تعداد بازدید: 3405

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 اسفند 1389-23:3

ادياني:اجازه مصادره کارنامه دولت را به اشخاص ندهيد

در نطق ميان دستور نماينده قائم شهر وسوادکوه و جويبار در مجلس بيان شد:کشاورزان مازندراني با قلت گازوئیل سهمیه ای مواجه شده اند و انتظار می رود که نیاز واقعی کشاورزان را در خصوص گازوئیل تأمین کنيد-گازوئیل تخصیص یافته برای مرغداری ها و پرورش طیور استان در حدود 50 درصد نیاز واقعی مرغداری هاست.


مازندنومه:آن چه در پي آمده بخش هايي از نطق میان دستور سیدعلی ادیانی- نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،جویبار و بخش کیاکلا- درمجلس شورای اسلامی است که روز 17 اسفند در صحن علني مجلس ايراد شد و از سوي دفتر ارتباط مردمی وي در اختيار ما قرار گرفته است.

نکته جالب اين نطق،کنايه غيرمستقيم اين نماينده به ديگر نماينده منطقه است.اخيرا"با ورود سري نخست ماشين آلات شرکت نساجي مازندران،عزت الله اکبري با نصب بنرها و عکس هاي تبليغاتي خود به خصوص در ورودي شرکت نساجي مازندران، تلاش کرده اين اقدام را به نام خود مصادره کند.

در نطق زير ادياني از وزير اقتصاد و استاندار مازندران خواسته اجازه ندهند" افراد و جریاناتی کارکردها و رویکرد و کارنامه ی زیبا و کارآمد دولت خدمتگزار را در مازندران مصادره کنند."

اما در بخشي از اين نطق آمده:موج بیداری اسلامی در برخی از کشورهای جهان اسلام و سقوط طاغوت هاي حاکم بر این کشورها نشان از صدور انقلاب اسلامی ایران و رویش اسلام گرایی مسلمانان در جغرافیای سیاسی جهان اسلام است، بدون تردید پیروزی حقیقی این نهضت ها جبهه اسلام را تقویت و جبهه استکبار را متزلزل و منهدم خواهد کرد.


ادياني راد در ادامه ضمن تشکر از رئیس جمهوري و هیأت وزیران،به ویژه از وزرای صنایع و معادن ، نیرو ، جهاد کشاورزی و نفت به واسطه مصوبات کلیدی و موثر در حل بخشی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حوزه انتخابیه ادامه داد: فعالیت کشت و زرع در مازندران در باغ ها و شالیزارها آغاز شده و کشاورزان مازندراني با قلت گازوئیل سهمیه ای مواجه شده اند.

وي خطاب به مسئولان وزارت نفت و جهاد کشاورزی گفت: انتظار می رود که نیاز واقعی کشاورزان را در خصوص گازوئیل تأمین کنيد.

اين نماينده ضمن اشاره به اين نکته که گازوئیل تخصیص یافته برای مرغداری ها و پرورش طیور در استان مازندران در حدود 50 درصد نیاز واقعی مرغداری هاست،افزود: به جهت ضرورت و فوریت مسئله از وزرای محترم نفت و جهاد کشاورزی خواهانم تا در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و مشکل موجود را مرتفع کنند.

 
ادياني در ادامه نطق ميان دستور خود تصريح کرد: از مدیران وزارت اقتصاد و دارائی ، استاندار مازندران و دیگر دستگاه های اجرائی انتظار  می رود تا به زیبایی و با قاطعیت از مجموعه کارنامه دولت دفاع نمایند و اجازه ندهند تا افراد و جریاناتی کارکردها و رویکرد و کارنامه ی زیبا و کارآمد دولت خدمتگزار را در مازندران مصادره کنند.


  • شنبه 12 شهريور 1390-0:0

    باز هم دم ادیانی گرم که حداقل به فکر هست و یه کارایی هم انجام میده.
    دم اکبری خیلی گرم که نزدیک یک ساله که کارگرای نساجی شماره 1 حقوق نگرفتند اونوقت دم از راه اندازی نساجی شماره 2 میندازه. دوستان عزیز توجه داشته باشن نمیخوام از ادیانی حمایت کنم ولی یکی رو ببین تو کمیسیون صنایع چه بلایی سر صنایع شهر قبلاً صنعتی قائمشهر میاره و با وعده های دروغین پدر کارگرهای بدبخت رو در میاره و یکی دیگه حداقل اومد تو کمیسیون انرژی تو تقسیم بندی مناطق کاری کرده که قبض گاز و برق قابل تحمل بشهٰ؛ واقعا دم ادیانی گرم.

