پروژه ای را سراغ ندارید که در زمان معین بهره برداری شود-نه ترسی از شهرداری دارم و نه حاشیه می روم.


مازندنومه:سیصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر ساری شامگاه روز يک شنبه برگزار شد.گوشه هايي خواندني از اظهارات مطرح شده در اين جلسه را کلثوم فلاحي-خبرنگار ما- به نگارش درآورده است.بخوانيد.

-------------------------------

*اتاق فکر

مهدی رضایی در اين جلسه گفت: برخی شهروندان تحصیلکرده طی مراجعات مکرر به شورا حاضر به همکاری افتخاری با ما شدند.

 وی با اشاره به اینکه این افراد طرح ها و برنامه های خوبی دارند، افزود: با حضور این افراد اتاق فکر شورای اسلامی شهر ساری راه اندازی شد که عصرهای شنبه از ساعت 17 تا 19 جلسه تشکیل می شود.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر راه اندازی ستاد استقبال از مهمانان نوروزی تصریح کرد: طرح خوش آمدگویی به زبان مناطق مختلف از حمله برنامه هایی است که اغلب شهرداری ها اجرا می کنند.

وی ضمن ضروری دانستن تجهیز پارک ها به سرویس بهداشتی و آب اظهار داشت: اغلب قشر متوسط به پایین جامعه هنگام مسافرت در پارک ها ساکن می شوند .

 رضایی با بیان اینکه پخش سرودهای محلی در پارک ها می تواند یکی دیگر از طرح های نوروزی باشد یادآور شد: ترمیم معابر هم باید به سرعت انجام شود.

وی با اشاره به ساماندهی دستفروش ها در یک مکان معین خاطرنشان کرد: باید برای سال جدید هم مکانی جهت اسکان دست فروشان در نظر بگیریم که شهر به حالت سابق برنگردد.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به تهیه بسته های نوروزی افزود: این بسته ها می تواند حاوی نقشه شهر ، محل های گردشگری و سی دی محلی باشد.

وی اظهار داشت: چنانچه بتوانیم مدت ماندگاری مسافران را افزایش دهیم ، خدمت بزرگی به اقتصاد ساری کرده ایم.

رضایی با اشاره به پل کابلی ساری گفت: این پل هزینه زیادی در برداشته و بهتر است به پل معمولی با همان کاربری تبدیل شود.

*پروژه داراب به نفع نيست

 دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه پل داراب 13 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اظهار داشت:در این برهه و وضعیت شهرداری ساری ، اجرای این پروژه به نفع شهر نیست.

 فرامرز نقیبی افزود: زمانی می توانم کت و شلوار هاکوپیان بخرم که درآمد بیش از یک میلیون تومان داشته باشم و هزینه این پل هم برای شهرداری بسیار سنگین است.

 وی با بیان اینکه هیچکس نمی تواند در ساری ادعا کند که دلش بیشتر از اعضای شورای شهر برای ساری می سوزد تصریح کرد: دنبال کارهایی هستیم که پیش از این باید اتفاق می افتاد.

نقیبی یادآور شد: پیشنهاد پل کابلی به شورا نیامد ، شهرداری خودش تصمیم می گیرد و امضا می کند و ما فقط ملا بنویس هستیم.

*اصل مطلب

 مشاور شرکت پل میدان ولی عصر (عج)ساری در این نشست اظهار داشت: در این مملکت پروژه ای را سراغ ندارید که در زمان معین بهره برداری شود.

سورکی آزاد مشغول تعریف و تمجید از شهرداری ساری بود که رئیس شورای شهر به وی گوشزد کرد که زمان را مدیریت کرده و به اصل مطلب بپردازد.

 سورکی آزاد افزود: نه ترسی از شهرداری دارم و نه حاشیه می روم.

 وی با بیان اینکه پروژه پل داراب را با شرایط خاص قبول کردیم تصریح کرد: برای اینکه عرق خود را به شهرمان ابراز کنیم طراحی این پل را هم رایگان بر عهده گرفتیم.

 سورکی آزاد با اشاره به اینکه پیمانکار حدود 2 میلیارد تومان در پروژه پل کابلی کار کرده یادآور شد: تغییر پروژه در این مقطع زمانی کار صحیحی نیست، چراکه عملکرد سازه ای که الان ساخته شده با سازه نوع دیگر متفاوت است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهتر است این روند ادامه داشته باشد گفت: قبل از اجرای پروژه می توانستیم با یک پل ساده دو طرف را به هم متصل کنیم اما اکنون پروژه روند اجرایی گرفته است.

*چرا 13 میلیارد تومان؟

عضو کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه اینجا محل ابراز احساسات نبوده و محل تصمیم گیری است، افزود:بنده در این جلسه یک رای دارم و باید در خصوص این پروژه رای تایید یا رد دهم.

 جمال باقری با اشاره به اینکه به عنوان نماینده بخشی از مردم در شورای شهر ساری وظیفه دارم پاسخگوی سوال مردم باشم تصریح کرد:لزومی نداشت برای اثبات عرق خود به ساری ، طراحی پل را رایگان انجام دهید چراکه در شهرداری الاماشاءالله از این پول ها خرج می شود و شما هم اگر نمی گرفتید یک غریبه می گرفت.

وی با بیان اینکه معنا ندارد طراحی این پروژه را رایگان انجام دهید یادآور شد: می توانستید حق الزحمه خود را دریافت کرده و در جای دیگری هزینه کنید؛ مثلا یک پرورشگاه بسازید.

باقری با اشاره به اینکه دکترای من پزشکی است و رقیب شما نیستم خاطرنشان کرد:قوم و خویشی هم که رقیب شما باشد ، ندارم و باید توضیح دهید پروژه ای که با مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به مناقصه گذاشته شد و یک پیمانکار هم برنده این مناقصه بود اکنون چرا به 13 میلیارد تومان رسیده است.


  • ساروی کیجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 16 اسفند 1389-0:0

    مثل اینکه شهر شلوغه...همش تاروف تیکه پاره کنه....اتا گنه رایگان طرح دمبه اونتا گنه نا به جان ته ونه شه پول ره بیری....اتا گنه ملا بنویس شهرداره....دتر خبرنگار هم شه حواس جم دارنه و دوتده چچی بنویسه....مره گمونه که دوره هخامنشی هسه چنده به فکر رعایا درنه؟ اما رعیتم دیگه....همیشه رعیت منتها اتا ارباب خار بونه و رعیت پرور و اتا هم بونه ارباب بی مروت بالاخره ارباب رعیتی برقراره....مه ننا شمه دور بگرده خسه بینی وسه دیگه بقیه حرفاره بلین به جلسه دیگه خجالت ندین اماره....


    ©2013 APG.ir