تعداد بازدید: 4303

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 اسفند 1389-8:10

پارک ممنوع

...طی سالیان اخیر چندین فقره سرقت خودرو یا سرقت لوازم جانبی خودرو از ماشين هاي پارک شده کارگران شرکت پوشینه محمودآباد صورت گرفت که براي نمونه دو فقره اخیر سرقت خودرو طی 24 ساعت و در هفته گذشته صورت گرفت.(نامه رسيده)


مازندنومه:نامه زير را يکي از کارگران شرکت پوشينه محمودآباد،به نمايندگي از جمعي از کارگران شرکت براي ما ارسال کرده است.موضوع نوشته نبود امنيت در محوطه بيرون از شرکت و سرقت خودروهاي پارک شده کارگران و مسايل مبتلابه بعدي است.متن کامل نامه وتقاضاي کارگران شرکت از مسئولان شهرستان از نظرتان مي گذرد.

------------------------------

نامه ای که می نویسم به نمایندگی از طرف کارگران شرکت پوشینه واقع در شهرستان محمودآباد مازندران است که بالغ بر 500 نفر در آن مشغول به کار هستند و متعلق به بخش خصوصی است.

کارگران این شرکت با شرایط سخت قرار داد سه ماهه و نبود امنیت شغلی و دیگر مشکلات عدیده کارگری مشغول به کار و زحمت جهت تهیه رزق و روزی حلال برای خانواده شان هستند.

 مدتی است که حق کارگران شرکت از سوي مدیريت و نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد اجحاف شده است.

قضيه از اين قرار است که طی سالیان اخیر چندین فقره سرقت خودرو یا سرقت لوازم جانبی خودرو از ماشين هاي پارک شده کارگران پوشینه صورت گرفت که براي نمونه دو فقره اخیر سرقت خودرو طی 24 ساعت و در هفته گذشته صورت گرفت.

 محل پارک خودروها در کنار خیابان اصلی شهر (بلوار آزادی) است که به موازات دیوار اصلی شرکت که فاصله ای حدود 300 متری با مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد دارد و در داخل محدوده شهری و جاده اصلی محمودآباد به نور قرار دارد.

 طی پی گیری های به عمل آمده از طرف کارگران جلسه ای با حضور مدیر شرکت و نیروی انتظامی برگزار شد که بدون حصول نتيجه ماند.

 کارگران قرار گذاشتندبه دلیل ناامنی خودروي خود را در این محدوده پارک نکنند،اما از فردای آن روز راهنمائی و رانندگی به همراه جرثقیل در محل حضور يافت و تهدید به حمل خودروها به پارکینگ نمود؛ در حالی که از نظر قوانین راهنمائی و رانندگی هیچ ایرادی برای پارک وجود ندارد و هیچ تابلوئی که نشان دهنده ممنوعیت پارک و یا توقف باشد در محل نصب نیست.

 با شرایط به وجود آمده کارگران مجبور به جا به جايی خودرو به سمت دیگر بلوار شدند که موجب بروز مشکلاتی برای منازل مسکونی و رستوران ومغازه های آن سمت بلوار شده و آنها هم اجازه پارک به خوردروها نمی دهند و خودروها باید در محلی دورتر که امنیت کمتری دارد پارک شود.

 از طرف مدیر شرکت هم به نگهبانی ابلاغ گردید که اگر کسی خودروي خود را در مسیر مذکور پارک کند اجازه ورود به شرکت ندارد و اخراج است.

 با شرایط به وجود آمده برای کارگرانی که از روستاها و شهرهای دیگر به محمودآباد می آیند،مشکلاتي ايجاد شده است.در ساعتی که باید در محل کار حاضر شود(شیفت صبح یا شیفت شب) در مسیرهايی که  شرکت سرویس ندارد(به ویژه روستاها و شهرهای دیگر)کار و برنامه ريزي شان دچار اختلال شده است. 

محمودآباد یک شهر ساحلی است که در ایام تعطیلات نیروی انتظامی در خیابان های منتهی به دریا برای ایجاد امنیت مسافران و جلوگیری از سرقت خودروها حداقل یکی از پرسنل وظیفه را در آن جا قرار می دهد .

تقاضای ما کارگران از نیروی انتظامی و مدیر شرکت این است که اجازه دهند خودروها را در کنار خیابان پارک کنیم که این حق قانونی ماست و يا حداقل یک نیرو از طرف شرکت یا نیروی انتظامی را جهت برقراری امنیت در این منطقه قرار دهند.

 با تشکر: جمعی از کارگران پوشینه



    ©2013 APG.ir