    • چهارشنبه 3 فروردين 1390-0:0

      ادياني گرامي شما هم اگه ميتوني خدمتي كن..واقعا جاي تاسف نيست كه اينقدر با سفسطه نطق مي كني؟!! نساجي كه بوسيله سرمايه گذار خارجي داره راه اندازي ميشه دولت و آقاي همكار شما جز واگذاري به تركها چه هنري به خرج دادن؟؟!!

      • شنبه 21 اسفند 1389-0:0

        آقای ادیانی با سلام من تا جایی که اطلاع دارم اکبری هیچ کاری نکرده چون قائم شهر اونقدر بزرگه که 12 هکتار زمین نساجی چیزی نیست و مردم قائم شهر بالای 200 هزار نفرند که 700 کار گر چیزی در مقابل 25000 جوان بیکار و تحصیلکرده نیستند و به چشم نمی ایند در ضمن هنوز چیزی نشده بذارانتخابات تموم بشه این کاسه و کوسه ها جمع میشه .

        • جمعه 20 اسفند 1389-0:0

          ادیانی عزیز اشکالی ندارد شما هم می توانی اگه کاری انجام شده به نفع خودت مصادره کنی منتها دست جنابعالی خالی است، در کل بعضی از نمایندگان که چه عرض کنم خیلی از انها به جای وکیل الملت بودن ، وکیل الدوله هستند که جنابعالی هم تو همون لیستی البته اکبری هم خیلی بهتر نیست ولی باز اون به ظاهر داره یه کارهایی می کنه

          • پنجشنبه 19 اسفند 1389-0:0

            باز به عرضه اکبری که توانست یک کارخانه بیاورد شما آقای ادیانی چیکار کردید من خودم دنبال کارم به اینکه کی میاره فکر نمی کنم

            • از رينگ داخلي!پاسخ به این دیدگاه 0 0
              چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

              دقيقا عقب افتادگي نساجي به خاطر سياست زدگي مسئولان قائم شهره. حالا شما چكار داري كه چه كسي درست كرد بگذاريد درست بشه آنوقت دعوا كنيد آقاي ادياني شما كه گازرساني به سوادكوه را پشت قباله انتخابات بعدي كردي به غير از بودجه دولتي چيز ديگه اي گرفتي ؟خلاصه همه پروژه ها از بودجه دولتيه يك نره شير (اگه ديديد سلام برسونيد )مي خواد كه سريع و با قدرت بگيره و به كار بندازه.

              • چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

                بالاخره احیا نساجی جزو مصبات سفر بود یا کار اون نماینده؟عکس بزرگش رو جلوی شماره دو دیدم.چه فیگوری گرفته بود

                • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

                  1) گازوییل خیلی وقته بالا رفته، به تبع آن سم، کود و دستمزد کارگر هم افزایش خواهد داشت. 2) تخم مرغ 200 تومان شده است. 3) بر آوردن نیازهای اولیه زندگی بسیار سخت شده. 4) حالا بعد از سالها 4 تا دستگاه برای نساجی آوردن، بذارید شروع بکار کنه نیروهاش حقوقهاشون رو بگیرن فروش بکنن، بعد گله گذاری کنن. از گفتن دیگر مشکلات صرفه نظر میکنیم، ولی توصیه میشود که این نماینده ...برای دولت مقداری مطالعه داشته باشد و هدف و مقصود طرح یارانه ها رو درک کند.

                  • چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

                    آقاي ادياني تو كه كاري براي مردم نكردي چرا حسوديت ميشه؟ جوانان تحصيلكرده و بيكار سوادكوه از شما كه مستقيما يك سوادكوهي هستي چيزي نديدند شما عده اي انحصار طلب هستيد كه از سياست فقط شهرتش را دوست داريد . به نظر من خوش به حال مردم بابل كه نماينده سر افرازي به نام نريمان دارند كه هر چند با دولت غير اقتصادي و غير كاراي احمدي نژاد كنار نيامد ولي حرفهايش را زد و ... مثل شما كه هر روز ... و كاري هم از پيش نبرديد.

                    • چهارشنبه 18 اسفند 1389-0:0

                      پس به فکر کشاوز هستید.


                      ©2013 APG.ir